• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги гарячого харчування

Торги не відбулися

2 745 700.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 728.50 UAH
Період оскарження: 09.12.2016 16:27 - 15.01.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо порушення проведення процедури закупівлі UA-2016-12-09-000524-a

Номер: 6592744b4367427bb50d51550bcf6bba
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-09-000524-a.a2
Назва: Щодо порушення проведення процедури закупівлі UA-2016-12-09-000524-a
Вимога:
Комунальним закладом освіти “Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3 “ДОР” (далі — Замовник) було зроблено оголошення щодо проведення відкритих торгів стосовно надання послуг гарячого харчування (ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги; ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень). Кінцевий строк подачі тендерних пропозицій до 19.01.2017 року. В межах визначеного строку ТОВ НВО “Промсервіс” (далі — Учасник) було подано тендерну документацію. 08.02.2017 року Замовником було опубліковано протокол № 21 (далі — Протокол), відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ НВО «Промсервіс» було відхилено. У Протоколі Замовник обґрунтовує відхилення тим, що тендерна пропозиція, надана Учасником, містить документи, які, на думку Замовника, не відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеним в тендерній документації: - Учасник надав копію договору управління майном № 28/10/13 від 24.04.2012 року на офісні та складські приміщення; - Учасником надано довідку від 19.01.2017 року № 86/11 про наявність осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно якої кількість працівників необхідних безпосередньо для виконання умов договору, враховуючи технічні вимоги до закупівлі послуг гарячого харчування, складає — 5 осіб, а саме — технолог приготування їжі — 1 од., кухар — 2 од., кухонний працівник — 2 од., що не відповідає типовим штатам загальноосвітніх шкіл-інтернатів для безперебійного забезпечення організації складного процесу харчування вихованців в закладі. Проте, викладене в Протоколі суперечить вимогам Тендерної документації та вимогам діючого законодавства України, що підтверджується наступним: 1. Наданий Учасником договір управління майном підтверджує право користування складськими приміщеннями та відповідає вимогам чинного законодавства України. Відповідно до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати: - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно додатку № 3 п.1 до ТД (за підписом учасника); - копію документа на власні складські приміщення, які зазначені в довідці або копії договорів-оренди, які підтверджують право користування складськими приміщеннями. На підтвердження вимог тендерної документації Учасником було надано Договір управління майном № 28/10/13 від 24.04.2012 року (далі — Договір). Відповідно до зазначеного Договору Установник управління передав Управителеві (ТОВ «НВО «Промсервіс») майнові права користування та розпорядження приміщеннями. Відповідно до ст. 1029 Цивільного кодексу України за договором управління майном одна сторона (установник управління) передає другій стороні (управителеві) на певний строк майно в управління, а друга сторона зобов'язується за плату здійснювати від свого імені управління цим майном в інтересах Установника управління або вказаної ним особи (вигодонабувача). Більше того, умовами Договору встановлено право Управителя (ТОВ «НВО «Промсервіс») користуватись вказаним майном, та, серед іншого, розміщувати на його території власне обладнання, персонал, тощо. Надаючи Договір Учасник діяв в рамках вимог тендерної документації та підтвердив наявність в нього саме прав користування та розпорядження приміщеннями. Тобто обсяг прав Договору ширший за право користування, що передбачається типовими договорами оренди. Тобто Замовник помилково дійшов висновку, що наданий Договір не підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. Викладене підтверджує, що наданий Учасником Договір управління майном відповідає вимогам тендерної документації та підтверджує право користування складськими приміщеннями, а отже така підстава відхилення Учасника є надуманою та такою, що суперечить вимогам діючого законодавства України. 2. Замовником не встановлена кількість працівників, яка була б достатньою для виконання умов договору, враховуючи технічні вимоги закупівлі та не враховано положення чинного законодавства. Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником було надано довідку від 19.01.2017 року № 86/11 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі — Довідка). Проте, тендерний комітет Замовника в Протоколі зазначив, що кількість працівників, що вказана в Довідці, є недостатньою для виконання умов договору. При цьому Замовником не конкретизовано в тендерній документації, яка саме кількість працівників відповідної кваліфікації необхідна для забезпечення виконання договору. Фактично, Замовником було покладено обов’язок визначення необхідної та достатньої кількості працівників для надання послуг їдалень саме на учасників, виходячи з їх власного досвіду роботи у цій галузі. Крім того, відповідно до Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 року № 1205 на понад як 200 учнів, що харчуються, розраховано від 2 кухарів. Тобто, зазначена Учасником кількість кухарів відповідає встановленим нормам. Щодо необхідної кількості інших посад, зазначених в Довідці, в Типовому штатному нормативі не зазначено! Таким чином, тендерним комітетом Замовника оцінка тендерної пропозиції Учасника проведена з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст.3, відповідно до якої Закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням. Вище викладене в сукупності свідчить, що дії Замовника порушують приписи Закону України «Про публічні закупівлі» та право ТОВ «НВО «Промсервіс» на участь в процедурі закупівлі. Замовник своїми діями порушує права на інтереси ТОВ «НВО «Промсервіс», а також може завдати реальну шкоду інтересам держави, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене прошу Замовника невідкладно прийняти відповідні рішення задля усунення вказаних порушень, та відновлення прав ТОВ НВО «Промсервіс».
Вирішення: Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та діє, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», а саме на принципах об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, в зв’язку з чим на підставі ст. 31 Закону 10 лютого 2017 року процедуру закупівлі було відмінено з причини відхилення всіх тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про надання додаткової інформації на підставі п. 3 ст. 30 Закону

Номер: c6c9fd6b152c4c2686f2fa3429b0dd8f
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-09-000524-a.c3
Назва: Вимога про надання додаткової інформації на підставі п. 3 ст. 30 Закону
Вимога:
Причини невідповідності пропозиції ТОВ фірма "АРТ- СИНТЕЗ" умовам тендерної документації, які наведені Замовником в протоколі № 22 від 09.02.2017 р., є недостатньо обгрунтованими та переконливими. З цих причин Учасник звертається до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності пропозиції вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: При розгляді документів наданих учасником ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації а саме: на виконання вимог тендерної документації Учасник повинен надати копії банківських виписок, що підтверджують отримання оплати за надані послуги за весь період дії договору – учасником надано зазначену вимогу не в повному об’ємі. Учасником надано копію договору з КЗ «Дніпропетровський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради» на загальну суму 6534085,44 грн. (в 2015 році) та додаткові угоди з продовженням строку дії договору на 2016 рік та збільшення суми в межах 20% попереднього року на суму 1295626,80 грн. Банківські виписки учасником надано на суми 6481743,52 грн. за 2015 рік та 1295626,80 грн. за 2016 рік відповідно, з яких видно, що сума за 2015 рік не відповідає сумі договору. Зважаючи на зазначене, тендерний комітет колегіальним рішенням вирішив, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" не відповідає вимогам замовника та на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) пропозицію необхідно відхилити, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 3b7417bef95649e18e849eedd3efe16b
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-09-000524-a.c1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.01.2017 17:23
Дата виконання рішення Замовником: 20.01.2017 11:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконо
Автор: ТОВ ЛАВЕРНА СМАК, Пасічниченко Сергій Костантинович +380950087067 laverna.smak@gmail.com