• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Городоцького району Хмельницької області»

Категорія замовника: п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (код ДК 021:2015: 71250000-5)Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою

Завершена

890 011.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 450.06 UAH
Період оскарження: 12.08.2020 12:53 - 04.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про переможця

Номер: 1c98fffaec964bdba0b4a4d6d4d2c8f5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-004085-a.a3
Назва: Оскарження рішення про переможця
Вимога:
Відповідно до п.4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «Інститут землеустрою та земельно-правових відносин» вважає визначення переможцем ТОВ «Подільський земельний центр» неправомірним.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо наступне. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 5. ст. 30 Закону, Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. Разом з тим, згідно ч. 14. ст. 29 Закону, Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Після відхилення пропозиції ПЕВП "ЗЕМПРОЕКТ", дата публікації рішення 17.09.2020 року о 17.29 год., тендерна пропозиція ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" системою автоматично визначена найбільш економічно вигідною, переведена в статус «очікує рішення» та автоматично сформовано повідомлення про аномальну низьку ціну, відповідно до якого учасник повинен протягом одного робочого дня (згідно повідомлення до 19 вересня 2020 00:00) надати обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних послуг пропозиції. На виконання даної вимоги, ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" протягом одного робочого дня (18 вересня 2020 о 17:05 год.) завантажено в систему належне обгрунтування аномально низької ціни. Відповідно до вимог абзацу 7 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника (учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону). Враховуючи вище викладене, підстави для задоволення вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження протоколу відхилення нашої пропозиції

Номер: aadffdcfa743488488e748ce35d975e9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-004085-a.c2
Назва: Оскарження протоколу відхилення нашої пропозиції
Вимога:
Відповідно до п.3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «Інститут землеустрою та земельно-правових відносин» вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій від 14.09.2020р.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо наступне. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 16. ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю» Під час повторного розгляду пропозиції ТОВ "Інститут землеустрою та земельно-правових відносин" код 38441902 встановлено що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме: І. Відповідно до вимог п. 3.2.7. ТД «Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави та/або договору поруки, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію». Учасником в складі пропозиції надано довідку зі змінами АТ «АЛЬФА БАНК» Відділення «Ірпінське» № 75478 від 04 вересня 2020 року щодо грошового покриття електронної банківської гарантії за підписом директора відділення «Ірпінське» А.В. Ковальчук, проте не надано документів що підтверджують повноваження А.В. Ковальчук на підпис вищевказаної довідки, що не відповідає умовам п. 3.2.7. ТД. Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника. Перелік підстав для відхилення Вашої пропозиції визначений в протоколі засідання уповноваженої особи від 14 вересня 2020 року (абз. 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону) та не стосується кваліфікаційних критеріїв та документів на право підпису договору про закупівлю, відповідно підстав для звернення замовником до учасника в порядку ч. 16 ст. 29 Закону з вимогою про усунення порушень немає, а тому і відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до тендерної документації

Номер: bb72ff41a35d4eb2904fcc93b0e24c5e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-004085-a.a1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Городоцькою міською радою Хмельницької області (надалі Замовник) оголошено процедуру закупівлі послуг щодо «Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Хмельницької області» (ДК 021:2015:71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги), ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-004085-а. Тендерна документація містить положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінують учасників процедури. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи публічних закупівель. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону замовники не мають права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога Замовника щодо строку надання послуги до 31 жовтня 2020 року є дискримінаційною, яка штучно та умисно обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі. Дискримінація — це рішення, дії або бездіяльність, спрямована на обмеження право осіб або надання певних привілеїв. Так, надання послуги за даною закупівлею на 21 об’єкт загальною площею понад 6 тис га потребує часу в 54 дні лише для дотримання вимог щодо строків, що встановлені проектом договору та чинним законодавством щодо отримання висновку державного експерта та рішення державного кадастрового реєстратора про реєстрацію відомостей (Закон України «Про оцінку земель» та Закон України «Про Державний земельний кадастр»). При цьому, укладення договору за результатами проведено аукціону можливе не раніше кінця вересня 2020 року. При цьому, проектом договору Ви передбачаєте можливість (за вашою згодою) відступати від строків. Проте учасник не має гарантії, що така згода буде отримана від Замовника в разі, якщо він (учасник) стане переможцем. Зазначене однозначно впливає на рішення особи не приймати участь в торгах, що є обмеженням на участь в конкурентному відборі. Має місце непрозорості здійснення публічної закупівлі, оскільки в вимогах до учасників одні вимоги щодо строків-до 31 жовтня, а до переможця – інші. Встановлення такого нереального строку виконання послуги за умовами даної тендерної документації, наявність непрозорості закупівлі одразу створює для учасників дискримінаційні умови, Замовником умисно штучно обмежується коло учасників публічної закупівлі, що є грубим порушенням Закону. За ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність службових (посадови), уповноважених осіб Замовника шляхом накладення штрафу у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за порушення законодавства про закупівлю: тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону. Внесення в тендерну документацію вимоги щодо не реальних строків є дискримінаційною умовою, а значить документація складена не у відповідності до Закону, що є складом адміністративного правопорушення за ст. 164-14. Для дотримання вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» щодо змісту тендерної документації та усунення дискримінаційної вимоги щодо учасників публічної закупівлі вимагаємо внести зміни до тендерної документації щодо зазначення строків виконання робіт з урахуванням вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноваженою особою розглянуто Ваше звернення. За результатом розгляду можемо повідомити наступне. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля послуг з «Виготовлення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Городоцької міської ради Городоцького району Хмельницької області» (код ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. П. 4.4. Розділу I Тендерної документації не суперечить ст. 28 ЗУ «Про землеустрій», яка передбачає можливість складання документації із землеустрою у строк передбачений договором, що не може перевищувати шести місяців з моменту укладення договору, тобто строк у 6 (шість) місяців не перевищений та норма Закону виконана. Наведені Вами попередні розрахунки часового періоду надання послуг відображають суб’єктивне бачення на внутрішньо-організаційні процеси щодо надання даного виду послуг. Для замовника немає обмеження встановлювати вимогу надання послуг в якомога найкоротший термін. Вимоги до формування тендерної документації не передбачають надання інформації про наявність витягів з Державного земельного кадастру про межі населених пунктів. Також дана норма не фігурує в Методиці нормативної грошової оцінки земель населених пунктівhttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/213-95-п#Text та Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1647-16#Text З метою якісного і ефективного реагування на зауваження чи пропозиції, щодо вимог встановлених тендерною документацією, просимо давати чітке посилання на законодавчий акт, статтю та частину статті цього документа, який регламентує вказане зауваження чи пропозицію. Разом з тим, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає зміну істотних умов договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строків виконання зобов»язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об»єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.09.2020 18:02