• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливні брикети з деревини твердих порід

Торги не відбулися

247 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 239.00 UAH
Період уточнення: 31.07.2020 08:36 - 07.08.2020 08:35
Відповідь надана

Неконкурентні умови

Номер: cc9cb77a6cad4375b33d91c9cdcab173
Дата опублікування: 01.08.2020 13:00
Опис: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником в технічній частині тендерної документації міститься конкретне посилання на конструкцію та тип розміри не меньше 30 см, діаметр не меньше 6 см, та циліндрична форма. В той же час ДСТУ 8358 не встановлює вимог до форми брикету, та має інші вимоги до довжини від 10 до 400 мм, та за товщиною, шириною або діаметром від 25 до 75 мм. Це унеможливлює участь у торгах інших виробників паливних брикетів які можуть запропонувати брикети з аналогічними або кращими показниками але вони мають конструкцію та тип відмінні від зазначених у тендерній документації. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Відповідь: Добрий день! У Вашому питанні зазначено, що враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Нами, як замовником, визначено технічні характеристики товару, які зазначено у технічному завданні, який максимально задовільнить вимоги щодо опалення закладів, враховуючи досвід минулорічних закупівель.
Дата відповіді: 03.08.2020 10:17
Відповідь надана

Відповідність Закону України про публічні закупівлі

Номер: 7ea3831c5428415f932391aba07ea91c
Дата опублікування: 01.08.2020 12:48
Опис: У відповідності до статті 5 Закону України про публічні закупівлі, закупівлі мають здійснюватись за принципом максимальної економії та еффективності, але зазначена Вами вимога по теплоті згоряння в 4300 ккал/кг не відповідає цьому принципу. Наприклад Вам треба 59 тонн брикетів. У відповідності до тендерної документації Ви очікуєте нижчу теплоту згоряння 4300 ккал/кг. Але якщо виробник буде пропонувати брикет з більшою теплотою згоряння наприклад 6500 ккал/кг то він не зможе конкурувати з виробниками меньш якісного брикету. Було б набагато ефективніше й економічно обгрунтовано закупити брикет з теплотою згоряння 6500 ккал, тоді у відповідності до Вашого обсягу можна отримати 383,5 Гкал. Але ж при теплоті згоряння 4300 Ви отримаєте лише 253,7 Гкал. Відповідно, щоб дотримуватись вимог ст. 5 Закону України про публічні закупівлі, доцільніше проводити закупівлю у необхідній кількості отриманого тепла. Тоді можна отримати, що за ціною за результатами аукціону виробник брикету з теплотою згоряння 6500 ккал, поставляє 59 тонн, а виробник брикету з теплотою згоряння 4300 поставляє у відповідності до необхідної кількості тепла (383,5 Гкал)/(4300 ккал/кг)=89 тон брикету. Що і має бути зазначено у тендерній пропозиції та проєкті договору. Більш того при поставці більш якісного брикету будуть меньші затрати на навантаження, розвантаження, транспортування, пакування, що дозволить отримати економію зі збереженням необхідної кількості тепла. Вам же тепло треба, а не вага? Наприклад у відповідності до Ваших технічних характеристик допустима вологість 10%, що на 59 тоннах дозволить Вам продати 5.9 тонн води за вартістю 4200 грн/тону, але ж це не додасть тепла. Теплота згоряння у 6500 ккал/кг саме і досягається зниженням вологості до 2%.
Відповідь: Добрий день! Вимога до критерію "Теплота згоряння", зазначена в тендерній документації - не менше ніж 4300 ккал/кг. Тому, при визначенні переможця принцип максимальної ефективності та економії буде враховано.
Дата відповіді: 03.08.2020 10:11