-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР, прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН, прокладка гумова на брус стрілочного переводу ПС (34940000-8 - Залізничне обладнання)
Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР, прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН, прокладка гумова на брус стрілочного переводу ПС (34940000-8 - Залізничне обладнання)
Торги не відбулися
101 467 635.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 6 687.94 UAH
мін. крок: 0% або 6 687.94 UAH
Період оскарження:
31.07.2020 16:12 - 13.09.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Про усунення порушень у сфері публічних закупівель
Номер:
7d4bc8d84c0648ac824ef9e0b9842183
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-005803-c.b33
Назва:
Про усунення порушень у сфері публічних закупівель
Скарга:
Про невідповідність прийнятого рішення Замовником № 71/21 від 11.03.2021 року нормам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2020-07-31-005803-c дискваліфікація.pdf 19.03.2021 10:46
- рішення від 23.03.2021 № 5699 + лист Замонику.pdf 24.03.2021 16:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2021 № 6691.pdf 02.04.2021 16:42
- рішення від 01.04.2021 № 6691.pdf 06.04.2021 19:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.03.2021 11:48
Дата розгляду скарги:
01.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.03.2021 16:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.04.2021 19:33
Вимога
Вирішена
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Номер:
1ca857385a474708a839ea8f860844f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-005803-c.a11
Назва:
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Вимога:
Наше підприємство, як найбільший виробник гумових виробів в Україні, мало намір прийняти участь у закупівлі прокладок підрейкових гумових для рейкових колій ПР, оголошену Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця», але після ознайомлення із тендерною документацією, уважно проаналізувавши обсяги закупівель та терміни їх виконання ми дійшли висновку, що навіть маючи високі потужності на виробництві виконати такі об’єми у вказаний Вами термін фізично неможливо. Тому для можливості участі у даній закупівлі, враховуючи її значний обсяг та стислий строк виконання, а також потребу у даній продукції Вашим підприємством, просимо розглянути можливість продовження терміну виконання повного обсягу закупівлі до червня 2021 року
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2020 08:15
Вирішення:
Замовником внесено зміни до тендерної документаціїї.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Номер:
1d00aec13bc54ecf8caf53245980bf52
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-005803-c.a10
Назва:
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Вимога:
Наше підприємство, як найбільший виробник гумових виробів в Україні, мало намір прийняти участь у закупівлі прокладок підрейкових гумових для рейкових колій ПР, оголошену Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця», але після ознайомлення із тендерною документацією, уважно проаналізувавши обсяги закупівель та терміни їх виконання ми дійшли висновку, що навіть маючи високі потужності на виробництві виконати такі об’єми у вказаний Вами термін фізично неможливо. Тому для можливості участі у даній закупівлі, враховуючи її значний обсяг та стислий строк виконання, а також потребу у даній продукції Вашим підприємством, просимо розглянути можливість продовження терміну виконання повного обсягу закупівлі до червня 2021 року
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2020 08:10
Вирішення:
Замовником внесено зміни до тендерної документаціїї.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Номер:
77e26dd7309c4389b339c7572107434a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-005803-c.a9
Назва:
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Вимога:
Наше підприємство, як найбільший виробник гумових виробів в Україні, мало намір прийняти участь у закупівлі прокладок підрейкових гумових для рейкових колій ПР, оголошену Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця», але після ознайомлення із тендерною документацією, уважно проаналізувавши обсяги закупівель та терміни їх виконання ми дійшли висновку, що навіть маючи високі потужності на виробництві виконати такі об’єми у вказаний Вами термін фізично неможливо. Тому для можливості участі у даній закупівлі, враховуючи її значний обсяг та стислий строк виконання, а також потребу у даній продукції Вашим підприємством, просимо розглянути можливість продовження терміну виконання повного обсягу закупівлі до червня 2021 року
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2020 08:07
Вирішення:
Замовником внесено зміни до тендерної документаціїї.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Номер:
31169b81a09e4e019fcad958a03d38ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-005803-c.a8
Назва:
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Вимога:
Наше підприємство, як найбільший виробник гумових виробів в Україні, мало намір прийняти участь у закупівлі прокладок підрейкових гумових для рейкових колій ПР, оголошену Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця», але після ознайомлення із тендерною документацією, уважно проаналізувавши обсяги закупівель та терміни їх виконання ми дійшли висновку, що навіть маючи високі потужності на виробництві виконати такі об’єми у вказаний Вами термін фізично неможливо. Тому для можливості участі у даній закупівлі, враховуючи її значний обсяг та стислий строк виконання, а також потребу у даній продукції Вашим підприємством, просимо розглянути можливість продовження терміну виконання повного обсягу закупівлі до червня 2021 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2020 18:15
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-07-31-005803-c Вами розміщено вимогу при закупівлі залізничного обладнання (Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР, прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН, прокладка гумова на брус стрілочного переводу ПС). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.09.2020 10:01
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Номер:
712da26f90bc4143b659761fb43e5325
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-005803-c.a7
Назва:
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Вимога:
Наше підприємство, як найбільший виробник гумових виробів в Україні, мало намір прийняти участь у закупівлі прокладок підрейкових гумових для рейкових колій ПР, оголошену Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця», але після ознайомлення із тендерною документацією, уважно проаналізувавши обсяги закупівель та терміни їх виконання ми дійшли висновку, що навіть маючи високі потужності на виробництві виконати такі об’єми у вказаний Вами термін фізично неможливо. Тому для можливості участі у даній закупівлі, враховуючи її значний обсяг та стислий строк виконання, а також потребу у даній продукції Вашим підприємством, просимо розглянути можливість продовження терміну виконання повного обсягу закупівлі до червня 2021 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2020 18:13
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-07-31-005803-c Вами розміщено вимогу при закупівлі залізничного обладнання (Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР, прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН, прокладка гумова на брус стрілочного переводу ПС). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.09.2020 10:01
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Номер:
d99b8dda486b432999fe2730243809ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-005803-c.a6
Назва:
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Вимога:
Наше підприємство, як найбільший виробник гумових виробів в Україні, мало намір прийняти участь у закупівлі прокладок підрейкових гумових для рейкових колій ПР, оголошену Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця», але після ознайомлення із тендерною документацією, уважно проаналізувавши обсяги закупівель та терміни їх виконання ми дійшли висновку, що навіть маючи високі потужності на виробництві виконати такі об’єми у вказаний Вами термін фізично неможливо. Тому для можливості участі у даній закупівлі, враховуючи її значний обсяг та стислий строк виконання, а також потребу у даній продукції Вашим підприємством, просимо розглянути можливість продовження терміну виконання повного обсягу закупівлі до червня 2021 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2020 18:11
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-07-31-005803-c Вами розміщено вимогу при закупівлі залізничного обладнання (Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР, прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН, прокладка гумова на брус стрілочного переводу ПС). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.09.2020 10:01
Вимога
Вирішена
ВИМОГА
Номер:
a074d0de0f3b4099a1137fdf304d8594
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-005803-c.a5
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА
Згідно Додатку 6 ТД Розділ 1 зазначено:
термін надання документів переможцем торгів у строк що не перевищує десяти днів
Додаток №6
Розділ І. Перелік документів на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і частиною другою статті 17, які надає переможець процедури закупівлі.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону:
А в Додатку 3 (Цінова пропозиція) п. 5 зазначено наступне:
Додаток №3
5. Якщо наша пропозиція буде визнана переможною, беремо на себе зобов’язання у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір, надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті ст. 17 відповідно до Додатку 6.
ВИМАГАЄМО виправити та привести до відповідності Додаток 3 п. 5 ТД
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2020 10:21
Вирішення:
Замовником внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Номер:
0c372a8d26734edf92faee2c6b0a177e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-005803-c.a4
Назва:
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Вимога:
Наше підприємство, як найбільший виробник гумових виробів в Україні, мало намір прийняти участь у закупівлі прокладок підрейкових гумових для рейкових колій ПР, оголошену Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця», але після ознайомлення із тендерною документацією, уважно проаналізувавши обсяги закупівель та терміни їх виконання ми дійшли висновку, що навіть маючи високі потужності на виробництві виконати такі об’єми у вказаний Вами термін фізично неможливо.
Тому для можливості участі у даній закупівлі, враховуючи її значний обсяг та стислий строк виконання, а також потребу у даній продукції Вашим підприємством, просимо розглянути можливість продовження терміну виконання повного обсягу закупівлі до червня 2021 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2020 13:00
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-07-31-005803-c Вами розміщено вимогу при закупівлі залізничного обладнання (Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР, прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН, прокладка гумова на брус стрілочного переводу ПС). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.09.2020 10:01
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Номер:
a7e62aafddc54b89b0656287cc734578
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-005803-c.a3
Назва:
Вимога щодо терміну виконання обсягу закупівлі
Вимога:
Наше підприємство, як найбільший виробник гумових виробів в Україні, мало намір прийняти участь у закупівлі прокладок підрейкових гумових для рейкових колій ПР, оголошену Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця», але після ознайомлення із тендерною документацією, уважно проаналізувавши обсяги закупівель та терміни їх виконання ми дійшли висновку, що навіть маючи високі потужності на виробництві виконати такі об’єми у вказаний Вами термін фізично неможливо.
Тому для можливості участі у даній закупівлі, враховуючи її значний обсяг та стислий строк виконання, а також потребу у даній продукції Вашим підприємством, просимо розглянути можливість продовження терміну виконання повного обсягу закупівлі до червня 2021 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2020 12:57
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-07-31-005803-c Вами розміщено вимогу при закупівлі залізничного обладнання (Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР, прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН, прокладка гумова на брус стрілочного переводу ПС). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.09.2020 10:01