• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення, ремонту та перевірки системи блискавкозахисту в житлових та виробничих приміщеннях Таращанського геріатричного пансіонату

Завершена

345 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 727.50 UAH
Період уточнення: 06.08.2020 09:33 - 23.08.2020 09:38
Відповідь надана

Сертифікат ДСТУ ISO

Номер: c6648fe3ec6f44e8a6fc08bce5e227bf
Дата опублікування: 11.08.2020 08:53
Опис: Замовником згідно тендерної документації вимагається: Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо електромонтажних робіт; сертифікат ISO 28000:2007 на систему менеджменту безпеки ланцюга постачань щодо встановлення систем блискавкозахисту, введення даних систем в експлуатацію, електромонтажних робіт; копія сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту»; Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною праці та здоров’ям»; Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції» Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 14001:2015, ISO 9001:2015 , ISO 28000:2007, ISO 45001:2018, ISO 37001:2016, які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати ». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікатів ISO. Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Вимога про надання сертифікатів ISO є дискримінаційною, роз’ясніть буль ласка норми за якими ви взагалі формували тендерні вимоги.
Відповідь: Повідомляємо, що вимогу щодо надання сертифікату ISO може виконати будь-який учасник, за умови відповідності стандартам, що згадуються в тендерній документації. У зв’язку з цим вимога щодо підтвердження сертифікації не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 11.08.2020 12:41
Відповідь надана

Договорів добровільного страхування від нещасних випадків

Номер: 50edd3727dd6447eb104cf8838373aa8
Дата опублікування: 11.08.2020 08:51
Опис: У документації встановлена вимога: копія договорів добровільного страхування від нещасних випадків щодо працівників Учасника, зазначених у довідці згідно п. 2.1 даного Додатку. - тобто всі працівники Учасника мають бути застраховані від нещасних випадків і мати відповідний поліс. По-перше даний вид страхування є ДОБРОВІЛЬНИМ, а тому Замовник не має права зобов'язати Учасників виконувати неправомірні вимоги. По-друге навіщо мати страховий поліс на працівників, якщо відповідальність за працівників несе підприємство-роботодавець? Видаліть дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Повідомляємо, що умовами тендерної документації не зазначено, що усі працівники Учасника мають бути застраховані від нещасних випадків, а лише ті, які зазначені у довідці про наявність працівників, що подається Учасником у складі пропозиції. Дану вимогу може виконати будь-який учасник. У зв’язку з цим вимога щодо підтвердження сертифікації не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 11.08.2020 12:41
Відповідь надана

Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852.

Номер: bbe106bf85684dbea283195a2a5fd85f
Дата опублікування: 11.08.2020 08:50
Опис: У тендерній документації встановлена вимога, що матеріально-технічна база повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. В переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, не має вимог щодо виконання робіт з монтажу пристроїв блискавкозахисту. Просимо виключити зазначену вимогу.
Відповідь: У разі якщо відповідно до законодавства України учасник не зобов’язаний подавати інформацію, він надає пояснення з посиланням на норми законодавства.
Дата відповіді: 11.08.2020 12:40
Відповідь надана

Наявність кваліфікованих працівників

Номер: 818c42b216b245198b5ed52830eb2449
Дата опублікування: 11.08.2020 08:48
Опис: Вимога ТД: Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників (інженер-проектувальник в частині кошторисної документації (не менше одного працівника), інженер-проектувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки (не менше одного працівника)), а також інформацію про керівника робіт (принаймні одна особа) та працівників робочих професій (електромонтера (не менше двох осіб); зварювальника (не менше двох осіб). - роз’ясніть буль ласка норми за якими ви формували тендерні вимоги до працівників робочих професій (яким законодавчим актом регламентується кількість працівників)?
Відповідь: Вимоги щодо працівників робочих професій обумовлена технічним завданням, що подане у складі тендерної документації.
Дата відповіді: 11.08.2020 12:39
Відповідь надана

інженер-проектувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки

Номер: 246e3fa8b1aa4ddd9a6a336097a28b21
Дата опублікування: 11.08.2020 08:45
Опис: У документації встановлена вимога, Копія сертифікату інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки, та документу який підтверджує працевлаштування в штаті учасника. Яким чином ця вимога відноситься до закупівлі: Встановлення, ремонт та перевірка системи блискавкозахисту в житлових та виробничих приміщеннях Таращанського геріатричного пансіонату за адресою: Київська обл., Таращанський район, с. Чернин, вул. Лобківка, 22. За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи? Встановлення, ремонт та перевірка системи блискавкозахисту – монтажні, а не проектні роботи. Видаліть дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Роботи по даній закупівлі будуть здійснюватись на підставі кошторисної документації. Кошторисна документація повинна бути затверджена кваліфікованим та сертифікованим спеціалістом з дотримання пожежної безпеки.
Дата відповіді: 11.08.2020 12:38
Відповідь надана

Сертифікат про проходження навчання АВК

Номер: 196e193cceb84123aee6771a01803ef7
Дата опублікування: 11.08.2020 08:41
Опис: Вимога надати сертифікат про проходження навчання програмного комплексу АВК (або іншої спеціалізованої програми для розробки кошторисної документації) є необґрнутованої, та такою що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель Таке навчання є виключно добровільною справою кожного підприємства і жодним нормативним актом не передбачене. Кваліфікація інженера-проектувальника в частині кошторисної документації підтверджується виключно сертифікатом. Просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Сертифікація інженера-проектувальника в частині кошторисної документації передбачає проходження відповідним спеціалістом навчання програмних засобів в частині розробки проектно-кошторисної документації. Сертифікований інженер-проектувальник в частині кошторисної документації повинен мати документ, що підтверджує відповідне навчання.
Дата відповіді: 11.08.2020 12:37
Відповідь надана

Профільні види діяльності

Номер: c3105ed0aa3e4ccb81d53aa3c45da783
Дата опублікування: 11.08.2020 08:38
Опис: Шановний Замовнику, у ТД наявна вимога, що Виконавець повинен мати один з визначених профільних видів діяльності – діяльність у сфері інжинірингу та надання послуг технічного консультування в цих сферах. Зазначена вимога є дискримінаційною і обмежує конкуренцію. Таким чином, просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Замовником буде розглянуто та внесено зміни до умов тендерної документації.
Дата відповіді: 11.08.2020 12:36