-
Конкурентний діалог 1-ий етап
-
Однолотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Юридичні послуги
Завершена
300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1.7% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1.7% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
21.12.2016 14:36 - 22.01.2017 17:00
Відповідь надана
Отримання послуг за аналогічним договором
Номер:
4411f286f684454b91587b42c44ac709
Дата опублікування:
13.01.2017 10:47
Опис:
Доброго дня! Ретельно ознайомившись з умовами закупівлі та наявною тендерною документацією, просимо надати відповіді на наступні питання.
1. Чи були затримки в оплаті юридичних послуг, що надавалися Службі автомобільних доріг у Дніпропетровській області за аналогічним договором за минулий рік?
2. Чи існують встановлені граничні строки, протягом яких Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області повинна передати Виконавцю процесуальні документи по справі?
Відповідь:
1. В 2016 році юридичні послуги сплачувались з затримкою. 2. Граничних строків для передачі процесуальних документів не передбачено.
Дата відповіді:
13.01.2017 23:08
Відповідь надана
Умови закупівлі
Номер:
0aaaa1a1f66045d4bdea3815af512a4f
Дата опублікування:
12.01.2017 15:47
Опис:
В п.3.1. Проекту Договору про закупівлю зазначено, що розрахунок вартості Договору вказується в додатку №___
Просимо зазначити, на підставі чого буде визначатися вартість тієї чи іншої послуги, яку буде надавати Виконавець. Якщо така вартість буде визначатись, виходячи з орієнтовного часу, витраченого Виконавцем на виконання заявок, то яким чином буде оплачуватися час роботи Виконавця, що перевищуватиме обсяг часу, оплачений загальною вартістю Договору?
Наприклад, при орієнтовній вартості послуг Виконавця 300грн./год., загальний оплачуваний обсяг роботи Виконавця з врахуванням розміру загального бюджету Закупівлі (300 тис. грн.) становить 1000 годин. Яким чином будуть оплачені послуги Виконавця, якщо на виконання заявок ним об’єктивно буде витрачено обсяг часу, який значно перевищуватиме 1000 годин?
Відповідь:
Плата за надання послуг здійснюється Замовником щомісячно фіксованими платежами згідно пропозиції Переможця. Жодних додаткових оплат за договором не передбачається в незалежності від обсягу наданих послуг Замовнику.
Дата відповіді:
13.01.2017 22:50
Відповідь надана
Умови закупівлі
Номер:
39128a4c13d640c89c9748ea8ed417de
Дата опублікування:
12.01.2017 15:30
Опис:
1. В п. 1.2 Проекту Договору про закупівлю (Додаток №5) зазначено, що обсяги закупівлі послуг за цим Договором визначені в Технічному завданні (Додаток №__). В додатку №4 тендерної документації зазначено перелік юридичних послуг, який не являється виключним та може доповнюватись. В п.3.1 Проекту Договору про закупівлю (Додаток №5) зазначено, що Замовник надає Виконавцю заявки з визначенням переліку і обсягу послуг.
В зв’язку з вищенаведеним просимо дати відповідь на наступні запитання:
1) Яка періодичність надання Замовником заявок з визначенням переліку та обсягу послуг (1 раз в місяць/тиждень/день, щоденно)?
2) Чи наявні обмеження обсягу послуг, які Виконавець повинен надати Замовнику (кількість заявок, завдань та ін..)? Якщо таких обмежень немає, чи означає це, що Замовник відповідно до Договору про закупівлю та Додатків до нього, матиме право подавати Замовнику заявки щодо необхідності надання БУДЬ –ЯКИХ юридичних послуг з БУДЬ – ЯКИХ питань, які так чи інакше стосуватимуться діяльності Замовника БЕЗ ЖОДНИХ ОБМЕЖЕНЬ (наприклад, консультування з приводу дотримання трудового законодавства працівниками Замовника, підготовка та аналіз ВСІХ господарських договорів, які укладає Замовник та ін..)?
2. В Додатку 4 зазначається, що витрати на відрядження додатково не оплачуються.
Просимо уточнити, хто із Сторін (Замовник чи Виконавець) буде нести витрати на проїзд ( в тому числі, в інші міста України, проїзд за межі України, оплату проживання та ін..)?
3. Просимо уточнити, хто із Сторін (Замовник чи Виконавець) несе витрати по оплаті судового збору, оплати послуг нотаріуса та інших офіційних платежів?
Відповідь:
1. Заявки на надання юридичних послуг можуть надаватися Замовником в будь-який час по мірі необхідності отримання консультацій. Обсяг послуг у заявках не обмежений і може бути різним, залежно від реальних потреб Замовника.
Договором не передбачено обмежень обсягу послуг, які Виконавець повинен надати Замовнику.
Так, Замовник відповідно до Договору про закупівлю та Додатків до нього, матиме право подавати Виконавцю заявки щодо необхідності надання будь-яких юридичних послуг з будь-яких питань, які так чи інакше стосуватимуться діяльності Замовника без жодних обмежень. Виконавець повинен буде надавати невиключний перелік юридичних послуг, в тому числі консультування і аналіз господарських договорів Замовника.
2. Всі витрати на відрядження несе Виконавець, в тому числі і витрати на проїзд по місту Дніпро, в інші міста України, проїзд за межі України, оплату проживання.
3. Всі офіційні платежі сплачує Замовник, в тому числі судовий збір та послуги нотаріуса.
Дата відповіді:
13.01.2017 22:29
Відповідь надана
Умови закупівлі
Номер:
833e06c8a80044f580239d6f485b84c6
Дата опублікування:
12.01.2017 13:13
Опис:
Відповідно до п.2 Додатку №6 Учаснику - юридичній особі необхідно надати копію статуту або інших установчих документів Учасника. однак, відповідно до діючого законодавства, з 2016 року юридичним особам статут з відміткою реєстратора (нотаріуса) не видається., а залишається у справі. Електронна версія статуту знаходиться в електронній базі Мінюсту. Що необхідно подати юридичній особі, яка внаслідок особливостей законодавства не має статуту з відміткою реєстратора? Чи потрібно надавати копію виписки з ЄДР?
2. В п. 3 Додатку 2 зазначається про необхідність надання як мінімум 2 договори про надання аналогічних послуг. Чи необхідно щоб в кожному з цих договорів було зазначено весь перелік послуг, який вказано в п.3 додатку 2, чи достатньо, щоб частина послуг була зазначена в одному договорі, частина - в іншому, інші послуги - в третьому і т.д?
Відповідь:
1. Замовник обізнаний у нормах чинного законодавства, у зв’язку з чим подання установчих документів з відміткою реєстратора не вимагається. У пункті 2 Додатку 6 тендерної документації зазначено: «Учасник подає копію Статуту або інших установчих документів Учасника».
Згідно з вимогами чинного законодавства, після проведення реєстраційних дій, реєстратор надає юридичній особі документ: «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії». За допомогою цього документу юридична особа має доступ до своїх Статутних документів в електронному реєстрі.
Копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надавати не потрібно.
2. По-перше, у пункту 3 Додатку 2 тендерної документації зазначено, на підтвердження досвіду Учасник надає окрім довідки, копії не менш як одного договору, укладеного протягом останніх двох років та не менше однієї копії акта наданих послуг/виконаних робіт до кожного наданого договору та не менше одного позитивного відгуку від Замовника щодо наданих послуг/виконаних робіт.
По-друге, відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, аналогічним договором розуміється договір на суму не менш ніж 100 тис. грн., в рамках якого Замовнику надавались такі юридичні послуги:
представництво інтересів в судах господарської, адміністративної та загальної юрисдикції;
захист інтересів замовника у судових справах про відшкодування шкоди;
представництво та захист інтересів замовника при здійсненні державних (публічних) закупівель;
представництво та захист замовника у взаємовідносинах з державними органами, в тому числі з Антимонопольним комітетом України з питань державних (публічних) закупівель;
представництво та захист інтересів Замовника у судових справах з приводу спорів, які виникають з договорів за рахунок бюджетних коштів.
Виходячи з цього, для відповідності вказаним вимогам, Учасником має бути поданий один договір на суму не менш ніж 100 тис. грн. згідно з яким надавався весь перелік вказаних послуг.
Дата відповіді:
13.01.2017 22:16
Відповідь надана
Щодо умов закупівлі
Номер:
a5988d22d685445eac951002b742d902
Дата опублікування:
11.01.2017 18:23
Опис:
Добрий день!
Ретельно ознайомившись із умовами закупівлі та наявною тендерною документацією (далі - ТД), просимо надати відповіді на наступні питання та/або роз’яснити нижченаведені вимоги ТД:
1. На якому етапі подавати та як розрахувати строк дії забезпечення тендерної пропозиції (далі – ТП) у визначені ТД 90 днів з дати розкриття тендерних пропозиції, якщо відповідно до процедури «конкурентний діалог», розкриття тендерних пропозицій відбувається як на 1 етапі (без ціни), так і на 2 етапі (за результатами оцінки)? Кінцевий строк розкриття пропозицій на 1 етапі визначений 23.01.2017 р. , на 2 етапі – буде визначений після його оголошення (що, у разі подання забезпечення на 1 етапі призведе до невиконання поставлених ТД умов).
2. Яким чином и ким повинні засвідчуватись копії свідоцтв адвокатів та дипломів працівників відповідно до п.2 Додатку №2 ТД, оскільки наявна ТД не містить конкретних вимог до оформлення цих документів?
3. На підставі чого вимагається, чим обгрунтована вимога та як саме повинна бути оформлене «письмове підтвердження» прогнозованої завантаженості працівників учасника, що міститься в п.2 Додатку 2 ТД, оскільки наявна ТД не містить вимог до оформлення цього документу та будь-яких обгрунтувань яким чином саме таке «письмове підтвердження» документально підтвердить для Замовника наявність працівників відповідної кваліфікації?
4. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник має отримати у складі ТП один договір на суму не менш ніж 100 тис. грн., предмет якого містить весь перелік вказаних в п.3. Додатку 2 послуг чи це може бути декілька договорів, предмети яких загалом містять вказані послуги? Якщо це буде декілька договорів, то кожен з них повинен бути на суму біль ніж 100 тис. грн., чи загальна сума договорів більше ніж на 100 тис. грн.?
5. Щодо Додатку №3 ТД – інформація повинна бути надана окремо щодо кожного пункту або може бути надана єдиною довідкою?
6. Додаток №5 наданий лише для попереднього ознайомлення та у складі ТП не вимагається?
7. Чи повинні якимось чином засвідчуватись копії документів, що подаються згідно Додатку №6? Якщо да – то яким пунктом ТД це передбачено?
8. Пункт 2. Розділу V ТД містить вимогу подання Учасником, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів з дати аукціону сканованої копії заповненої та підписаної форми «Тендерна пропозиція» з відповідним додатком згідно Додатку 1 до тендерної документації. Просимо надати відповідь:
• Чим передбачено і на підставі чого заявлена вимога надання документів протягом двох робочих днів, оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» таких строків не передбачено?
• Що саме заповнюється Учасником у формі «Тендерна пропозиція»?
• Де розміщений та що саме містить «відповідний додаток» згідно Додатку 1 до ТД?
• Оскільки Додаток 1 ТД містить виноску «розраховується….», то що саме повинно розраховуватись відповідно до Додатку1?
9. Відповідно до п.1. розділу v ТД єдиним критерієм оцінки ТП є ціна з ПДВ. Поясніть яким чином Замовник буде оцінювати Учасника, який є платником єдиного податку та не є платником ПДВ?
10. Перше речення п.2. Додатку 32 містить посилання на досвід для постачання «товару, що є предметом закупівлі при тому, що предметом закупівлі є послуги (просимо внести відповідні зміни до ТД);
Відповідь:
. У відповідності до п. 2 розділу III тендерної документації строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій відбудеться 23.01.2017р., тобто строк дії забезпечення пропозиції – до 22.04.2017р. У відповідності до п. 4 розділу III тендерної документації до закінчення цього строку Замовник має право вимагати від Учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, а Учасник має право відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції або погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.
2. Копії свідоцтв про право на зайняття адвокатською діяльністю та дипломи про вищу юридичну освіту засвідчуються особою, яка є Учасником тендеру та яка безпосередньо подає ці документи.
3. Відповідно до абз. 1 п. 2 Додатку 2 тендерної документації, наявність працівників відповідної кваліфікації підтверджується довідкою в довільній формі. Крім цього, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасник надає копії засвідчених адвокатських свідоцтв та копії дипломів про вищу юридичну освіту інших працівників.
Письмове підтвердження того, що прогнозована завантаженість заявлених у пропозиції працівників не перевищуватиме встановлену законодавством про працю норму робочого часу встановлена для того, щоб Учасник у разі перемоги не порушував трудове законодавство. Відповідно до ст. 50 Кодексу законів про працю, нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Письмове підтвердження оформлюється в довільній формі та/або може бути включено до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації.
4. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, аналогічним договором розуміється договір на суму не менш ніж 100 тис. грн., в рамках якого Замовнику надавались такі юридичні послуги:
- представництво інтересів в судах господарської, адміністративної та загальної юрисдикції;
- захист інтересів замовника у судових справах про відшкодування шкоди;
- представництво та захист інтересів замовника при здійсненні державних (публічних) закупівель;
- представництво та захист замовника у взаємовідносинах з державними органами, в тому числі з Антимонопольним комітетом України з питань державних (публічних) закупівель;
- представництво та захист інтересів Замовника у судових справах з приводу спорів, які виникають з договорів за рахунок бюджетних коштів.
Виходячи з цього, для відповідності вказаним вимогам, Учасником має бути поданий один договір на суму не менш ніж 100 тис. грн. згідно з яким надавався весь перелік вказаних послуг.
5. У Додатку 3 до тендерної документації вказано, що інформація щодо наявності/відсутності (найменування Учасника) підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» подається на фірмовому бланку. Зазначення вказаної інформації на окремих бланках чи на одному бланку не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
6. Пропозиція учасника формується у відповідності до п. 1 розділу III тендерної документації .
7. Всі копії документів, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути засвідчені належним чином. Оригінали документів знаходяться безпосередньо в Учасників, Замовник при отриманні не завірених копій документів не зможе пересвідчитися в справжності цих документів.
8. Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку № 680 від 13.04.2016 «Про затвердження примірної тендерної документації». В п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» вказано, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію, яку вважає за необхідне включити.
Тендерна пропозиція розміщена у Додатку 1 до тендерної документації та подається Учасником – юридичною особою згідно цього Додатку на фірмовому бланку.
Положення «розраховується Учасником з урахуванням положень Податкового кодексу України», Учасниками не заповнюється, бо на першому етапі Учасники подаються свої тендерні пропозиції без зазначення ціни.
У цьому положенні розраховується ціна яка пропонується Учасником Замовнику для укладання договору.
9. Замовник оцінює учасника у відповідності до чинного законодавства.
10. Дана технічна помилка є несуттєвою та не тягне за собою жодних наслідків чи порушень прав Учасників.
Дата відповіді:
13.01.2017 11:52
Відповідь надана
Умови закупівлі
Номер:
ba63c1bedb364d6fbfcad57e0ba58fd4
Дата опублікування:
22.12.2016 11:21
Опис:
Доброго дня. В умовах закупівлі зазначено про підтвердження виконання аналогічних договорів:
- захист інтересів замовника у судових справах про відшкодування шкоди;
- представництво та захист інтересів замовника при здійсненні державних (публічних) закупівель;
- представництво та захист замовника у взаємовідносинах з державними органами, в тому числі з Антимонопольним комітетом України з питань державних (публічних) закупівель;
- представництво та захист інтересів Замовника у судових справах з приводу спорів, які виникають з договорів за рахунок бюджетних коштів.
З цього приводу наступні питання:
1) кількість судових справ про відшкодування шкоди в яких приймав участь Замовник в якості сторони протягом 2016 р. та правова підстава (норма права) для відшкодування.
2) яким чином вбачається надання послуг представництва та захисту інтересів при здійсненні публічних закупівель.
3) кількість публічних закупівель Замовника протягом 2016 р., які були оскаржені та потребували представництва його інтересів перед АМКУ.
4) специфіка розгляду спорів за договорами за рахунок бюджетних коштів в порівнянні іншими договорами, яка б потребувала їх виділення в окрему категорію.
5) чому кваліфікаційні критерії в частині виконання аналогічних договорів не відповідають опису закупівлі в технічних вимогах, а отже предмету проекту договору закупівлі.
Також, просимо відповісти на наступні питання:
6) чому від учасників, які надавали послуги Службі автомобільних доріг в Дніпропетровській області не вимагається надання копії акту виконаних робіт, адже яким чином інші учасники дізнаються, що послуги були надані.
7) кількість відряджень за межі Дніпропетровської області протягом 2016 р. у справах щодо надання юридичних послуг замовнику.
8) порядок виставлення заявок з переліком послуг, що запитується.
9) загальна кількість судових справ в яких приймав участь замовник протягом 2016 р.
10) загальна кількість процедур публічних закупівель проведених замовником протягом 2016 р.
11) кількість укладених договорів протягом 2016 р.
Відповідь:
1). Загальна кількість матеріалів, розглянутих за участі Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області про відшкодування шкоди (правові підстави: шкода завдана внаслідок ДТП; шкода, заподіяна працівником внаслідок порушених покладених на нього трудових обов’язків)- складає 12 справ.
2). Надання послуг при здійсненні публічних закупівель включає в себе:
• підготовка проекту договору, що буде укладатися Замовником з переможцем;
• підготовка документів за запитом колегії з розгляду скарг Антимонопольного комітету України чи органів фінансової інспекції;
• представництво Замовника у Антимонопольному комітеті України, органах фінансової інспекції ;
• представництво Замовника в судах, у випадку оскарження процедури закупівлі.
3). Публічні закупівлі, які були оскаржені та потребували представництва Замовника перед АМКУ складають 2 закупівлі.
4). Специфіка розгляду спорів за договорами за рахунок бюджетних коштів включає в себе:
• особливості вимог, визначених Бюджетним кодексом України;
• особливості порядку оплати за надані роботи/послуги, включаючи особливості роботи з Державною казначейською службою України;
• особливості обов’язків, покладених на бюджетну організацію, відповідно до вимог чинного законодавства;
• особливості виконання судових рішень щодо спорів за договорами за рахунок бюджетних коштів, встановлених ЗУ «Про виконавче провадження», ЗУ «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень».
5). Опис змісту «юридичних послуг» наведений в технічних вимогах не є вичерпним. Даний факт зазначений Замовником в технічних умовах. Предмет виконання аналогічних договорів, підтвердження наявності яких вимагається від учасника, відповідає загальному предмету закупівлі організованої Замовником. Крім цього, у зв’язку з тим що Замовник не може визначити необхідні технічні, якісні характеристики (специфікації) робіт, вид послуг та з причини необхідності проведення переговорів з учасниками для прийняття оптимального рішення про закупівлю, останнім застосовується саме процедура конкурентного діалогу.
6). У разі, якщо учасник закупівлі вже надавав послуги Замовнику, то для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасника не має потреби тому ж Замовнику надавати самому собі відгук та копію акту наданих послуг/виконаних робіт при його наявності у Замовника
7). Загальна кількість відряджень за межі м. Дніпро складає 13.
8). Заявка Замовника на виконання послуг, що є предметом закупівлі, як зазначено в проекті договору, може здійснюватися в письмові, усній чи електронній формі. Запит може бути поданий в будь-який час протягом всього строку дії Договору.
9) Загальна кількість матеріалів, в розгляді яких приймала участь Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області складає більш ніж 20 справ.
10). Загальна кількість процедур публічних закупівель проведених Замовником протягом 2016 р. - 32
11) Кількість укладених договорів протягом 2016 р. – більш ніж 100 .
Дата відповіді:
26.12.2016 16:47