• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Городоцького району Хмельницької області»

Категорія замовника: п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (код ДК 021:2015: 71250000-5)Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою

Завершена

890 011.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 450.06 UAH
Період уточнення: 12.08.2020 12:53 - 29.08.2020 18:00
Відповідь надана

Чому обмежено аналогічні договори 2019-2020 р?

Номер: 35424f519501415082951b9059889bf9
Дата опублікування: 19.08.2020 11:12
Опис: Чому обмежено аналогічні договори 2019-2020 р?
Відповідь: Відповідно до вимог пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Довідка в довільній формі за підписом службової (посадової) особи Учасника та завірена печаткою (в разі наявності), із зазначенням виконаних аналогічних договорів* (в кількості – не менше 3 (трьох) за 2019-2020 рр.), найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, найменування наданих послуг, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, а також копії виконаних договорів, що зазначені в довідці та документів, що підтверджують їх виконання (акти виконаних робіт (наданих послуг). * - Аналогічним договором, в розумінні тендерної документації, є договір на виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів.» Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання договору за певний період. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість чи термін аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, згідно листа - роз’яснення 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 Мінекономрозвитку України “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” по пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації надано наступні рекомендації: «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі. Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів» Більш того, вимога щодо надання аналогічного договору за 2019-2020 роки жодним чином не суперечить чинному законодавству. Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні № 127/15574/16-а від 19 грудня 2018 року, посилання - http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами, окрім того у вказаному рішенні вказано, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст.3 Закону, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Вимога не встановлена вибірково для певних учасників, а однакова для всіх. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимога, щодо надання у складі тендерної пропозиції аналогічного договору за 2019-2020 роки є дискримінаційною, адже вона сформована з врахуванням потреб Замовника та критеріїв якісних послуг, таким вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників, які взяли участь у процедурі закупівлі. При цьому, важливо зазначити, що при встановленні вказаного кваліфікаційного критерію, саме за 2019-2020 роки враховувалось насамперед сучасний досвід надання вказаних послуг, що в свою чергу в подальшому приведе до більш ефективного розподілу часу та ресурсів. Враховуючи вищевказане, уповноважена особа не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Дата відповіді: 25.08.2020 16:20
Відповідь надана

Чи існує можливість подовження строків виконання договору

Номер: e8a9e8dff6d6425199df621a4c6439e7
Дата опублікування: 19.08.2020 11:09
Опис: Згідно вимог Замовника технічна документація підлягає державній експертизі землевпорядної документації згідно з чинним законодавством України. Виконавець забезпечує та гарантує проходження державної експертизи технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Городоцького району Хмельницької області, розроблення технічної документації, результатом якої є отримання позитивного висновку. Строки виконання зазначені 31.10.2020 р Чи існує можливість подовження дії договору у разі якшо учасник не в строк отримає висновки експертизи? Які санкції будуть застосовані в разі прострочення строків договору?
Відповідь: ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає зміну істотних умов договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строків виконання зобов»язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об»єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Дата відповіді: 25.08.2020 16:20
Відповідь надана

Форма 6-зем юридично не існує

Номер: 0d503c52d1de4514b2f0cf6e9ddde694
Дата опублікування: 19.08.2020 11:05
Опис: Шановний Замовник станом на 01.01.2016 форма №№ 6-зем скасована, тобто юридично зазначена форма не існує крім того уся інформація повинна бути надана станом на початок 2020 р.
Відповідь: Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля посулг «Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Городоцького району Хмельницької області» (код ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Довідка 6-зем є документом, що включається до складу проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність (користування) під час розробки останнього землевпорядною організацією. Довідка 6-зем – це певна частина вихідних даних для розробки проекту відведення земельної ділянки. З інформації, що міститься у довідці 6-зем можна дізнатись до складу яких угідь має відноситись наша чи бажана земельна ділянка. Вказаний в довідці 6-зем склад угідь повинен співпадати зі змістом дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки. Якщо Вам для надання послуг не потрібна інформація як міститься у довідці ви можете її не використовувати.
Дата відповіді: 25.08.2020 16:18
Відповідь надана

Яка роль сертифікованих інженерів-геодезистів в складенні документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту?

Номер: 6b57602d8f39449d92d8b7096b7aef7e
Дата опублікування: 19.08.2020 10:59
Опис: Яка роль сертифікованих інженерів-геодезистів в складенні документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту?
Відповідь: Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників конкретних спеціальностей які необхідні для виконання договору про закупівлю. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість відповідних працівників, що мають залучатися Учасниками при виконанні договору про закупівлю виходячи з технічного завдання. Проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів передбачено статями 13, 18 ЗУ «Про оцінку земель». ЇЇ результати використовуються для визначення розміру земельного податку, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, розробки показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель. Вказані роботи відносяться до заходів позачергового значення, що впливають на доходну частину місцевих бюджетів. Враховуючи вищевикладене, з метою якісного надання послуг передбачених Додаток 2 до ТД Уповноваженою особою прийнято рішення на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) надати інформацію про наявність в учасника сертифікованих інженерів-геодезистів – не менше 1-ї особи (за основним місцем роботи). Разом з тим, ви жодним чином не обмежені у прийнятті на роботу працівника відповідної кваліфікації.
Дата відповіді: 25.08.2020 16:19
Відповідь надана

щодо внесення змін в ТД в частині строків та вихідних даних

Номер: 1d2ff1258bea47f3b36ba5488bd79551
Дата опублікування: 14.08.2020 12:13
Опис: І) Городоцькою міською радою Хмельницької області (надалі Замовник) оголошено процедуру закупівлі послуг щодо «Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Хмельницької області» (ДК 021:2015:71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги), ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-004085-а. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації та рівності учасників, та запобігання корупційним діям і зловживанням. Проте в Тендерній документації виявлені вимоги, які сприятимуть обставинам, що є проявом обмеження принципу конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінації учасників процедури. Статтею 28 Закону України «Про землеустрій» передбачено, що максимальний строк складання документації із землеустрою не повинен перевищувати шести місяців з моменту укладення договору. Тобто право учасника на надання послуги на протязі шести місяці закріплено законом. Тому вважаємо вимогу, визначену у п. 4.4 Розділу І Тендерної документації щодо строку надання послуг до 31 жовтня 2020 року, такою, що порушує всі принципи публічної закупівлі. Щодо можливості витримати строки, запропоновані Замовником. За попередніми розрахунками укладення договору за публічною процедурою може відбутись не раніше ніж в кінці вересня 2020 року. За попередніми розрахунками надання послуг щодо «Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Хмельницької області» за умовами запропонованої Вами Тендерної документації та вимогами законодавства потребує наступного періоду(в часі). 1. 10 днів на надання Замовником вихідних даних (згідно договору) 2. Виготовлення документації - для 21 об’єкта потрібен період більше одного місяця. 3.Для отримання експертного висновку потрібно часу до одного місяця. 4.Для державної реєстрації відомостей про нормативну грошову оцінку необхідно 14 днів згідно Закону України «Про Державний земельний кадастр». В тендерній документації відсутня інформація про наявність витягів з ДЗК про межі населених пунктів, які є необхідними вихідними даними, і отримання яких Замовником теж потребує певного часу. Тому встановлення строку виконання послуги до 31 жовтня 2020 року є нереальною вимогою, і тендерна документація в цій частині суперечить ст. 28 Закону України «Про землеустрій», і порушує право виконавців робіт із землеустрою на допустимі строк. ІІ) Просимо усунути суперечність в частині різних строків надання послуг, що містяться в п. 4.4 Розділу І Тендерної документації та проекті договору. ІІІ) Відсутність інформації про наявність витягів з ДЗК з інформацією про межі населених пунктів не дає можливості вбачати за реальне надання послуг по закупівлі UA-2020-08-12-004085-а. Тому для дотримання вимоги щодо необхідності складання тендерної документації у відповідності до вимог законодавства просимо внести до тендерної документації реальні значення строків виконання робіт, а також внести інформацію про наявність витягів з ДЗК з інформацією про межі населених пунктів, що також є вимогою законодавства.
Відповідь: Уповноваженою особою розглянуто Ваше звернення. За результатом розгляду можемо повідомити наступне. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля послуг з «Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Городоцького району Хмельницької області» (код ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. П. 4.4. Розділу I Тендерної документації не суперечить ст. 28 ЗУ «Про землеустрій», яка передбачає можливість складання документації із землеустрою у строк передбачений договором, що не може перевищувати шести місяців з моменту укладення договору, тобто строк у 6 (шість) місяців не перевищений та норма Закону виконана. Наведені Вами попередні розрахунки часового періоду надання послуг відображають суб’єктивне бачення на внутрішньо-організаційні процеси щодо надання даного виду послуг. Для замовника немає обмеження встановлювати вимогу надання послуг в якомога найкоротший термін. Вимоги до формування тендерної документації не передбачають надання інформації про наявність витягів з Державного земельного кадастру про межі населених пунктів. Також дана норма не фігурує в Методиці нормативної грошової оцінки земель населених пунктівhttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/213-95-п#Text та Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1647-16#Text З метою якісного і ефективного реагування на зауваження чи пропозиції, щодо вимог встановлених тендерною документацією, просимо давати чітке посилання на законодавчий акт, статтю та частину статті цього документа, який регламентує вказане зауваження чи пропозицію. Разом з тим, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає зміну істотних умов договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строків виконання зобов»язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об»єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Дата відповіді: 19.08.2020 14:06