• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

комп'ютерне обладнання загального корекцийного призначення

Завершена

228 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 140.00 UAH
Період уточнення: 05.08.2020 10:53 - 11.08.2020 15:00
Відповідь надана

Надання роз"янень

Номер: 42e466506620472daa3b6d20d36bbce6
Дата опублікування: 11.08.2020 13:05
Опис: Шановний Замовнику! Є незрозумілими такі вимоги : 10. На обладнанні повинен бути налаштований функціонал резервного копіювання інформації на зовнішніх (хмарних) сховищах. Схема і обсяги копіювання інформації узгоджуються з Замовником. Підтримка хмарних сховищ проводиться силами і за рахунок Учасника протягом 12 місяців з моменту введення обладнання в експлуатацію. З метою підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник повинен надати: - гарантійний лист; - довідку в довільній формі, в якій повинна бути вказана особа, яка буде здійснювати копіювання інформації (ПІБ, посада, адреса робочого місця, освіта, посада, досвід роботи на посаді пов’язаний із виконанням копіювання інформації); - довідку в довільній формі, в якій повинна бути вказани логін та пароль тестового користувача до диску, на який буде налаштований функціонал резервного копіювання, та інформація, що підтверджує наявність свободного дискового простіру об’ємом не менш, ніж 5 Терабайт (скриншот екрану або інше); - інформації у формі таблиці про обладнання для резервного копіювання інформації, які мають необхідні характеристики. Тип обладнання Об’єм загаль-ний Об’єм для 1 ПК Передбачуваний регламент копіювання Програмний засіб для копіювання Регламент перевірки створення копій Тип повідомлення про створення резервних копій 11. На підтвердження можливості виконати умови, щодо налаштування Обладнання, як передбачено вище, кожен Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи: - документ підтверджуючий право власності на сервер/сервери (у разі якщо Учасник є власником) або документ підтверджуючий право користування сервером/ серверами (договір оренди серверу у дата-центрі); - інформації у формі таблиці про обладнання для резервного копіювання інформації, які мають необхідні характеристики IP-адреса Характеристики (CPU, обсяг оперативної пам'яті, обсяг HDD) Фізичне розміщення (обовязково на теріторії України) Назва дата-центу при наявності - інформації у формі таблиці про програмні модулі, що встановлені на сервері/серверах программных модулей в виде таблицы: Для роботи е-пошти Для роботи зі службовим інформаційним порталом системи освіти Харківської області Для роботи функціоналу резервного копіювання інформації на зовнішніх (хмарних) сховищах 12. Постачальника протягом 12 місяців з моменту введення обладнання в експлуатацію. З метою підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник повинен надати: - гарантійний лист; - довідку в довільній формі, в якій повинна бути вказана особа, яка буде здійснювати копіювання інформації (ПІБ, посада, адреса робочого місця). 13. Постачальник за свій рахунок забезпечує сервісне обслуговування та технічну підтримку працездатності обладнання на протязі 12 місяців з моменту введення обладнання в експлуатацію. Технічна підтримка включає в себе обов'язкові профілактичні огляди устаткування фахівцями постачальника не менше 2 разів на місяць, гарантійний ремонт або заміну при необхідності, віддалену консультаційну підтримку згідно з Угодою про рівень послуг (Додаток 7). З метою підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник повинен надати гарантійний лист. Скажіть - будб ласка Ви взагалі плануєте закупати обладнання чи послуги..???? тому що всі ці вимоги є дискримінаційними , і не учасник не повинен надавати таких послуг..Будь -ласка виключте ці вимоги з ТД.Дякуємо!
Відповідь: Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником наведена в додатку 3 тендерної документації. Крім цього, умовами оголошення про проведення відкритих торгів визначений вид предмету закупівлі – Товари.
Дата відповіді: 12.08.2020 10:07
Відповідь надана

Надання роз’яснень ТД

Номер: d89a4c6b60a14864905143ba1e0494d7
Дата опублікування: 07.08.2020 12:26
Опис: З умов ТД вбачається незрозумілим, чи повинен учасник надавати листи-згоди про обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від тих осіб, персональні дані яких він використовує при підготовці своєї ТП. Надайте, будь ласка роз’яснення з цього приводу.
Відповідь: Відповідно до п.6 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" (у разі якщо у пропозиції використовуються персональні дані осіб) (додаток 6 до цієї документації). Разом з тим, у примітках додатку 6 зазначено, що лист-згода надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції учасника.
Дата відповіді: 12.08.2020 10:06
Відповідь надана

Надання роз’яснень ТД

Номер: 002f4f074fa14c6b8c72d6f536474ae0
Дата опублікування: 07.08.2020 12:25
Опис: У п. 1.1. Додатка № 1 ТД від Учасника вимагається надання Інформаційної довідки, складеної в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи та завірена печаткою (у разі наявності), в якій має бути зазначено інформацію про найменування та кількість обладнання, матеріально-технічну базу учасника. Надайте, будь ласка, роз’яснення, чи може учасник, який не залучає уповноважених осіб, подати таку довідку за власним підписом? Чи буде така довідка відповідати вимогам ТД?
Відповідь: Відповідно до п. 1.1. Додатку № 1 ТД від Учасника вимагається надання Інформаційної довідки, складеної в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи та завірена печаткою (у разі наявності), в якій має бути зазначено інформацію про найменування та кількість обладнання, матеріально-технічну базу учасника. Разом з тим, згідно з п.1 розділу 3 тендерної документації Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису
Дата відповіді: 12.08.2020 10:05
Відповідь надана

Роз’яснення

Номер: e3867fad80bb4109ad675de1359a4b13
Дата опублікування: 07.08.2020 12:23
Опис: З умов ТД вбачається незрозумілим , чи вимагається в учасника, який є ФОП, у складі його ТП надання будь-яких пояснень щодо відсутності у нього обмежень щодо права на підписання договору на суму наданої пропозиції. Надайте, будь ласка роз’яснення.
Відповідь: Згідно з п.3 розділу 6 тендерної документації для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах. У довідці учасник зазначає про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення органів управління учасника, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції.
Дата відповіді: 12.08.2020 10:04
Відповідь надана

Роз’яснення

Номер: dc6beb693a2148cab5e785fcd05791ed
Дата опублікування: 07.08.2020 12:23
Опис: У п. 2 розділу 3 ТД зазначено, що Учасник повинен надати підтвердження проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог щодо забезпечення пропозиції. Надайте роз’яснення, яким саме способом Учасник повинен надати таке підтвердження.
Відповідь: Учасник може надавати підтвердження проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог щодо забезпечення пропозиції будь-яким способом.
Дата відповіді: 12.08.2020 10:03
Відповідь надана

Роз’яснення

Номер: 80ab1b7a6b7b4a63944207ff73c54e09
Дата опублікування: 07.08.2020 12:22
Опис: 1. З умов ТД вбачається незрозумілим, в яких днях обчислюються строки, календарних чи робочих. Надайте, будь ласка роз’яснення.
Відповідь: Умовами тендерної документації передбачено обчислення строків у календарних та робочих днях.
Дата відповіді: 12.08.2020 10:03
Відповідь надана

Технічні вимоги до предмету закупівлі

Номер: 2fc3bfc837894ee0a50c5a4ce12473bf
Дата опублікування: 07.08.2020 12:06
Опис: В таблиці 1 додатку 3 Тендерної документації встановлені технічні характеристики предмету закупівлі, а саме в першому розділі таблиці вказується, що колір ноутбуків має бути «Темно-сірий або еквівалент». В той же час, сірий колір - це ахроматичний колір, точніше - безліч всіх кольорів, одержуваних шляхом поєднання трьох основних кольорів колірної моделі RGB - червоного, зеленого і синього в рівних концентраціях. Залежно від яскравості відтінок сірого змінюється від чорного (яскравість 0%) до білого (яскравість 100%). У колірній моделі CMYK сірий колір може бути утворений з перших трьох кольорів (CMY), при цьому пропорції тріадних фарб частіше не однакові, або зміною четвертого кольору (K) від 0 (білий) до 100 (чорний), або комбінацією цих варіантів. За таких підстав, просимо роз’яснити: який колір є еквівалентом темно-сірого кольору. Також, у другому розділі таблиці 1 додатку 3 Тендерної документації встановлена технічна вимога до ноутбука, а саме, що колір предмету закупівлі має бути саме Чорним. Просимо роз’яснити: чи може предмет закупівлі (ноутбук) при відповідності іншим технічним вимогам, встановлених тендерною документацією, бути іншого кольору ніж чорного
Відповідь: На ваш запит в тендерну документацію були внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.08.2020 10:02
Відповідь надана

Роз’яснення вимог Тендерної Документації

Номер: d414ff0d4031498f8ef02d479e4bd379
Дата опублікування: 06.08.2020 19:24
Опис: У таблиці 1 «Навчальне обладнання для оснащення кабінету інформатики, кількість – 1 комплект у складі» Додатку 3 до Тендерної Документації у стовбці «Технічні вимоги» є наступна інформація «Колір: Темно-сірий або еквівалент», прошу надати роз’яснення, який саме колір може бути еквівалентом темно-сірого, адже не зрозуміло, як взагалі у темно-сірого кольору може бути еквівалент.
Відповідь: На ваш запит в тендерну документацію були внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 10.08.2020 10:12
Відповідь надана

Роз’яснення вимог Тендерної Документації

Номер: 16f24d6a63184f6cbd229e7f46e25bc9
Дата опублікування: 06.08.2020 19:23
Опис: Пунктом 5 у Додатку 3 до Тендерної Документації Замовника передбачено, «Учасник, пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно вигідною та в електронній системі має статус "на розгляді", повинен протягом двох робочих днів з дня визначення пропозиції такого Учасника найбільш економічно вигідною, представити за адресою: вул. Миру, 102А, м. Харків, 61047, зразок товарів, щодо яких подається пропозиція, на умовах обов’язкового повернення. Зразки товарів повинні бути надані на всі позиції, перелічені в Таблиці 1», за таких обставин виникає питання, якщо місцезнаходження Замовника та місце поставки товару є адреса: 61044, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ БОРОТЬБИ, будинок 1 , то що знаходиться за адресою: вул. Миру, 102А, м. Харків, 61047 і яке відношення має ця адреса до місцезнаходження Замовника та місця поставки товару.
Відповідь: На ваш запит в тендерну документацію були внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 10.08.2020 10:11