-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь]
Завершена
114 224 708.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 570 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 570 000.00 UAH
Період уточнення:
17.08.2020 20:05 - 24.08.2020 18:00
Відповідь надана
Стосовно кваліфікаційних вимог
Номер:
157f9d9885e040e596356597116e7166
Дата опублікування:
22.08.2020 10:30
Опис:
Тендерною документацією вимагається наявність у персоналу Підрядника допуску до особливих робіт та досвіду виконання аналогічного договору. По наявній у нас інформації залізничні колії на об’єктах де виконувалися особливі роботи в Україні останніми роками не споруджувалися. Зважаючи на це прошу розглянути можливість для підтвердження кваліфікаційної вимоги по виконанню аналогічного договору залучати потужності інших суб’єктів господарювання у якості субпідрядників.
Відповідь:
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: Відповідно статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим замовником кваліфікаційним критеріям. Тендерною документацію встановлено, відповідно до статті 16 Закону, серед інших, такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);». Учасник, згідно вимог п 5.1.3 розділу ІІІ тендерної документації повинен підтвердити власний досвід виконання аналогічного договору.
Також зазначаємо, що згідно абзацу 2 пункту 3 статті 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тобто Законом не передбачено можливість залучення потужностей інших суб’єктів господарювання у якості субпідрядників для підтвердження кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Дата відповіді:
27.08.2020 18:16
Відповідь надана
Стосовно кваліфікаційних вимог
Номер:
6abace3eb9b94c23afa6b15e545be078
Дата опублікування:
22.08.2020 10:28
Опис:
Тендерною документацією вимагається наявність у персоналу Підрядника допуску до особливих робіт. Потрібно зважати на те, що основна частина робіт це роботи по укладанню колії, і спеціалісти по укладанню колії не можуть мати допуску до особливих робіт оскільки по наявній у нас інформації залізничні колії на об’єктах, де виконувалися особливі роботи в Україні, останніми роками не споруджувалися. Процедура одержання допуску до особливих робіт вимагає тривалого часу. Вивчивши тендерну документацію ми розуміємо що допуск до особливих робіт потрібен спеціалістам які будуть виконувати роботи на території діючого ядерного об’єкту, а це тільки частина робіт передбачених тендерною документацією. Згідно вимог нормативних документів роботи на цьому об’єкті можуть виконуватися спеціалістами без допуску до особливих робіт під безпосереднім керівництвом спеціаліста з таким допуском наприклад директора підприємства і ми готові таким чином діяти. Виходячи з вищесказаного прошу розглянути можливість затвердження достатньої умови для виконання кваліфікаційних вимог наявність в керівника учасника тендеру допуску до виконання особливих робіт з зобов’язанням учасника тендеру після підписання договору на виконання робіт оформити допуск на виконання особливих робіт на необхідну кількість спеціалістів свого підприємства, які будуть виконувати особливі роботи.
Відповідь:
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення:
згідно абзацу 3 пункту 9 постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471 виконання особливих робіт без допуску відповідної категорії забороняється. А згідно пункту 10 цієї ж постанови фізичні особи, які не мають допуску, можуть перебувати у місцях, де виконуються особливі роботи, тільки у супроводі визначених керівником підприємства посадових осіб, які мають
допуск відповідної категорії. Тобто виконувати особливі роботи вони не зможуть. Направлення документів на оформлення учасником допуску до виконання особливих робіт не може гарантувати отримання від СБУ позитивних висновків перевірки персоналу учасника. У разі отримання негативних висновків перевірки, допуск такому персоналу не може бути наданий.
Відповідно до п. 22 постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, спеціальна перевірка незалежно від категорії особливих робіт і допуску повинна проводитися не довше ніж два місяці від дня надходження запиту. Це означає, що протягом як мінімум двох місяців після підписання договору (до надання допусків до особливих робіт) будівельні роботи на об’єкті «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» не будуть виконуватись, що для Замовника є неприпустимим.
Тому, з метою своєчасного початку та завершення в повному обсязі робіт з «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника, оформленого відповідно до постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, є правомірною і необхідною вимогою в тендерній документації, яка не обмежує права потенційних учасників та не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
27.08.2020 18:13
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
71a1dda6075f4cb1b85bf19c7f3d3c4b
Дата опублікування:
21.08.2020 15:29
Опис:
Використовуючи право, надане статтею 24 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX, просимо надати мотивоване роз’яснення щодо наступного положення тендерної документації на закупівлю "ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь]" (надалі за текстом іменується - "тендерна документація"):
Підпункт 5.1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів підпункту 5.1. пункту 5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації містить наступне положення: "Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на будівельні роботи по новому будівництву у якості генерального підрядника або підрядника є документи щодо прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкту оформлені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461: копія сертифікату або надати посилання на такий сертифікат на офіційному веб-сайті Державної архітектурно – будівельної інспекції України в «Реєстрі дозвільних документів» та акт готовності об’єкта(ів) до експлуатації.".
Таким чином, просимо роз'яснити який документ щодо прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкту повинен надати учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, який виконаний до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461, оскільки строки виконання аналогічного договору тендерною документацією не обмежені.
Відповідь:
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України на лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 25.04.2012 № 3622-04/15712-06 надає роз'ясненення стосовно деяких проблемних питань видачі документів дозвільного характеру, зокрема, щодо документів, які підтверджують прийняття закінченого будівництвом об'єкта в експлуатацію.
Відповідно до статті 331 Цивільного кодексу України набуття права власності на нерухоме майно відбувається після введення в експлуатацію та державної реєстрації об'єкта будівництва.
Положенням про порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів державного замовлення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.1992 № 449, передбачалося прийняття державними приймальними комісіями закінчених будівництвом об'єктів в експлуатацію шляхом підписання Акта про прийняття об'єктів в експлуатацію.
Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22.09.2004 № 1243, встановлював, що прийняття закінчених будівництвом об'єктів здійснювалось за результатами роботи державної приймальної комісії, яка складала Акт державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів. Зазначений акт затверджувався органом виконавчої влади чи органом місцевого самоврядування, що утворив цю комісію, та реєструвався в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю, яка видала дозвіл на виконання будівельних робіт.
Згідно із Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.2008 № 923, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів здійснювалось шляхом видачі на підставі акта готовності об'єкта до експлуатації Держархбудінспекцією та її територіальними органами свідоцтва про відповідність збудованого об'єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, а з 14.01.2010, відповідно до змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 № 1424, - сертифіката відповідності.
Відповідно до статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461, документами, що підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що належать до І - III категорії складності, є зареєстрована Інспекцією декларація про готовність об'єкта до експлуатації, а щодо об'єктів, що належать до IV і V категорії складності, - виданий Інспекцією сертифікат.
Враховуючи викладене, видані/затверджені зазначені документи підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів.
Дата відповіді:
27.08.2020 18:12
Відповідь надана
Інформація про субпідрядника/співвиконавця
Номер:
1ce91688fef44954ae6da5708c2d90a8
Дата опублікування:
21.08.2020 15:27
Опис:
Використовуючи право, надане статтею 24 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX, просимо надати мотивоване роз’яснення щодо наступного положення тендерної документації на закупівлю "ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь]" (надалі за текстом іменується - "тендерна документація"):
Абзац 1 пункту 7 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначає, що "Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).".
Таким чином, просимо роз'яснити який саме документ повинен надавати учасник у складі своєї тендерної пропозиції, інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чи інформацію у довільній формі щодо залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідь:
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: в п. 7 розділу ІІІ тендерної документації чітко прописано, яку інформацію повинен надати учасник процедури закупівлі по субпідрядникам/співвиконавцям, а саме:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).»
Отже, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) або обсяг виконуємих субпідрядниками/співвиконавцями щодо кожного становить менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) або що частка виконуємих субпідрядниками/співвиконавцями щодо кожного становить менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
У разі залучення субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт у обсягах, що перевищують 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного, такий учасник має надати додатково інформацію, визначену підпунктами 1-4 абзацу третього пункту 7 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
Дата відповіді:
27.08.2020 18:10
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
ee7ab64e71e44f60aef90f41d6fb5677
Дата опублікування:
21.08.2020 15:27
Опис:
Використовуючи право, надане статтею 24 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX, просимо надати мотивоване роз’яснення щодо наступного положення тендерної документації на закупівлю "ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь]" (надалі за текстом іменується - "тендерна документація"):
Додаток 1 до тендерної документації містить наступне положення: "Увага! В разі ненадання інформації або відсутності працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання повного обсягу робіт згідно з проектом та розробленою робочою документацією тендерна пропозиція буде відхилена".
Просимо роз'яснити наявність яких працівників, якої кваліфікації та у якій кількості замовник вважає необхідними для виконання повного обсягу робіт згідно з проектом та розробленою робочою документацією.
Відповідь:
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: Згідно проекту організації будівництва з урахуванням нормативної трудомісткості виконання робіт, тривалістю зміни, тривалістю будівництва передбачена потреба в будівельно-монтажному персоналі забезпечується за рахунок постійних робочих кадрів підрядної організації у складі: - робочі -30 чол.; ІТР, - службовці та МОП - 6 чол. Число працюючих в найбільш завантажену зміну складає: - робочі -21 чол., - ІТР, службовці та МОП – 5 чол. До робочих мають відноситься водії, машиністи крана, стропальники, робочі загальнобудівельних спеціальностей (бетонувальники, арматурники, опоряджувальники і т.п.). До складу ІТР, службовці та МОП – виконроби будівельно-монтажних робіт, геодезист, майстри будівельно-монтажних робіт, координатор охорони праці на стадії будівництва і т.п.
Дата відповіді:
27.08.2020 18:06
Відповідь надана
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Номер:
1a0836e2696945d09ec19370baa16687
Дата опублікування:
21.08.2020 15:26
Опис:
Використовуючи право, надане статтею 24 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX, просимо надати мотивоване роз’яснення щодо наступного положення тендерної документації на закупівлю "ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь]" (надалі за текстом іменується - "тендерна документація"):
підпунктом 6) пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено зобов'язання учасника подати у складі своєї тендерної пропозиції "Довідку за підписом уповноваженої особи і скріплену печаткою учасника та копії повідомлень/листів відповідних компетентних органів України, якими є Держатомрегулювання та Центральне управління СБУ або підпорядкований йому регіональний орган про наявність допуску до виконання особливих робіт у працівників учасника відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року.".
підпунктом 7) пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено зобов'язання учасника подати у складі своєї тендерної пропозиції "Довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Також необхідно надати в складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору.".
пунктом 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено, що "аналогічні документи надаються субпідрядником в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.".
Таким чином, просимо роз'яснити чи повинен учасник у складі своєї тендерної пропозиції надавати Довідку за підписом уповноваженої особи і скріплену печаткою учасника та копії повідомлень/листів відповідних компетентних органів України та Довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах, передбачені підпунктами 6) і 7) пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, щодо субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідь:
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: Довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги надає лише учасник процедури закупівлі. Аналогічні документи надаються субпідрядником в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, які зазначені в підпунктах 1-6) пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Дата відповіді:
27.08.2020 18:04
Відповідь надана
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Номер:
d4cd885f36d2450789f98cbbe8b2e76f
Дата опублікування:
21.08.2020 15:25
Опис:
Використовуючи право, надане статтею 24 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX, просимо надати мотивоване роз’яснення щодо наступного положення тендерної документації на закупівлю "ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь]" (надалі за текстом іменується - "тендерна документація"):
підпунктом 7) пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено зобов'язання учасника подати у складі своєї тендерної пропозиції "Довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Також необхідно надати в складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору.".
пунктом 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено, що "аналогічні документи надаються субпідрядником в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.".
Таким чином, просимо роз'яснити чи повинен учасник у складі своєї тендерної пропозиції надавати Довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах, щодо субпідрядника, який не підписуватиме договір про закупівлю із замовником.
Відповідь:
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: Ні, не повинен. Довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги надає лише учасник процедури закупівлі. Аналогічні документи надаються субпідрядником в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, які зазначені в підпунктах 1-6) пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Дата відповіді:
27.08.2020 18:03
Відповідь надана
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Номер:
594c5191c96a495c9cf64de08a6c29dd
Дата опублікування:
21.08.2020 15:24
Опис:
Використовуючи право, надане статтею 24 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX, просимо надати мотивоване роз’яснення щодо наступного положення тендерної документації на закупівлю "ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь]" (надалі за текстом іменується - "тендерна документація"):
підпунктом 6) пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено зобов'язання учасника подати у складі своєї тендерної пропозиції "Довідку за підписом уповноваженої особи і скріплену печаткою учасника та копії повідомлень/листів відповідних компетентних органів України, якими є Держатомрегулювання та Центральне управління СБУ або підпорядкований йому регіональний орган про наявність допуску до виконання особливих робіт у працівників учасника відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року.".
Таким чином, просимо роз'яснити які повідомлення/листи має на увазі Замовник, так як Постанова КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ "Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання" від 25 грудня 1997 року № 1471 із змінами і доповненнями не передбачає надання Замовниками, Держатомрегулюванням та Центральним управлінням СБУ або підпорядкованим йому регіональним органом повідомлень/листів відповідних компетентних органів України, якими є Держатомрегулювання та Центральне управління СБУ або підпорядкований йому регіональний орган про наявність допуску до виконання особливих робіт у працівників учасника відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року.
Відповідь:
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: згідно п. 15 Постанови КМУ "Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання" від 25 грудня 1997 року № 1471 із змінами і доповненнями: Перелік посад працівників, робота на яких потребує допуску до виконання особливих робіт (далі - перелік), формується та уточнюється комісією, склад якої затверджується керівником підприємства. Перелік складається у трьох примірниках, кожний з яких затверджується керівником підприємства. У разі виконання працівниками підприємств особливих робіт на інших підприємствах перелік погоджується керівниками інших підприємств. Три примірники переліку разом з копією наказу про допуск керівника підприємства до виконання особливих робіт надсилаються для погодження з Держатомрегулювання. Один примірник переліку Держатомрегулювання залишає у себе, а інші два повертає підприємству, яке надсилає один примірник переліку разом із запитом щодо проведення спеціальної перевірки до Центрального
управління СБУ або підпорядкованого йому регіонального органу. Згідно п. 24 цієї ж Постанови: У разі надання позитивного висновку за результатами спеціальної перевірки Центральне управління СБУ або підпорядкований йому регіональний орган робить відповідний запис в обліковій картці, який засвідчується підписом уповноваженої посадової особи і скріплюється печаткою, та надсилає її в установлений строк підприємству. У разі надання негативного висновку Центральне управління СБУ або підпорядкований йому регіональний орган робить в обліковій картці відповідний запис, який засвідчується підписом уповноваженої посадової особи і скріплюється печаткою, та надсилає її разом із супровідним листом в установлений строк підприємству. У супровідному листі з грифом «Особисто» викладаються обставини, на підставі яких згідно із законодавством приймається рішення про відмову у наданні допуску. Облікова картка працівника підприємства відноситься до документів, що мають обмежений доступ відповідно до законодавства, тому такими документами можуть бути, наприклад: супровідні листи ДІЯРУ про погодження переліку посад на допуск до особливих робіт та супровідні листи СБУ щодо висновку за результатами спеціальної перевірки без додатків.
Дата відповіді:
27.08.2020 18:02