• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері громадського порядку та громадської безпеки (послуги охорони)

4 (чотири) цілодобових поста та 4 (чотири) поста по 12 годин (з 20.00 до 08.00) для корпусів та гуртожитків університету. Надання послуг у 2017 році - 10 місяців (з 01 березня по 31 грудня 2017 року).

Завершена

1 195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 600.00 UAH
Період оскарження: 30.12.2016 17:48 - 16.01.2017 00:00
Вимога
Вирішена

порушення законодавства

Номер: 59d0ff3572b84af0b1e03f6cc0726f57
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-30-000726-c.b3
Назва: порушення законодавства
Вимога:
про порушення вимог чинного законодавства при формуванні очікуваної вартості закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Повний доступний бюджет закупівлі змінено на 1195000,00 грн. про що розміщено Лист Учасникам процедури закупівлі
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.01.2017 18:07
Підтвердження вирішення: Повний доступний бюджет закупівлі змінено на 1195000,00 грн. про що розміщено Лист Учасникам процедури закупівлі
Вимога
Вирішена

Щодо приведення умов закупівлі у відповідність до норм трудового, податкового та іншого чинного законодавства України

Номер: 254b6be7f6e04d32a33cdd8eabc1b80f
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-30-000726-c.b2
Назва: Щодо приведення умов закупівлі у відповідність до норм трудового, податкового та іншого чинного законодавства України
Вимога:
Згідно з вимогами Тендерної документації учасники повинні надати, як додаток до Цінової пропозиції, калькуляцію вартості людино-години цілодобового поста охорони. Також зазначено: «Зміст калькуляції повинен відповідати вимогам законодавства України. Оплата праці повинна відповідати трудовому і податковому законодавству України. Наслідком недотримання учасником норм трудового, податкового та іншого законодавства України при розрахунку ціни вартості послуг з охорони є відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації». Кількість послуг: – 4 цілодобових постів та 4 пости по 12 годин (з 20.00 до 08.00) протягом 306 діб (березень - грудень 2017 року). Таким чином загальна кількість людино-годин (годин надання послуг однією людиною) складає 44064 години. Згідно із Законом України «Про державний бюджет на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі складає 19,34 грн. Додамо до мінімальної заробітної плати «нарахування на з/п (22% )» (що складає близько 4,26 грн.) і отримаємо суму: 23,60 грн. Помноживши витрати лише на мінімальну заробітну плату і ЄСВ (23,60 грн. за одну годину) на кількість людино-годин надання послуг (44064 годин) отримаємо: 1039910,40 грн. А загальний бюджет даної закупівлі складає 999 990,00 грн. Вимагаємо привести умови закупівлі у відповідність до норм трудового, податкового та іншого чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повний доступний бюджет закупівлі змінено на 1195000,00 грн. про що розміщено Лист Участникам процедури закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.01.2017 18:04
Підтвердження вирішення: Повний доступний бюджет закупівлі змінено на 1195000,00 грн. про що розміщено Лист Участникам процедури закупівлі.
Вимога
Вирішена

щодо усунення порушень

Номер: a77b1d78e67c4105b63372c8c6890f32
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-30-000726-c.c1
Назва: щодо усунення порушень
Вимога:
Просимо привести очікувану вартість закупівлі відповідно до вимог Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Повний доступний бюджет закупівлі змінено на 1195000,00 грн. про що розміщено Лист Учасникам процедури закупівлі
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.01.2017 18:06
Підтвердження вирішення: Повний доступний бюджет закупівлі змінено на 1195000,00 грн. про що розміщено Лист Учасникам процедури закупівлі
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: 868aec5a80a949fc8ebe7f0785258dfa
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-30-000726-c.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Приватне підприємство «РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ» (далі Скаржник, Підприємство) ознайомилось з тендерною документацією Київського національного університету будівництва і архітектури (далі – Замовник) на закупівлю Послуг у сфері громадського порядку та громадської безпеки (послуги охорони) (ДК 016-2010 84.24.1, ДК 021:2015 – 75240000-0) (Затверджено Рішенням тендерного комітету (Протокол № 2 від 11.01.2017 року) (далі – Тендерна документація), за процедурою: відкриті торги, яка проводиться відповідно до оголошення № UA-2016-12-30-000726-c від 30 грудня 2016 року. Підприємство ознайомилося із вищезазначеною Тендерною документацією Замовника, зверталося за роз’ясненнями і вимогою щодо усунення порушення та вважає, що Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників та не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІIІ, зі змінами (надалі – Закон). Тому, Підприємство відповідно до статті 18 Закону звертається до Вас за захистом своїх прав та законних інтересів, а саме: 1. 06 січня 2017 року Скаржник через електронну систему закупівель звернувся до Замовника за роз’ясненнями щодо Тендерної документації. Замовником було проігноровано деякі запитання та надані фактично «відписки», а не відповіді. Зокрема, не надано конкретних відповідей на наступні запитання: «Пунктом 1.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання документів, які підтверджують наявність не менше двох одиниць транспорту реагування. Просимо надати роз’яснення: 1. Що замовник розуміє під «транспортом реагування»? Чи є цей транспорт «транспортом реагування у розумінні Закону України «Про охоронну діяльність»? 2. Чи повинен відповідати «транспорт реагування» всім вимогам зазначеним у Законі України «Про охоронну діяльність»? Також, не надано роз’яснення на запитання: «Просимо роз’яснити, яка мінімальна ціна буде вважатись Замовником такою, що не порушує норм трудового, податкового та іншого законодавства України». Просимо: - зобов’язати Замовника надати чіткі роз’яснення на вищезазначені запитання, в тому числі й визначити конкретну мінімальну ціну, яка на думку Замовника не є такою, що порушує норми трудового, податкового та іншого законодавства України. 2. Замовником порушено вимоги частини 2 статті 23 Закону, а саме: «Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації». Просимо: - зобов’язати Замовника привести нову редакцію Тендерної документації у відповідність вимогам Закону. 3. Пунктом 1.1 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання документів, які підтверджують наявність в місті Києві або Київській області пульта централізованого спостереження і охорони. Відповідно до інформації зазначеної у Тендерній документації Замовник здійснює закупівлю послуг у сфері громадського порядку та громадської безпеки (послуги охорони) (ДК 016-2010 84.24.1, ДК 021:2015 – 75240000-0). В зв’язку з тим, що умовами закупівлі не передбачено надання послуг з використанням пульта централізованого спостереження і охорони, вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що штучно звужує коло учасників (обмежує конкуренцію). Просимо зобов’язати замовника: - виключити вимогу, щодо наявності в учасника пульта централізованого спостереження і охорони або внести зміни в Тендерну документацію зазначивши необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання, яке буде підключатися до пульта централізованого спостереження і охорони; - виключити вимогу, щодо наявності в учасника пульта централізованого спостереження і охорони саме в м. Києві або Київській області, в зв’язку з тим, що місцезнаходження пульта централізованого спостереження і охорони не впливає на можливість надання послуг та якість цих послуг. 4. Пунктами 1.2 та 1.4 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання документів, які підтверджують перебування на балансі матеріальних засобів (газових балончиків, ліхтарів, комплектів форми, радіостанцій) станом на 01 грудня 2016 року. Скаржник через електронну систему закупівель звертався до Замовника за роз’ясненням чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції (дискваліфікації) надання документів, які підтверджують перебування на балансі матеріальних засобів (газових балончиків, ліхтарів, комплектів форми, радіостанцій) станом на 25.12.2016 року, або 15.01.2017 року чи більш пізню дату? Замовник надав наступну відповідь: «Підставою для відхилення буде невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Маємо надію, що Учасники, які беруть участь у закупівлі вже вмають необхідну матеріальну базу для виконання умов договору». Цією відповіддю Замовник фактично підтвердив, що пропозиції учасників, які нададуть необхідні документи, що підтверджують перебування на балансі матеріальних засобів (газових балончиків, ліхтарів, комплектів форми, радіостанцій) станом на більш пізню дату ніж 01 грудня 2016 року (наприклад 25 грудня 2016 року, або 15 січня 2017 року) не будуть відповідати вимогам Тендерної документації та будуть відхилені (дискваліфіковані). Вважаємо дану вимогу необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників, які придбали необхідне обладнання у грудні 2016 року або січні 2017 року. Крім того, така вимога може свідчити про змову Замовника з певним учасником, який здійснив закупівлю необхідного обладнання у заздалегідь обговорені терміни. Просимо: - зобов’язати Замовника виключити з Тендерної документації вимоги, щодо перебування на балансі матеріальних засобів станом саме на 01 грудня 2016 року або будь-яку іншу конкретну дату. 5. Пунктом 1.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено: «Документальне підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - копії технічних паспортів транспорту реагування; - фото транспорту реагування з видимістю державного номеру; - у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди) або копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з яким укладено договір реагування); - копії довідок про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405)». В Додатку 5 Тендерної документації зазначено: «Послуги повинні надаватись учасником відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року № 4616-VІ (із змінами), у відповідності до постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960 та інших нормативно-правових актів діючого законодавства». Відповідно до статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність»: «транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони». Таким чином, транспорт реагування може перебувати виключно у власності учасника. В зв’язку з вищезазначеним, просимо зобов’язати Замовника усунути порушення законодавства України та виключити з Тендерної документації наступну умову: «- у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди) або копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з яким укладено договір реагування)». 6. Пунктом 1.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання, в тому числі, наступних документів: «- копії довідок про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405)». У зв’язку з тим, що довідка про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку не є документом, який підтверджує, що транспортний засіб належить учаснику, вважаємо дану вимогу безпідставною, необґрунтованою та дискримінаційною; і розцінюємо її, як втручання в господарську діяльність учасника та намагання Замовника зменшити коло потенційних учасників шляхом включення до Тендерної документації безпідставних вимог, які ускладнюють підготовку пропозиції. Просимо: - зобов’язати Замовника виключити з Тендерної документації вищезазначену вимогу. 7. Пунктом 1.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання, в тому числі, наступних документів: «- копії технічних паспортів транспорту реагування». У зв’язку з тим, що технічний паспорт транспортного засобу не є документом, який підтверджує, що транспортний засіб належить учаснику, вважаємо дану вимогу безпідставною, необґрунтованою та дискримінаційною; і розцінюємо її, як намагання Замовника зменшити коло потенційних учасників шляхом включення до Тендерної документації безпідставних вимог, які ускладнюють підготовку пропозиції. Також, незрозуміло, чому Замовник не вимагає надання копії документа, який безпосередньо підтверджує наявність в учасника транспортного засобу, а саме: копію свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу. Просимо: - зобов’язати Замовника виключити з Тендерної документації вищезазначену вимогу або внести відповідні зміни. Зважаючи на численні порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель, включенням до Тендерної документації значної кількості специфічних, безпідставних, необґрунтованих та дискримінаційних вимог по відношенню до учасників, що може свідчити про можливу змову Замовника з певним учасником, та керуючись частиною 1 статті 7 Закону України «Про антимонопольний комітет» та статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Перевірити Тендерну документацію на предмет наявності порушень та відповідність вимогам Закону. 4. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни в Тендерну документацію. 5. Зобов’язати Замовника повторно надати детальні роз’яснення до Тендерної документації, з врахуванням положень чинного законодавства України та прийнятого за цією Скаргою Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель. 6. В разі виявлення порушень законодавства з питань публічних закупівель, зобов’язати замовника вжити заходів щодо їх усунення, а в разі неможливості їх усунення – відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.01.2017 19:01
Автор: Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ", Володимир Петрович Лесь 0445772413 regional_ok@ukr.net