-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері громадського порядку та громадської безпеки (послуги охорони)
4 (чотири) цілодобових поста та 4 (чотири) поста по 12 годин (з 20.00 до 08.00) для корпусів та гуртожитків університету. Надання послуг у 2017 році - 10 місяців (з 01 березня по 31 грудня 2017 року).
Завершена
1 195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 3 600.00 UAH
Період уточнення:
30.12.2016 17:48 - 10.01.2017 08:30
Відповідь надана
Щодо відповідності калькуляції законодавству України 2
Номер:
b596f6e5b8b8472691173c22e5d14b07
Дата опублікування:
06.01.2017 15:42
Опис:
Згідно з вимогами Тендерної документації учасники повинні надати, як додаток до Цінової пропозиції, калькуляцію вартості людино-години цілодобового поста охорони.
Також зазначено:
«Зміст калькуляції повинен відповідати вимогам законодавства України. Оплата праці повинна відповідати трудовому і податковому законодавству України. Наслідком недотримання учасником норм трудового, податкового та іншого законодавства України при розрахунку ціни вартості послуг з охорони є відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації».
Кількість послуг: – 4 цілодобових постів та 4 пости по 12 годин (з 20.00 до 08.00) протягом 306 діб (березень - грудень 2017 року). Таким чином загальна кількість людино-годин (годин надання послуг однією людиною) складає 44064 години.
Згідно із Законом України «Про державний бюджет на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі складає 19,34 грн.
Додамо до мінімальної заробітної плати «нарахування на з/п (22% )» (що складає близько 4,26 грн.) і отримаємо суму: 23,60 грн.
Помноживши витрати лише на мінімальну заробітну плату і ЄСВ (23,60 грн. за одну годину) на кількість людино-годин надання послуг (44064 годин) отримаємо: 1039910,40 грн. А загальний бюджет даної закупівлі складає 999 990,00 грн.
Просимо роз’яснити яка мінімальна ціна не буде вважатись Замовником такою, що не порушує норм трудового, податкового та іншого законодавства України.
Відповідь:
Внесено зміни у тендерну документацію
Дата відповіді:
11.01.2017 17:52
Відповідь надана
Щодо відповідності калькуляції законодавству України
Номер:
04a031bfe3eb47c6a88279461c933323
Дата опублікування:
06.01.2017 15:36
Опис:
Згідно з вимогами Тендерної документації учасники повинні надати, як додаток до Цінової пропозиції, калькуляцію вартості людино-години цілодобового поста охорони.
Також зазначено:
«Зміст калькуляції повинен відповідати вимогам законодавства України. Оплата праці повинна відповідати трудовому і податковому законодавству України. Наслідком недотримання учасником норм трудового, податкового та іншого законодавства України при розрахунку ціни вартості послуг з охорони є відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації».
Кількість послуг: – 5 цілодобових постів та 4 пости по 12 годин (з 20.00 до 08.00) протягом 306 діб (березень - грудень 2017 року). Таким чином загальна кількість людино-годин (годин надання послуг однією людиною) складає 51408 годин.
Згідно із Законом України «Про державний бюджет на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі складає 19,34 грн.
Додамо до мінімальної заробітної плати «нарахування на з/п (22% )» (що складає близько 4,26 грн.) і отримаємо суму: 23,60 грн.
Помноживши витрати лише на мінімальну заробітну плату і ЄСВ (23,60 грн. за одну годину) на кількість людино-годин надання послуг (51408 годин) отримаємо: 1213228,80 грн. А загальний бюджет даної закупівлі складає 999 990,00 грн.
Просимо роз’яснити яка мінімальна ціна не буде вважатись Замовником такою, що не порушує норм трудового, податкового та іншого законодавства України.
Відповідь:
Кількість послуг було змінено внесенням змін в документацію.
Дата відповіді:
06.01.2017 21:30
Відповідь надана
Щодо калькуляції
Номер:
010387d1dc7842c4bd5830d3b01f37b3
Дата опублікування:
06.01.2017 15:36
Опис:
Згідно з вимогами Тендерної документації учасники повинні надати, як додаток до Цінової пропозиції, калькуляцію вартості людино-години цілодобового поста охорони.
Просимо роз’яснити, а саме надати приклад заповнення калькуляції передбаченої Додатком 6 до Тендерної документації з дотриманням норм трудового, податкового та іншого законодавства України, в тому числі й Закону України «Про державний бюджет на 2017 рік» в частині розміру мінімальної заробітної плати.
Відповідь:
Приклади заповненої калькуляції не надаємо.
Дата відповіді:
06.01.2017 21:32
Відповідь надана
Щодо транспорту реагування 2
Номер:
58e7c8b5609a456c877c13a9d7193817
Дата опублікування:
06.01.2017 15:35
Опис:
Пунктом 1.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання документів, які підтверджують наявність не менше двох одиниць транспорту реагування.
Просимо надати роз’яснення:
1. Що замовник розуміє під «транспортом реагування»? Чи є цей транспорт «транспортом реагування у розумінні Закону України «Про охоронну діяльність»?
2. Чи повинен відповідати «транспорт реагування» всім вимога зазначеним у Законі України «Про охоронну діяльність»?
Відповідь:
У пп.1.3 п.1. Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації внесено зміни
Дата відповіді:
11.01.2017 17:53
Відповідь надана
Щодо транспорту реагування
Номер:
8acd30a6c98f4eddb83617e6a635dc24
Дата опублікування:
06.01.2017 15:33
Опис:
Пунктом 1.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання документів, які підтверджують наявність не менше двох одиниць транспорту реагування.
Просимо надати роз’яснення:
1. В зв’язку з тим, що технічним завданням не передбачено надання послуг з використанням транспорту реагування, просимо роз’яснити (для можливості розрахунків витрат на надання послуг з використанням транспорту реагування):
- Яким чином буде використовуватись транспорт реагування?
- Де буде використовуватись (із зазначити адреси)?
- Що або кого буде перевозити та куди?
- Скільки часу буде затрачати на виконання завдань Замовника?
Відповідь:
Оплата послуг з використанням транспорту реагування Учасника Замовником не здійснюється. Транспорт реагування буде використовуватися Учасником для реагування на екстренні випадки, екстренного переміщення між постами, контролювання Учасником несення зміни співробітниками Учасника. Використання за адресами зазначеними в оголошенні та адресами Учасника.
Дата відповіді:
06.01.2017 22:07
Відповідь надана
Щодо перебування на балансі матеріальних засобів
Номер:
444cbb5e98e34974ba1326582082b585
Дата опублікування:
06.01.2017 15:32
Опис:
Пунктами 1.2 та 1.4 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання документів, які підтверджують перебування на балансі матеріальних засобів (газових балончиків, ліхтарів, комплектів форми, радіостанцій) станом на 01.12.2016.
Просимо надати роз’яснення:
1. Чим керувався Замовник вказуючи конкретну дату на яку необхідно, щоб матеріальні засоби (газові балончики, ліхтарі, комплекти форми, радіостанцій) перебували на балансі, а саме 01.12.2016 року?
2. Чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції (дискваліфікації) надання документів, які підтверджують перебування на балансі матеріальних засобів (газових балончиків, ліхтарів, комплектів форми, радіостанцій) станом на 25.12.2016 року, або 15.01.2017 року чи більш пізню дату?
Відповідь:
Підставою для відхилення буде невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Маємо надію, що Учасники, які беруть участь у закупівлі вже вмають необхідну матеріальну базу для виконання умов договору.
Дата відповіді:
06.01.2017 22:11