• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID - карток) з комплектом обладнання) (код ДК 021-2015–30210000-4 - «Машини для обробки даних (апаратна частина)»)

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2020 16:33 - 14.08.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Про відповідність окремих положень ТД новій редакції Закону в сфері публічних закупівель

Номер: 1b539d232399498a959d4fda355206d6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-03-004484-a.a3
Назва: Про відповідність окремих положень ТД новій редакції Закону в сфері публічних закупівель
Вимога:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, про що також зазначено в п. 1.9 розділу ІІІ тендерної документації (ТД). Отже, наявність в ТД іншої інформації, ніж відомостей, що обов’язково зазначається в ТД згідно з ч. 2 ст. 22 Закону, повинно зумовлюватись конкретними вимогами конкретних законодавчих та нормативно-правових актів. У зв’язку з цим ВИМАГАЄМО додати до ТД посилання НА КОНКРЕТНІ НОРМИ ПЕВНИХ ЗАКОНОДАВЧИХ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ, на підставі яких до ТД включені наступна інформація (вимоги до учасника): 1) в пп. 1.1 п. 1 розділу ІІІ: реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції; форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно з додатком № 1, та сам додаток 1; довідка, яка містить відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб – за формою, що додається (додаток № 2)) та сам додаток 2; довідка, щодо строку дії пропозиції; заповнений проект договору 2) в пп. 5.7 п. 5 розділу ІІІ: оригінал або копія статуту (для юридичних осіб) ; паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб). У разі неможливості відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону навести законодавчі та нормативно-правові акти, які передбачають наявність переліченої інформації в ТД, ВИМАГАЄМО привести ТД у відповідність до Закону шляхом ВИКЛЮЧЕННЯ перелічених вище положень з ТД. Якщо для надання учасником (юридичною особою) статуту будуть наведені конкретні законодавчі підстави, ВИМАГАЄМО додати до ТД інформацію, саме які конкретні відомості зі статуту потрібні замовнику та з якою метою. Підстави для надання фізичною особою паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ВИМАГАЄМО зазначити за умови виконання замовником обов’язкових вимог Закону України "Про захист персональних даних" (ст.ст. 2, 6, 12) щодо зазначення в ТД: 1) мети збору персональних даних; 2) складу персональних даних, які мають бути надані; 3) визначеної процедури обробки персональних даних. Додатково зауважуємо, що згідно з ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну … (і далі за текстом), про що зазначено також в пп. 1.1 п. 1 розділу ІІІ ТД. Отже, вимагання від учасника окремого документу "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" суперечить цій нормі Закону, принципу здійснення закупівель "максимальна економія, ефективність" (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону), а виходячи зі змісту форми такого документу (що досі залишилось звичкою з паперових тендерів), він взагалі не має жодної інформативності, оскільки дублює інформацію з електронної системи закупівель та ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимоги до складання тендерної документації та обов’язкових умов, які мають бути зазначені в ній замовником, установлено у ч. 2 ст. 22 Закону від 25.12.156 №922-VIII. Тому, тендерна документація може містити й іншу інформацію згідно із законодавством, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 закону №922). Водночас, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону №922 передбачає, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кожен замовник має право скласти свій універсальний список документів та зручно його оформити. А потім вже перед кожним тендером додавати якісь специфічні вимоги, при закупівлі складних чи специфічних предметів закупівлі. Або ж залишати універсальний перелік документів при простих закупівлях. Також замовникам радять запитувати перелік документів, які вимагаються у постачальників, оформлювати єдиним списком та надавати, наприклад, в додатку до тендерної документації. Так у постачальників буде можливість якісніше підготуватись до тендеру, а у замовників буде менше відхилень.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.08.2020 16:49
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо приведення тендерної документації у відповідність до поточної редакції статті 17 Закону

Номер: ad3763e56dc3494e8303b1f644127086
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-03-004484-a.a2
Назва: Щодо приведення тендерної документації у відповідність до поточної редакції статті 17 Закону
Вимога:
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) в п. 5.9 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону. Проте, всупереч вимог Закону тендерною документацією від учасника вимагається надати: а) ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону (п. 5.7 розділу ІІІ тендерної документації); б) ЛИСТ-ГАРАНТІЮ щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України щодо санкцій (п. 3.12 розділу V тендерної документації). Такі вимоги замовника про встановлення форми та способу подання учасником підтвердження відсутності підстав, передбачених ч. 1 та ч. 2 ст. ст. 17 Закону, ГРУБО СУПЕРЕЧАТЬ нормі ч. 3 ст. 17 Закону. Учасник відповідно до Закону сам вирішує, як він підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17. Звертаємо увагу замовника, що згідно з роз’ясненнями Мінекономіки щодо застосування ст. 17 Закону (№ 3304-04/34835 від 03.06.2020) такі відомості щодо учасника ПЕРЕВІРЯЮТЬСЯ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЗАМОВНИКОМ (див. додаток до листа Мінекономіки). На підставі цього вимагаємо ВИКЛЮЧИТИ зазначені ВИМОГИ з тендерної документації про надання учасником таких гарантійних листів відповідно до п. 5.7 розділу ІІІ, п. 3.12 розділу V тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Частиною 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема один, або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником (тобто встановлена довільна форма) для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі. Згідно з ч. 3 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав передбачених статтею 17 Закону України , не надані у строк встановлений Законом, або не відповідають формі встановленій замовником, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога щодо виключення з тендерної документації п. 5.7 розділу Ⅲ та п.3.12 розділу Ⅴ є безпідставою та суперечить нормам чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.08.2020 16:49
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо невиконання замовником законодавства про захист персональних даних

Номер: 0ebde9693f994bef890a6fe4581ab945
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-03-004484-a.a1
Назва: Щодо невиконання замовником законодавства про захист персональних даних
Вимога:
Тендерною документацією (п. 1.8 розділу ІІІ) вимагається від учасника у складі своєї тендерної пропозиції надати згоду на обробку персональних даних (лист в довільній формі). Проте, вважаємо за доцільне проінформувати замовника, що відповідно до абзацу 4 ст. 2 Закону України "Про захист персональних даних" (далі – Закон про ЗПД) згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (ЗА УМОВИ ЇЇ ПОІНФОРМОВАНОСТІ) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних ВІДПОВІДНО ДО СФОРМУЛЬОВАНОЇ МЕТИ ЇХ ОБРОБКИ, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Уважно вивчивши зміст тендерної документації (UA-2020-08-03-004484-a) можна дійти висновку, що тендерна документація НЕ МІСТИТЬ відомостей, якими б відповідно до вимог Закону про ЗПД замовник ІНФОРМУЄ учасників тендеру про сформульовану ним МЕТУ ОБРОБКИ персональних даних учасників торгів. А отже, замовник сам не виконав первинну вимогу Закону про ЗПД, але висуває вимоги до учасників. На підставі цього, а також керуючись абзацом 4 ст. 2 Закону про ЗПД учасники тендеру МОЖУТЬ НЕ НАДАВАТИ згоду на обробку персональних даних, оскільки замовник тендеру НЕ ВИКОНАВ ВИМОГИ Закону України "Про захист персональних даних", а саме: відповідно до абзацу 3 ст. 2 Закону про ЗПД НЕ ВИЗНАЧИВ МЕТУ ОБРОБКИ персональних даних, НЕ ВСТАНОВИВ СКЛАД цих даних та НЕ ВСТАНОВИВ ПРОЦЕДУРИ їх обробки. Отже, учасник не поінформований належним чином відповідно до Закону про ЗПД про мету обробки його персональних даних і, як наслідок, - не надає на це своєї згоди. При цьому зауважуємо, що викладені в ст. 11 Закону про ЗПД підстави для обробки персональних даних не заміняють обов’язок замовника тендеру виконати вимоги ч. 1 ст. 6 та ч. 2 ст. 12 Закону про ЗПД. Також інформуємо, що у разі посилання замовником у відповіді на ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» про право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції для перевірки достовірності наданих учасником даних, замовнику потрібно враховувати, що відповідно до Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" ІДЕНТИФІКАЦІЙНІ ДАНІ - сукупність даних, що дає змогу однозначно встановити особу, які для фізичної особи складаються з: прізвище, ім’я та (за наявності) по батькові, дату народження, номер (та за наявності - серію) паспорта громадянина України (або іншого документа, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаний на території України для укладення правочинів), дату видачі та орган, що його видав, відомості про місце проживання або місце перебування, реєстраційний номер облікової картки платника податків, номер (та за наявності - серію) паспорта громадянина України, в якому проставлено відмітку про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, чи номер паспорта із записом про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності). А отже, знову замовник повинен відповідно до абзацу 3 ст. 2 Закону про ЗПД встановити склад персональних даних, які він вимагатиме від учасника тендеру. Таким чином, замовник тендеру НЕ МАЄ законодавчих підстав ВИМАГАТИ від учасників надавати згоду на обробку персональних даних, у зв'язку з чим ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації п. 1.8 розділу ІІІ тендерної документації як такий, що не містить повного обсягу інформації, який замовник зобов'язаний був надати з метою інформування учасників тендеру відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З метою дотримання норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922 – VIII (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон № 922) Замовником вимагається подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Дана вимога жодним чином не порушує норми діючого законодавства України, зокрема норми Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297 – VI (зі змінами та доповненнями). Так, з метою перевірки інформації, що надається учасником процедури закупівлі, у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також, у разі визначення в подальшому учасника переможцем торгів згідно з вимогами Закону № 922, для заповнення та публікації Договору про закупівлю, Замовником встановлено подання даної згоди. При поданні тендерної пропозиції, постачальники та представники постачальників (наприклад, підписанти тендерної пропозиції тощо) надають свої персональні дані. Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно ст.2 Закону України «Про захист персональних данних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить згода (лист в довільній формі) повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. Тож, Замовники в складі тендерної пропозиції можуть вимагати згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних». Вимога щодо надання згоди на обробку персональних даних включена до складу тендерної документації на виконання статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Учасник надає згоду на обробку персональних даних у разі якщо до складу тендерної пропозиції учасником будуть включені документи, що містять персональні дані. У разі відсутності документів, що містять персональні данні, або надання відповідної інформації у формі листів, довідок тощо, згода на обробку не вимагається та її відсутність не буде прийматися до уваги при розгляді тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.08.2020 16:49