• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь]

Завершена

114 224 708.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 570 000.00 UAH
Номер: 33a7287e6bbc4f2fac8f5e11ee7dc91c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-23-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.09.2020 11:22 - 16.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.09.2020 № 267 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 22.09.2020 № 267 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 51 UA-2020-08-17-004675-c 17.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, Hudzenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повнота відображення інформації в оголошені про проведення відкритих торгів встановлено порушення пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції «Укртрансбуд» установлено порушення вимог абзацу другого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення змін неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Будівельна компанія «Імпера), ПАТ «Укренергомонтаж», ТОВ «Буд-Оптіма-Констракшен» та ТОВ «Спеценергомонтаж», своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошені про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення змін неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету з питань капітального будівництва від 20.08.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Імпера» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «Імпера»), приватного акціонерного товариства «Укренергомонтаж» (далі – ПАТ «Укренергомонтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю «Буд-Оптіма-Констракшен» (далі – ТОВ «Буд-Оптіма-Констракшен»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спеценергомонтаж Київ» (далі – ТОВ «Спеценергомонтаж») та корпорації «Укртрасбуд», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 09.09.2020 № 78, № 79, від 16.09.2020 № 88, від 17.09.2020 № 89 та від 22.09.2020 № 93, повідомлення про намір укласти договір від 22.09.2020, договір підряду від 07.10.2020 № 7/2020. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник в оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим не дотримано вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Крім цього встановлено, що пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначає вимого про надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії в розмірі 570 000,00 грн. Однак на порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону Замовник в оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того моніторингом установлено, що у пункті 5.1. розділу ІІІ тендерної документації Замовник передбачив, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасники у складі тендерних пропозицій надають документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Також передбачив, що для підтвердження своєї відповідності критеріям зазначеним у підпунктах 5.1.1 та 5.1.2 цієї тендерної документації, щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасники можуть залучити потужності інших суб’єктів господарювання у якості субпідрядників/співвиконавців. В такому разі, учасники повинні надати всі підтверджуючі документи від субпідрядних організацій, які передбачені для надання самими учасниками стосовно відповідності кваліфікаційним критеріям за підпунктами 5.1.1 та 5.1.2 розділу ІІІ тендерної документації. Документи, вказані в підпунктах 5.1.1 та 5.1.2 розділу ІІІ цієї тендерної документації повинні бути оформлені належним чином, у порядку визначеному законодавством України та цією тендерною документацією, за підписом уповноваженої особи субпідрядників (в разі залучення) та завіреними підписами та печатками (у разі використання) учасників. Так, у пункті 5.1.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо наявності в учасників обладнання та матеріально-технічної бази, які підтверджуються довідкою за формою 1.1 додатку № 1 до тендерної документації. На підтвердження наявності власних машин, механізмів, будівельної техніки учасниками надається: довідка із зазначенням балансової вартості власних машин, механізмів, будівельної техніки за підписом керівника та головного бухгалтера учасника та скріпленою печаткою (в разі її використання) та, що аналогічні документи надаються у разі, якщо устаткування є власністю субпідрядника. В разі залучення машин, механізмів, будівельної техніки у третіх осіб надати відповідні документи, що підтверджують право користування (додаток № 1 до тендерної документації). Водночас учасник Корпорація «Укртрансбуд» у тендерній пропозиції надав інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання будівельних робіт згідно з проектом від 31.08.2020 № 944/08, в якій (у пунктах 4, 5, 9, 10, 15, 17, 23, 24, 25, 26 колонки «власне/субпідрядне/орендоване/інше) зазначив дані про наступні договори: договір від 02.06.2020 № 18-02/2020, укладений з Військовою частиною Т0500, предметом якого є виконання будівельних, монтажних робіт та надання послуг технікою на об’єктах будівництва Замовника (пункти 4, 9, 15, 23інформації про обладнання та матеріально-технічну базу); договір від 16.06.2020 № 16/06/2020-ІТ, укладений з ТОВ «Будпромсила», предметом якого є послуги щодо експлуатації будівельної техніки, транспортних засобів, машин та механізмів з власним кваліфікованим персоналом, для виконання земляних та будівельних робіт на будівельних об’єктах Замовника та послуги з перевезення будівельної техніки (пункти 5, 10 інформації про обладнання та матеріально-технічну базу); договір від 23.06.2020 № КЦМКР/1, укладений з АТ «Укрзалізниця», предметом якого є надання послуг з виправки, підбивки та рихтовки колій колійними машинами ВПР-02, Duomatis-09-32 CSM, стабілізації колії DGS-62 та тягача РОМ 3М (пункти 17, 24,25, 26 інформації про обладнання та матеріально-технічну базу). Отже Замовник планує залучити до виконання робіт за договором потужності інших суб’єктів господарювання у вигляді співвиконавці (у розмірі, що не перевищує 20 %), а тому учасник Корпорація «Укртрансбуд» для документального підтвердження наявності машин, механізмів, будівельної техніки, зазначених у пунктах 4, 5, 9, 10, 15, 17, 23, 24, 25, 26 інформації про обладнання та матеріально-технічну базу мав надати довідку із зазначенням балансової вартості машин, механізмів, будівельної техніки за підписом уповноваженої особи співвиконавця/субпідрядника, що завірена підписом та печаткою (у разі використання) учасника. Проте учасник Корпорація «Укртрансбуд» не надав зазначеної довідки із зазначенням балансової вартості машин, механізмів, будівельної техніки за підписом уповноваженої особи співвиконавця/субпідрядника, завіреної підписом та печаткою (у разі використання) учасника, чим не дотримав вимоги пункту 5.1. розділу ІІІ тендерної документації та додатку № 1 до тендерної документації. Отже, на порушення вимог абзацу другого частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Корпорація «Укртрансбуд», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 19.10.2020 18:15 - 02.11.2020 23:00
Дата публікації висновку: 19.10.2020 18:15

Оскарження висновку в суді

Опис: ПОЗОВНА ЗАЯВА від 02.11.2020 визнання дій протиправними та скасування висновку про результати моніторингу. Згідно частини десятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Дата публікації: 03.11.2020 10:39

Запити/Пояснення