-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР, прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН, прокладка гумова на брус стрілочного переводу ПС (34940000-8 - Залізничне обладнання)
Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР, прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН, прокладка гумова на брус стрілочного переводу ПС (34940000-8 - Залізничне обладнання)
Торги не відбулися
101 467 635.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 6 687.94 UAH
мін. крок: 0% або 6 687.94 UAH
Період уточнення:
31.07.2020 16:12 - 07.09.2020 10:00
Відповідь надана
Several questions
Номер:
03144543599748c1ac91962a55e82ab8
Дата опублікування:
25.08.2020 17:37
Опис:
1. We kindly ask you to re-check if your budget price and/or quantity of rubber gaskets are correct. We work with several manufacturers, who, by the way just provided very competitive prices for wheels (beating NTZ and Interpipe) and rails. But for those gaskets price from this factory, as well from other factories, are triple higher than your published start bidding price. And we are talking not about USA manufacturers... So, with full respect, please recheck with final user if no mistake in this order.
2. Are you intending to defrost your railway wheels bid? We understand "from where feet are growing", but it is hard to explain that to the factory, producing 2 million tons of steel a year.
3. It is not clear in all your tenders if you accept bid bond in form of bank guarantee, sent by SWIFT from prime foreign bank to your bank in US Dollars. We may provide a sample of such BG, but here is no possibility for attachment. It is issued as per URDG 758, which is international banking law, mandatory for all banks. Your National Bank set its rules for bank guarantees based on URDG. Talk with your bank please. Your Privatbank is even not in World Top-1000 banks. About other banks I am just keeping silence. If you say to your bank about USD bank guarantee as per URDG 758 by SWIFT - they will definitely say YES.
4. Also not clear what kind of payment security you are providing. When we open performance bond - are you going to open documentary or stand-by letter of credit? Or providing bank guarantee? Or insurance? In total we are talking (with wheels) about $100 million+. I have doubt that without security such transactions are workable.
5. In all your orders you demand DDU, but not defining station of destination. That force all participants to reserve maximal tariffs for railway transportation. Would it be possible for you to inform us about maximal railway tariff per wagon which we shall take into calculation? Or maybe you would like to take all goods on CIF Odessa? By rail nobody will supply: Russia is closed, Kazakhs are working with us, but Chinese are better. You are Railway yourself. Would it be a problem for you to pick your cargoes up in the port and deliver wherever you need?
Your detailed answers would be highly appreciated. We work on all your bids over $1 million very seriously.
With best regards.
Dr. Oleg Kovalev/SENSO DYNAMICS
-------------------------------------------------------
1. Ми просимо вас повторно перевірити, чи правильно вказана ваша бюджетна ціна та / або кількість гумових прокладок. Ми працюємо з кількома виробниками, які, до речі, просто забезпечили дуже конкурентоспроможні ціни на колеса (б'ючи NTZ та Interpipe) та рейки. Але для цих прокладок ціна на цій фабриці, як і з інших заводів, втричі вище, ніж ваша опублікована ставка ставок. І ми говоримо не про виробників США ... Тож, з повною повагою, будь ласка, повторно поставте перевірку з кінцевим користувачем, якщо в цьому порядку немає помилок.
2. Чи маєте намір розморозити ставку на залізничні колеса? Ми розуміємо, "звідки ростуть ноги", але важко пояснити це фабриці, що виробляє 2 мільйони тонн сталі на рік.
3. У всіх ваших тендерах незрозуміло, якщо ви приймаєте облігації на торги у формі банківської гарантії, надіслані SWIFT від основного іноземного банку до вашого банку в доларах США. Ми можемо надати зразок такого БГ, але тут немає можливості для вкладення. Він видається відповідно до URDG 758, що є міжнародним банківським законодавством, обов'язковим для всіх банків. Ваш Національний банк встановив свої правила щодо банківських гарантій на основі URDG. Поговоріть, будь ласка, зі своїм банком. Ваш Приватбанк навіть не входить у світові топ-1000 банків. Про інші банки я просто мовчу. Якщо ви скажете своєму банку про банківську гарантію в доларах США, відповідно до URDG 758 SWIFT - вони обов'язково скажуть ТАК.
4. Також не зрозуміло, яку безпеку платежів ви надаєте. Коли ми відкриваємо облігацію на продуктивність - чи збираєтесь ви відкрити документальний або резервний акредитив? Або надання банківської гарантії? Або страхування? Всього ми говоримо (з колесами) про близько 100 мільйонів доларів +. У мене є сумніви, що без безпеки такі операції є працездатними.
5. У всіх своїх замовленнях ви вимагаєте DDU, але не визначаєте станцію призначення. Це змушує всіх учасників резервувати максимальні тарифи на залізничні перевезення. Чи можна було б повідомити нас про максимальний тариф на залізницю за вагон, який ми врахуємо? А може, ви хочете взяти всі товари на CIF Одеса? Залізницею ніхто не поставить: Росія закрита, казахи працюють з нами, але китайці краще. Ви самі залізниця. Чи буде для вас проблемою забрати вантажі в порту і доставити, куди вам потрібно?
Ваші детальні відповіді будуть дуже вдячні. Ми працюємо над усіма вашими пропозиціями на суму понад 1 мільйон доларів дуже серйозно.
З найкращими побажаннями.
Д-р Олег Ковалeв / SENSO DYNAMICS
Відповідь:
1. Щодо очікуваної вартості Замовник повідомляє, що очікувана вартість тендеру та кількість продукції вказані вірно.
Щодо інших запитань, Замовнику потрібен додатковий час для надання детальної відповіді
Дата відповіді:
28.08.2020 17:25
Відповідь надана
DSTU
Номер:
8caf6471eaee45b2ab4875faaae78650
Дата опублікування:
25.08.2020 16:58
Опис:
Unfortunately DSTU is not yet published in open sources. See http://csm.kiev.ua/nd/nd.php?z=%D0%94%D0%A1%D0%A2%D0%A3+2805-94&st=0&b=1
So if not difficult, please publish it. Otherwise for our factories would be difficult to provide any offer. Thank you.
На жаль, ДСТУ ще не публікується у відкритих джерелах. Дивіться http://csm.kiev.ua/nd/nd.php?z=%D0%94%D0%A1%D0%A2%D0%A3+2805-94&st=0&b=1 Тож якщо це не складно, опублікуйте, будь ласка. Інакше для наших фабрик було б складно надати будь-яку пропозицію. Дякую.
Відповідь:
У технічних характеристиках на закупівлю прокладок ПР, ПН та ПС зазначено, що вони виготовляються відповідно до вимог ДСТУ 2805-94, де наведені малюнки даних прокладок.
Окрім цього, підпунктом 2.3 пункту 2 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі тендерної документації зазначено:
«Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу».
Також слід зазначити, що вищезазначений стандарт (ГОСТ 2805-94) не може бути повністю або частково відтворений, тиражований і поширений без згоди його розробника (власника).
Дата відповіді:
26.08.2020 17:32
Відповідь надана
DSTU
Номер:
77f086aa98054059ad82b8586d8dceaa
Дата опублікування:
19.08.2020 17:23
Опис:
Unfortunately DSTU is not yet published in open sources.
See http://csm.kiev.ua/nd/nd.php?z=%D0%94%D0%A1%D0%A2%D0%A3+2805-94&st=0&b=1
So if not difficult, please publish it. Otherwise for our factories would be difficult to provide any offer.
Thank you.
На жаль, ДСТУ ще не публікується у відкритих джерелах.
Дивіться http://csm.kiev.ua/nd/nd.php?z=%D0%94%D0%A1%D0%A2%D0%A3+2805-94&st=0&b=1
Тож якщо це не складно, опублікуйте, будь ласка. Інакше для наших фабрик було б складно надати будь-яку пропозицію.
Дякую.
Відповідь:
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-07-31-005803-c Вами розміщено питання при закупівлі залізничного обладнання (прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР, прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН, прокладка гумова на брус стрілочного переводу ПС). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників на 08.09.2020, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Дата відповіді:
25.08.2020 16:08
Відповідь надана
Drawings
Номер:
3cb79a1f7f03477ca8415a41f06171cc
Дата опублікування:
14.08.2020 20:14
Опис:
Dear UZ,
We work with several manufacturers, who can source this requirement. But no one is ready to offer without drawings. Could you publish drawings of those gaskets?
Thank you.
Dr. Oleg Kovalev/SD
-------------------------------------------
Шановнa УЗ,
Ми працюємо з кількома виробниками, які можуть стати джерелом цієї вимоги. Але ніхто не готовий запропонувати без малюнків. Чи можете ви опублікувати креслення цих прокладок?
Дякую.
Д-р Олег Ковальов / С.Д.
Відповідь:
Замовник вважає недоцільним вносити зміни до технічних характеристик на закупівлю прокладок, так як у них зазначено посилання на ДСТУ 2805-94, де наведені малюнки прокладок ПР, ПН та ПС
Дата відповіді:
19.08.2020 16:49
Відповідь надана
Drawings
Номер:
9ac95203450440e094098b1478a94ef1
Дата опублікування:
12.08.2020 17:35
Опис:
Dear UZ,
We work with several manufacturers, who can source this requirement. But no one is ready to offer without drawings. Could you publish drawings of those gaskets?
Thank you.
Dr. Oleg Kovalev/SD
-------------------------------------------
Шановнa УЗ,
Ми працюємо з кількома виробниками, які можуть стати джерелом цієї вимоги. Але ніхто не готовий запропонувати без малюнків. Чи можете ви опублікувати креслення цих прокладок?
Дякую.
Д-р Олег Ковальов / С.Д.
Відповідь:
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-07-31-005803-c Вами розміщено питання при закупівлі залізничного обладнання (Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР, прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН, прокладка гумова на брус стрілочного переводу ПС). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Дата відповіді:
14.08.2020 17:00