• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт пішохідної доріжки в смт. Дунаївці по вул. Травнева Дунаєвецького району Хмельницької області

Інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно Оголошення

Завершена

1 265 061.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 325.31 UAH
Період уточнення: 13.08.2020 16:32 - 18.08.2020 18:00
Без відповіді

Уточнення щодо матеріалу.

Номер: c0499c31fdc44e3aa4516230c460da85
Дата опублікування: 18.08.2020 11:43
Опис: Доброго дня, уточніть будь-ласка яка саме товщина тротуарної плитки ФЕМ, та який розмір поребрика повинні використовуватися на обєкт какупівлі.
Відповідь надана

Виключення корупційних ризиків

Номер: cc14ba365e024d2391fe4739674cbb25
Дата опублікування: 15.08.2020 19:53
Опис: Відповідно до п 5.3.4. пункту 3 розділу 5 Оголошення для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника (інженера групи господарського обслуговування тощо). За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту. Тобто, Вами зазначено вимогу, зокрема звернення безпосереднього учасника до Замовника торгів для погодження обсягів робіт а також обов’язкового надання данного документа у складі пропозиції, та у разі за будь-яким бажанням замовника не підписання акту обмежує право учасника в участі у процедурі закупівлі. Разом з тим дана вимого суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), зокрема, п 5 ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимога передбачена п 5.3.4. пункту 3 розділу 5 Оголошення передбачає ініціативу Замовника щодо проведення переговорів до аукціону в період подання пропозицій, що тягне за собою можливість вчинення Замовником корупційних дій та зловживань та суперечить стаття 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до оголошення в цій частині, та привести вимоги оголошення у відповідність до Закону. У разі не внесення змін до оголошення та не виключення дискримінаційних вимог, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, ми як потенційний учасник спрощеної закупівлі будемо вимушені звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником та до правоохоронних органів щодо можливого вчинення посадовими особами замовника корупційних дій та зловживань.
Відповідь: Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу. За результатом розгляду повідомляємо. Відповідно до умов ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної процедури закупівлі «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт пішохідної доріжки в смт. Дунаївці по вул. Травнева Дунаєвецького району Хмельницької області)», а саме п.п. 5.3.4. п. 3 Розділу V Оголошення, Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника (інженера групи господарського обслуговування тощо). За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту. Згідно ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ МОЖЕ ЗАЗНАЧАТИСЯ ІНША ІНФОРМАЦІЯ Таким чином, Законом не заборонено вимагати від Учасників надання належно оформленого акта огляду об’єкта будівництва. Оскільки дана закупівля носить складний спеціалізований характер, для виконання якого належним чином необхідно вивчити об’єми робіт та здійснити необхідні заміри. Більше того, здійснити виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта ніяким чином не дискриміную жодного із потенційних Учасників, оскільки будь-хто може з них може здійснити такий виїзд за попередньою домовленістю з Замовником Враховуючи вищевикладене, не вбачаємо необхідності внесення змін до Умов Оголошення про проведення СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
Дата відповіді: 17.08.2020 18:39