-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги гарячого харчування
Торги не відбулися
2 745 700.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 728.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 728.50 UAH
Період уточнення:
09.12.2016 16:27 - 09.01.2017 16:24
Відповідь надана
Відсутність форми тендерної пропозиції в тендерній документації
Номер:
a256b4d856d7426dac7ad49ce91c922e
Дата опублікування:
12.12.2016 09:39
Опис:
У документації тендерних торгів відсутня затверджена Замовником форма цінової (тендерної) пропозиції, а також відсутня інформація щодо необхідності подання учасником у складі документів тендерної пропозиції цього документа. Прохання надати роз'яснення щодо цього питання.
Відповідь:
Внесено відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
12.12.2016 15:33
Відповідь надана
Щодо встановлення нецінового критерію «Досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі»
Номер:
ae03e0b530a94bf68172b6e453774d9b
Дата опублікування:
11.12.2016 18:47
Опис:
Замовником в тендерній документації (далі – ТД) встановлено критерій оцінки, який суперечить вимогам Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та по своїй суті є дискримінаційним.
В пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону.
При цьому Замовником встановлені наступні критерії оцінки тендерних пропозицій та їх питома вага, оцінена у відсотках:
«ціна» - 70
«досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі» - 30
Опції іншого (крім ціни) критерію оцінки тендерних пропозицій:
Критерій «Досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі».
Принцип, за яким оцінюється критерій: строк виконання аналогічних договорів ( в роках)
Питома вага критерію: 30%
Опції:
1 - більше 4-х років оцінюється в 30 %
2 - від 2 до 4 років оцінюється в 15 %
3 - менше 2 років оцінюється в 0%.
Тобто, фактично, взяти участь у процедурі закупівлі та стати реальним претендентом на перемогу може лише учасник, який станом на дату подання пропозиції має ДОСВІД РОБОТИ БІЛЬШЕ 4 років та договори, що підтверджують такий досвід є ЗАВЕРШЕНИМИ.
Встановлення такого критерію оцінки, як «досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі» суперечить вимогам Закону, а саме ст. 28 відповідно до якої: «оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону».
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.”
Предметом даної закупівлі є надання послуг (Послуги їдалень (55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги, послуги гарячого харчування), жодних окремих специфікації та технічних проектів задля їх надання не потребується. Вказані послуги також не носять складний або спеціалізований характер, тож не зрозуміло з яких встановлених законодавством підстав Замовником додатково встановлено такий критерій оцінки як «досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі» з питомою вагою, оціненою у відсотках − 30.
Прошу виключити з пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» критерій оцінки тендерних пропозицій та його питому вагу: «досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі» − 30% та принцип, за яким оцінюється критерій: строк виконання аналогічних договорів (в роках). Питома вага критерію: 30%. Опції: 1 - більше 4-х років оцінюється в 30 %, 2 - від 2 до 4 років оцінюється в 15 %, - менше 2 років оцінюється в 0%.
Відповідь:
Відповідно до статті 28 Закону України "про публічні закупівлі" (далі- Закон) у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, єдиним критерієм оцінки є ціна. Таким чином вбачається, що у випадку закупівлі послуг гарячого харчування для застосування єдиного критерію ціна 100% не обов"язково мати окремо розроблену специфікацію (технічний проект) та на ці послуги повинен існувати постійно діючий ринок, що є неможливим з огляду на наступне.
1. У додатку 1 до ТД (Технічні вимоги) чітко зазначено, що Учасник розраховує ціну послуги виключно згідно вказаного в ТД двотижневого меню КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3" ДОР". Тобто меню персоніфіковано та затверджене виключно для нашого закладу, що дає право вважати його окремо розробленою специфікацією.
2. Враховуючи дотримання норм харчування, хронічні захворювання та інші вади учнів подібних закладів, другий показник "Постійно діючий ринок" не можливо застосовувати, оскільки купуються не продукти харчування, а спеціалізована послуга, яку не може надавати будь-який заклад громадського харчування.
З огляду на особливості закупівлі послуг гарячого харчування, таку закупівлю слід вважати такою, що має складний та спеціалізований характер. Крім того, перелік підстав та критеріїв для визначення такого характеру, встановлених абз. 5 ч. 1 ст. 28 Закону, не є вичерпним.
На підставі вищенаведеного закладом було прийнято рішення використовувати при оцінці тендерних пропозицій критерій ціна разом з іншим критерієм - досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі.
Враховуючи контингент соціально-незахищених дітей, для яких купуються послуги гарячого харчування, перевага по вищезазначеному критерію буде надаватися організаціям-учасникам з багаторічним досвідом роботи у сфері організації гарячого харчування. Тому вважаємо, що чим більше досвід роботи в учасника, тим якіснішим буде надання послуг. При цьому, вимога про наявність необхідного досвіду роботи не є вирішальною. Вирішальним та основним фактором при оцінці тендерної пропозиції насамперед залишається ціна.
Таким чином, Ваше твердження, що ця вимога є безпідставною та дискримінаційною, не грунтується на чинному законодавстві.
Дата відповіді:
14.12.2016 13:42