• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID - карток) з комплектом обладнання) (код ДК 021-2015–30210000-4 - «Машини для обробки даних (апаратна частина)»)

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення: 03.08.2020 16:33 - 08.08.2020 16:45
Відповідь надана

Щодо згоди на обробку персональних даних

Номер: 86545b03915446ba94c1b907733a2fb3
Дата опублікування: 08.08.2020 16:13
Опис: Доброго дня! Тендерною документацією (п. 1.8 розділу ІІІ) вимагається від учасника у складі своєї тендерної пропозиції надати згоду на обробку персональних даних (лист в довільній формі). Керуючись Законом України "Про захист персональних даних" (далі – Закон) задля надання такої згоди ПРОСИМО ОБОВ’ЯЗКОВО ЗАЗНАЧИТИ в тендерній документації наступне: 1) МЕТУ ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ (абз. 4 ст. 2 Закону: суб’єкт персональних даних (фізична особа) надає дозвіл на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки; згідно з ч. 1 ст. 6 Закону мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних); 2) СКЛАД ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ, ЯКИЙ МАЄ БУТИ НАДАНИЙ учасником (абз. 3 ст. 2 Закону); 3) ВИЗНАЧЕНУ ПРОЦЕДУРУ ОБРОБЛЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ замовником (абз. 3 ст. 2 Закону). Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 12 Закону ПРОСИМО ВКЛЮЧИТИ до тендерної документації також відомості "…про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені цим Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані: в момент збору персональних даних, якщо персональні дані збираються у суб’єкта персональних даних; в інших випадках протягом тридцяти робочих днів з дня збору персональних даних". Звертаємо увагу, що відсутність в тендерній документації обов’язкових відповідно до Закону умов отримання замовником торгів згоди учасників на обробку їх персональних даних, а саме: 1) мети збору персональних даних; 2) складу персональних даних; 3) визначеної процедури обробки персональних даних, є законодавчою підставою учаснику торгів НЕ НАДАВАТИ ЗГОДУ на обробку своїх персональних даних. У РАЗІ НЕМОЖЛИВОСТІ ВИКОНАТИ Замовником зазначені вимоги (норми) Закону України "Про захист персональних даних" та неможливості доповнити тендерну документацію такою обов’язковою інформацією, пропонуємо ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації вимогу про надання згоди на обробку персональних даних (лист в довільній формі), а саме: п. 1.8 розділу ІІІ. Таким чином, тендерна документація не повинна суперечити Закону України "Про захист персональних даних" та потребує доопрацювання відповідно до зазначеного вище.
Відповідь: З метою дотримання норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922 – VIII (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон № 922) Замовником вимагається подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Дана вимога жодним чином не порушує норми діючого законодавства України, зокрема норми Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297 – VI (зі змінами та доповненнями). Так, з метою перевірки інформації, що надається учасником процедури закупівлі, у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також, у разі визначення в подальшому учасника переможцем торгів згідно з вимогами Закону № 922, для заповнення та публікації Договору про закупівлю, Замовником встановлено подання даної згоди. При поданні тендерної пропозиції, постачальники та представники постачальників (наприклад, підписанти тендерної пропозиції тощо) надають свої персональні дані. Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно ст.2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить згода (лист в довільній формі) повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. Тож, Замовники в складі тендерної пропозиції можуть вимагати згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних». Вимога щодо надання згоди на обробку персональних даних включена до складу тендерної документації на виконання статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Учасник надає згоду на обробку персональних даних у разі якщо до складу тендерної пропозиції учасником будуть включені документи, що містять персональні дані. У разі відсутності документів, що містять персональні данні, або надання відповідної інформації у формі листів, довідок тощо, згода на обробку не вимагається та її відсутність не буде прийматися до уваги при розгляді тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 12.08.2020 16:40
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних критеріїв та підстав за статтею 17 Закону

Номер: 21d6d80231a748489792edf331ff14da
Дата опублікування: 08.08.2020 16:08
Опис: Доброго дня! Відповідно до ст. 16 Закону в тендерній документації одним з кваліфікаційних критеріїв встановлений "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" та в пункті 5.4 розділу ІІІ Замовник навів спосіб підтвердження учасником цього у вигляді інформаційної довідки. Тобто, для постачання предмету закупівлі учасник повинен підтвердити наявність відповідних кваліфікованих працівників. Прошу надати відповідь на наступні питання: - навіщо та на якій законодавчій підставі учасник повинен надавати підтвердження ЗАГАЛЬНОЇ КІЛЬКОСТІ працівників шляхом надання звіту з праці та/або 1 ДФ за останній звітний період? - навіщо та на якій законодавчій підставі учасник повинен в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, до відомостей про таких працівників додавати "нормативну потребу по кожній спеціальності"? - навіщо та на якій законодавчій підставі учасник повинен також зазначити "наявність власних та необхідність залучення додатково"? Примітка: для постачання та монтажу одного комплекту обладнання, що закуповується, достатньо у постачальника наявності одного досвідченого фахівця. ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ ЦІ ВИМОГИ з тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону в п. 5.9 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону. Проте, в п. 5.7 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учаснику необхідно надати ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону. Встановлення форми та способу подання учасником підтвердження відсутності підстав, передбачених ч. 1 та ч. 2 ст. ст. 17 Закону, суперечить вимогам ч. 3 ст. 17 Закону. Учасник відповідно до Закону сам вирішує як він підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17. На підставі цього ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ ЦЮ ВИМОГУ з тендерної документації про надання учасником такого гарантійного листа в довільній формі відповідно до п. 5.7 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, в п. 3.12 розділу V тендерної документації вимагається надати відповідний лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України щодо санкцій. Але це суперечить вимогам ч. 3 ст. 17 Закону. Згідно з роз’ясненнями Мінекономіки щодо застосування ст. 17 Закону (№ 3304-04/34835 від 03.06.2020) такі відомості щодо учасника перевіряються безпосередньо замовником (див. додаток до листа Мінекономіки). На підставі цього ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ ЦЮ ВИМОГУ з тендерної документації про надання учасником такого листа-гарантії відповідно до п. 3.12 розділу V тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до положень ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Поряд із тим, роз’яснюємо, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, яку розробляє та затверджує замовник і яка оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу й авторизованих електронних майданчиках. Саме в тендерній документації замовник описує товар (послуги, роботи), у якому має потребу, і вимоги до учасника з яким бажає укласти договір про закупівлю. Ст. 26 Закону визначає, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тобто затвердження змісту тендерної документації є правом замовника, в зв’язку із чим на підставі ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник визначає, які відомості повинні надаватись учасником у тендерній документації. Вимоги зазначені у даній тендерній документації, жодним чином не містять дискримінаційних критеріїв, та не можуть бути сприйняті, як такі, що невідповідні вимогам Закону. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України. В разі незгоди із умовами тендерної документації, ви маєте право звернутися для оскарження в установленому Законом порядку.
Дата відповіді: 12.08.2020 16:40
Відповідь надана

Про відповідність окремих положень ТД новій редакції Закону в сфері публічних закупівель

Номер: 025ed1ce76f74c1fa61188f8042bbef8
Дата опублікування: 08.08.2020 15:50
Опис: Доброго дня! Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, про що також зазначено в п. 1.9 розділу ІІІ тендерної документації (ТД). Отже, наявність в ТД іншої інформації, ніж відомостей, що обов’язково зазначається в ТД згідно з ч. 2 ст. 22 Закону, повинно зумовлюватись конкретними вимогами конкретних законодавчих та нормативно-правових актів. У зв’язку з цим просимо додати до ТД посилання на конкретні норми певних законодавчих та нормативно-правових актів, на підставі яких до ТД включені наступна інформація (вимоги до учасника): в пп. 1.1 п. 1 розділу ІІІ: реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції; форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно з додатком № 1, та сам додаток 1; довідка, яка містить відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб – за формою, що додається (додаток № 2)) та сам додаток 2; довідка, щодо строку дії пропозиції; заповнений проект договору У разі неможливості відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону навести законодавчі та нормативно-правові акти, які передбачають наявність переліченої інформації в ТД, просимо привести ТД у відповідність до Закону шляхом ВИКЛЮЧЕННЯ перелічених вище положень з ТД. Додатково зауважуємо, що згідно з ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну … (і далі за текстом), про що зазначено також в пп. 1.1 п. 1 розділу ІІІ ТД. Отже, вимагання від учасника окремого документу "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" суперечить цій нормі Закону, принципу здійснення закупівель "максимальна економія, ефективність" (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону), а виходячи зі змісту форми такого документу (що досі залишилось звичкою з паперових тендерів), він взагалі не має жодної інформативності, оскільки дублює інформацію з електронної системи закупівель та ТД. Дякуємо за приведення ТД у відповідність до вимог Закону.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимоги до складання тендерної документації та обов’язкових умов, які мають бути зазначені в ній замовником, установлено у ч. 2 ст. 22 Закону від 25.12.156 №922-VIII. Тому, тендерна документація може містити й іншу інформацію згідно із законодавством, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 закону №922). Водночас, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону №922 передбачає, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кожен замовник має право скласти свій універсальний список документів та зручно його оформити. А потім вже перед кожним тендером додавати якісь специфічні вимоги, при закупівлі складних чи специфічних предметів закупівлі. Або ж залишати універсальний перелік документів при простих закупівлях. Також замовникам радять оформлювати єдиним списком перелік документів, які вимагаються у постачальників та надавати, наприклад, в додатку до тендерної документації. Так у постачальників буде можливість якісніше підготуватись до тендеру, а у замовників буде менше відхилень.
Дата відповіді: 12.08.2020 16:39