• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт пішохідної доріжки в смт. Дунаївці по вул. Травнева Дунаєвецького району Хмельницької області

Інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно Оголошення

Завершена

1 265 061.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 325.31 UAH
Період оскарження: 13.08.2020 16:32 - 18.08.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА щодо скасування рішення про визнання переможцем ФОП Уроди Олега Станіславовича

Номер: a0815089573c4d4a807ecf43a15476dd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-13-002369-b.b3
Назва: ВИМОГА щодо скасування рішення про визнання переможцем ФОП Уроди Олега Станіславовича
Вимога:
Просимо розглянути вимогу ТОВ «АРКА ЕМ» про відхилення тендерної пропозиції ФОП Урода Олега Станіславовича з наступних підстав: Відповідно до п.3.5.1.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, для участі у процедурі закупівлі замовником визначено, що Учасники повинні мати дані, які відповідають наступним критеріям: Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). ФОП Урода О.С., надано довідку про наявність досвіду щодо виконання аналогічного договору, згідно якої зазначена сума аналогічного договору в розмірі 398 000,00 грн. без ПДВ. Згідно наданого аналогічного договору не можливо визначити на яку суму був укладений, чи виконаний своєчасно та в повному обсязі, так як учасником не надано підтвердження виконання аналогічного договору, а саме додаток № 1 – договірна ціна (що є невід’ємною частиною договору) та довідки про вартість виконаних робіт та акти виконаних робіт (форми КБ2,КБ3) з підписом замовника, що свідчить про своєчасне та якісне виконання робіт. Також не було надано листа-відгуку від замовника по виконанню аналогічного договору, щодо відсутності зауважень, позитивного, своєчасного виконання робіт. Таким чином, ФОП Урода О.С. не надав в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником. Відповідно до п. 6.3.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проект договору. ФОП Урода О.С. не надано заповнений проект договору в повному обсязі, а саме відсутні додатки до проекту договору, що є невід’ємною частиною договору, такі як -№ 2 Календарний графік виконання робіт та № 3 План фінансування будівництва. Відповідно до вимог додатку № 2 учасники закупівлі повинні надати у складі пропозиції дійсні сертифікати відповідності на камені бетонні бортові, вироби бетонні тротуарні неармовані, що видані науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації. Учасником ФОП Урода О.С. надано сертифікати на камені бетоні бортові рядові та вироби бетоні тротуарні неармовані видані виробнику продукції ТОВ «ГЛОБО ЛТД» зі строком дії до 26 серпня 2020 року, жодної довідки чи пояснення щодо інших сертифікатів не було надано. Строк дії на сертифікати на камені бетоні бортові рядові та вироби бетоні тротуарні неармовані до 26 серпня 2020 року закінчився ще до завершення процедури закупівлі. Також у гарантійному листі від виробника відсутній вихідний номер та дата листа (що не дає змогу зрозуміти коли він був наданий), відсутній підпис директора ТОВ «ГЛОБО ЛТД», та зазначено закупівлю UA-2020-08-15002369-6, що не є номером оголошення даної закупівлі. Усе вищезазначене є грубим порушенням кваліфікаційних вимог учасника, які передбаченні Оголошенням, наявність таких невідповідностей надають підставу Замовнику для відхилення тендерної пропозиції ФОП Уроди О.С. . Окремо хочу звернути Вашу увагу, що відповідно до п.3.5.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, для участі у процедурі закупівлі замовником визначено, що Учасники повинні мати дані, які відповідають наступним критеріям: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. ФОП Урода О.С., надано Інформаційну довідку про наявність необхідного обладнання, згідно якої зазначено що орендується - автомобіль-самоскид та автомобіль MAN з краном маніпулятором, а в складі пропозиції не надано договорів оренди вищезазначених механізмів, що ставить під сумнів їх наявність. 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. ФОП Урода О.С., надано Інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників, згідно якої рахується лише один штатний працівник, і не робітничої професії ( юрист), а на постійній основі не має жодних працівників, які б могли здійснити капітальний ремонт пішохідної доріжки. Відповідно до п. 3.6.4. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасниками у складі пропозиції надається Лист – згода з технічною специфікацією відповідно до умов договору та технічної специфікації, зазначеної в Додатку 2 до оголошення. ФОП Урода О.С., надано такий лист, проте не надано перелік робіт, які він погоджується виконати, а саме відомість обсягів робіт по Капітальному ремонту пішохідної доріжки. Усі листи та довідки адресовані уповноваженій особі, без зазначення найменування замовника торгів та не містять вихідного номеру та дати, що є порушенням реєстрації вихідної кореспонденції і не дає можливості зрозуміти кому вони адресовані. Усі ці факти в сукупності свідчать про ненадійність даного учасника, як кваліфікованого підрядника для виконання предмету даної закупівлі. З огляду на викладене вище, просимо відхилити тендерну пропозицію як таку що не відповідає кваліфікаційним вимогам замовника. У випадку не анулювання ФОП Уроди Олега Станіславовича переможцем закупівлі UA-2020-08-13-002369-b, ми змушенні будемо звертатись до правоохоронних органів та органів уповноважених здійснювати перевірки щодо проведення закупівлі робіт за державні кошти з заявою про перевірку проведення даної процедури.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу. За результатом розгляду повідомляємо. Щодо аналогічного договору Відповідно до п.п. 3.5.1. п. 5 Розділу ІІІ Оголошення, Учасникам у складі пропозиції необхідно надати довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), із зазначенням аналогічних договорів, назви організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, ПІБ відповідальної особи організації (замовника) за виконання аналогічного договору, предмета договору, суми договору, дату укладення та стану виконання таких договорів, в тому числі своєчасності виконання договорів, які укладені 2018-2020 році разом із копіями таких договорів (не менше 1-го). - Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, роботи виконувалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені договором строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. *Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання договору підряду із капітального ремонту. На виконання умов Оголошення, Учасником у складі пропозиції надано вищевказану довідку та копію аналогічного договору. Слід зауважити, що умовами Оголошення НЕ вимагалось надання у складі пропозиції довідки про вартість виконаних робіт та акти виконаних робіт (форми КБ2,КБ3) з підписом замовника та листа-відгуку від замовника по виконанню аналогічного договору, щодо відсутності зауважень, позитивного, своєчасного виконання робіт, а тому не надання вищевказаних документів не являється підставою для відхилення пропозиції Учасника. Окрім того, згідно наданого копії аналогічного договору НЕ зазначено, що Договірна ціна є його невідємною частиною. Щодо проекту договору Відповідно до п.п. 6.3.2. п. 3 Розділу VI Оголошення, у складі пропозиції учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проект договору (реквізити). Таким чином із аналізу вищевказаної вимоги, встановлено, що Замовником зазначено імперативну норму, що наданий проект Договору у складі пропозиції має містити ЛИШЕ реквізити учасника. А тому Учасники не зобов’язані надавати додатки до нього. Щодо сертифікатів Згідно додатку №2 до Оголошення, учасники закупівлі повинні надати у складі пропозиції дійсні сертифікати відповідності на камені бетонні бортові, вироби бетонні тротуарні неармовані, що видані науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації. Учасниками закупівлі у складі пропозиції також має бути надано гарантійний лист від виробника каменів бетонних бортових, виробів бетонних тротуарних неармованих про можливість поставки таких виробів, що передбачені технічним завданням, учаснику у строки встановлені Оголошенням. Гарантійний лист повинен бути адресованим Замовнику торгів, містити номер оголошення закупівлі. Таким чином, згідно умов Оголошення, передбачено, що учасники процедури закупівлі, повинні надати у складі пропозиції ДІЙСНІ сертифікати відповідності. Учасником ФОП Урода О.С. подано свою пропозицію 21.08.2020 року о 15:08, таким чином на момент подання пропозиції дані сертифікати не втратили свої чинності, окрім того, умовами Оголошення не передбачалось, що дані сертифікати відповідності мають бути чинні протягом усього терміну виконання робіт. Разом з тим, гарантійний лист від виробника каменів бетонних бортових, виробів бетонних тротуарних неармованих про можливість поставки таких виробів, що передбачені технічним завданням, учаснику у строки встановлені Оголошенням. Гарантійний лист повинен бути адресованим Замовнику торгів, містити номер оголошення закупівлі. Таким чином, замовником встановлено наступні вимоги до гарантійного листа виробника: • повинен бути адресованим Замовнику торгів, • містити номер оголошення закупівлі наданий лист адресований Дунаєвецькі селищній раді (Замовнику торгів) та мітить номер закупівлі - UA-2020-08-13-002369-b Щодо матеріально-технічної бази Відповідно до п.п. 3.5.1. п. 5 Розділу ІІІ Оголошення, Учасникам у складі пропозиції необхідно надати Інформаційну довідка про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт. Інформаційну довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). Учасником надано у складі пропозиції вищевказану довідку. Окрім того, умовами оголошення, НЕ передбачалось надання на машини-механізми підтвердження права власності чи надання копії договорів оренди, лізингу тощо. Щодо працівників Відповідно до п.п. 3.5.1. п. 5 Розділу ІІІ Оголошення, Учасникам у складі пропозиції необхідно надати інформаційну довідку про наявність власних кваліфікованих працівників для виконання робіт. Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про працівників а саме: посада, спеціальність, досвід роботи та у разі необхідності залучення додатково працівників необхідних для виконання робіт. Учасником у складі пропозиції надано вищевказану довідку. Окрім того, умова Оголошення не передбачалось щодо наявності певної кількості лише власних працівників. Щодо листа згоди Відповідно до п.п3.6.4. п. 6 Розділу ІІІ Оголошення, Також учасниками у складі пропозиції надається Лист – згода з технічною специфікацією (Додаток 2 до оголошення) наступного змісту: «______________ цим листом погоджується виконати роботи «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт пішохідної доріжки в смт. Дунаївці по вул. Травнева Дунаєвецького району Хмельницької області)», відповідно до умов договору та технічної специфікації, зазначеної в Додатку 2 до оголошення. Учасником у повній мірі дотримано виконання умов Оголошення та надано у складі пропозиції вищевказаний лист у формі, що передбачена Оголошенням. Щодо оформлення документів Відповідно до п.п 3.1.2. п. 1 Розділу ІІІ Оголошення, Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження окремих файлів. Усі документи, що подаються (завантажуються у електронну систему) учасником у складі своєї пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або з копій (якщо надання копій вимагається даним оголошенням) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf, .jpg, .doc, .docx, або інші /або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip), якщо даним оголошенням не передбачено інше. Таким чином, Учасником у повній мірі дотримано умов щодо оформлення поданих документів згідно умов Оголошення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.09.2020 16:10
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про скасування рішення про обрання переможцем ФОП Урода Олег Станіставович

Номер: 2313748dfe6441d8a733382a98ddaea7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-13-002369-b.a2
Назва: Вимога про скасування рішення про обрання переможцем ФОП Урода Олег Станіставович
Вимога:
ФОП Урода Олег Станіславович є учасником спрощеної закупівлі (UA-2020-08-13-002369-b) «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт пішохідної доріжки в смт. Дунаївці по вул. Травнева Дунаєвецького району Хмельницької області)», замовником якого є Дунаєвецька селищна рада. 31 серпня 2020р. уповноваженою особою Дунаєвецької селищної ради відповідно до протоколу №11 було прийнято рішення про визання переможцем та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до п.3.6.5. розділу ІІІ тендерної документації, для розрахунку вартості будівництва учасниками застосовуються ціни на матеріали, що склалися в регіоні на відповідну продукцію на дату проведення закупівлі. Договірна ціна пропозиції учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Учасником ФОП Урода Олег Станіславович подано договірну ціну у файлі «ФОП Урода (Ч.2).pdf» яке не відповідає п.3.6.5. розділу ІІІ тендерної документації, а саме учасником не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що є грубим порушенням тендерної документації та впливає на вартісні та якісні показники робіт. Вимагаємо: Вимагаємо скасувати рішення про про визання переможцем та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з ФОП Урода Олег Станіславович, так як його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п.3.6.5. розділу ІІІ. У разі відмови у перегляді та надання вмотивованої відповіді у встановлені законом строки ПП «Дорлідер Поділля» буде змушене звернутися зі скаргою до суду як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту порушених прав і законних інтересів ПП «Дорлідер Поділля», а також із заявою до інших компетентних органів про проведення перевірки.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу. За результатом розгляду повідомляємо. Відповідно до п.п. 3.6.5. п. 6 Розділу ІІІ Оголошення, Для розрахунку вартості будівництва учасниками застосовуються ціни на матеріали, що склалися в регіоні на відповідну продукцію на дату проведення закупівлі. Договірна ціна пропозиції учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Відповідно до п.п. 3.6.3. п. 6 Розділу ІІІ Оголошення, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2). З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші) наступні документи: • договірну ціну Слід зазначити, що на виконання умов Оголошення, Учасником ФОП Урода Олег Станіславович, надано у складі пропозиції Договірну ціну на будівництво Капітальний ремонт пішохідної доріжки в смт. Дунаївці по вул. Травнева Дунаєвецького району Хмельницької області, що здійснюється в 2020 році. Згідно Договірної ціни, що надана Учасником містить розділ – (Розрахунок №12 кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами). Однак, згідно умов Оголошення Замовником НЕ вимагалось, що договірна ціна повинна мітити розділ «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» (ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ СУМИ) Більше того, Договірна ціна, що надана Учасником в повній мірі відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та виконана із дотримання усіх вимог згідно п.п. 3.6.3. п. 6 Розділу ІІІ Оголошення про проведення СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ. Враховуючи вищевикладене, не вбачаємо порушення законодавства при проведені СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.09.2020 15:39
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про скасування рішення про дисваліфікацію ПП Дорлідер Поділля

Номер: 8b62ee848efa4c299c9ec38e25da1b0b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-13-002369-b.a1
Назва: Вимога про скасування рішення про дисваліфікацію ПП Дорлідер Поділля
Вимога:
Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію ПП «Дорлідер Полілля» ПП «Дорлідер поділля є учасником спрощеної закупівлі (UA-2020-08-13-002369-b) «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт пішохідної доріжки в смт. Дунаївці по вул. Травнева Дунаєвецького району Хмельницької області)», замовником якого є Дунаєвецька селищна рада. 31 серпня 2020р. уповноваженою особою Дунаєвецької селищної ради відповідно до протоколу №10 було прийнято рішення про відхилення пропозиції ПП «Дорлідер Поділля» як переможця тому що нами не було виконано вимог: 1. Відповідно до вимог Оголошення п.п. 3.1.8. п.1 Розділу ІІІ, пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, надається відповідне погодження, наприклад: відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. 2. Відповідно до вимог Оголошення п.п. 6.4.9. п.4 Розділу VІ, у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, виконання робіт з відхиленням від проектно-кошторисної документації, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України. Про що у складі пропозиції учасники надають лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій. Однак, відповідно до проекту договору п. 7.8. У разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, виконання робіт з відхиленням від проектно-кошторисної документації, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до Підрядника можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України, зокрема: 1) встановлення в односторонньому порядку на майбутнє додаткових гарантій належного виконання зобов'язань Постачальником, який порушив зобов'язання: зміна порядку оплати продукції переведення платника на оплату після перевірки їх якості тощо; 2) відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов'язання. Нами ПП «Дорлідер Поділля» було надано Гарантійного листа від 19.08.2020р №133 про надання згоди з істотними умовами договору та завізований проект договору відповідно до якого автоматично погодилися з даним пунктом. Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, не надання нами даного погодження є несуттєвою помилкою та такою що не впливає на вартісні та якісні показники робіт. Оскільки, враховуючи вище наведене ПП «Дорлідер Поділля» повністю відповідає вимогам щодо предмета закупівлі, тендерної документації та запропонував найбільш економічно вигідну ціну, саме ПП «Дорлідер Поділля» має бути Переможцем. Вимагаємо: Вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Дорлідер поділля» У разі відмови у перегляді та надання вмотивованої відповіді у встановлені законом строки ПП «Дорлідер Поділля» буде змушене звернутися зі скаргою до суду як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту порушених прав і законних інтересів ПП «Дорлідер Поділля», а також із заявою до інших компетентних органів про проведення перевірки.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, за результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне. Щодо Листа-згоди про можливе застосування оперативно-господарських санкцій Відповідно до п.п. 6.4.9. п. 4 Розділу VI Оголошення, у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, виконання робіт з відхиленням від проектно-кошторисної документації, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України. Про що у складі пропозиції учасники надають лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій. Таким чином, згідно умов Оголошення, Замовником чітко встановлено імперативну норму, що надання у складі пропозиції листа-згоди, про можливе застосування оперативно-господарських санкцій. Однак, всупереч вимог Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, Учасником не надано у складі пропозиції вищевказаного листа, що не відповідає умова Оголошення. Разом з тим, згідно п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: • пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Слід зауважити, що Ваші доводи про те, що надана інформація міститься в наданому проекті договору та гарантійному листі згоді із істотними умовами договору не відповідає дійсності, оскільки, як вже було зауважено вище, умовами оголошення вимагалось чітко надання саме Листа-згоди про можливе застосування оперативно-господарських санкцій. Щодо формальних (несуттєвих) помилок Згідно п.п. 3.1.8. п. 1 Розділу ІІІ Оголошення, пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, надається відповідне погодження, наприклад: відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Таким чином, Замовником встановлено імперативну вимогу, щодо надання погодження в частині допущення формальних (несуттєвих) помилок. Однак, всупереч вимог Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, Учасником не надано у складі пропозиції вищевказаного погодження, що не відповідає умова Оголошення Разом з тим, згідно п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Стосовно Ваших доводів, що дана інформація міститься у ст. 22 Закону, не відповідає дійсності, оскільки дана стаття Закону регламентує вимоги щодо інформації, яка має міститися у ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ та має відношення при проведення процедури закупівлі – ВІДКРИТІ ТОРГИ. В нашому випадку здійснюється процедура закупівлі – СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ. Згідно ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ МОЖЕ ЗАЗНАЧАТИСЯ ІНША ІНФОРМАЦІЯ Враховуючи вищевикладене, не вбачаємо порушення законодавства при проведені СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.09.2020 15:25