• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт адміністративного приміщення Луцького відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області

Завершена

596 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 980.00 UAH
Період уточнення: 22.07.2020 13:42 - 28.07.2020 13:47
Без відповіді

технічні питання

Номер: a0c7a50f36d844fe92d3ed77e26a7317
Дата опублікування: 27.07.2020 15:36
Опис: Шановний учаснику дякуємо за запитання. До приміщення по проспекту Грушевського, 1 можливо під'їхати як з двору так і безпосередньо з проспекту. Так, під'їзд буде не в максимальній близькості до приміщення, однак цього достатньо для виконавця, щоб занести будівельні матеріали чи винести сміття. Замовник не вбачає підстав для заїзду на тротуар та не розуміє для чого це потрібно виконавцю. Для занесення будівельних матеріалів та виносу сміття,якщо автомобіль поставити на пр.Грушевського,ТРЕБА проходити по тротуару ,де весь час знаходяться люди ,Вхід до приміщення від місця зупинки автомобіля.,який привозить будматеріаличи вивозить сміття ,згідно ДБН техніка безпеки на будівництві ,має бути огороджений ,Дозвіл на встановлення тимчасовоі огорожі дає місцева влада.
Без відповіді

технічні вимоги

Номер: 5c6f7fef005f45b3ac67f10adf12574c
Дата опублікування: 27.07.2020 15:28
Опис: Шановний учаснику дякуємо за запитання. До приміщення по проспекту Грушевського, 1 можливо під'їхати як з двору так і безпосередньо з проспекту. Так, під'їзд буде не в максимальній близькості до приміщення, однак цього достатньо для виконавця, щоб занести будівельні матеріали чи винести сміття. Замовник не вбачає підстав для заїзду на тротуар та не розуміє для чого це потрібно виконавцю. Відповідь на питання на відповідає дійсності ,З двору під`ізд є ,але там весь час паркуються автомобілі власників,які проживають в цьому будинку ,з проспекту можна під`іхати,але там зупинка ЗАБОРОНЕНА ПДР,дайте змістовну відповідь на це запитання
Відповідь надана

ТЕХНІЧНІ УМОВИ

Номер: 6989a1f0ba8f43a6a9d052ccbceeec5b
Дата опублікування: 24.07.2020 14:28
Опис: На об’єкті є як основні так і додаткові двері, місяця для складання сміття, для заїзду і виїзду поруч з об’єктом достатньо-відповідь Замовника . До приміщення по Грушевського,1 немає ніякого заізду та виізду,не заізжаючи на тротуар,шо заборонено правилами дорожнього руху.На погодження з ДМВ або міською владою треба час ,Хто цим питанням має займатися та й коли?В любому районі міста весь час працюють інспектри з муніципальноі варти,зупинка автомобілей повздовж тротуарів теж заборонена знаками.
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за запитання. До приміщення по проспекту Грушевського, 1 можливо під'їхати як з двору так і безпосередньо з проспекту. Так, під'їзд буде не в максимальній близькості до приміщення, однак цього достатньо для виконавця, щоб занести будівельні матеріали чи винести сміття. Замовник не вбачає підстав для заїзду на тротуар та не розуміє для чого це потрібно виконавцю.
Дата відповіді: 27.07.2020 14:45
Відповідь надана

ТЕРМІНИ

Номер: 30238f295a5547d7a9f68e61e98079d7
Дата опублікування: 24.07.2020 14:19
Опис: Відповідь організатора НА ПИТАННЯ ВІД 23.07.2020 по термінам виконання не достатня !. Наприклад-1.терміни виконання замовлення на виготовлення метало пластикових дверей становить від трьох тижнів,ніякий учасник сам ці двері не виготовляє ,а залежить від виробника,Потім іх треба установити та обробити відкоси, тощо ,на це треба мінімум 4 робочих дня -загалом 21 плюс 4 буде 25 днів ,а не 20-ть з Вашоі відповіді.2.в любому кабінеті;Розбирання стелі ,стін -2 робочих дні,улаштування електропроводки 2 робочих дні ,монтаж каркасу ГКЛ 1 день ,облицювання каркасу ГКЛ 2 дні ,шпаклювання фарбування від 4-х днів в залежності від висихання та підбору кольорів,монтаж стелі підвісної з каркасом-2 дні, набивка плінтусу -1 день,монтаж електроприладів-2 дні,циклювання.шпаклювання підлоги 2 дні Лакування підлоги –по мірі висихання 2 дні , При виконанні цих робіт послідовно інші роботи виконувати не можна.,ще є непередбувані роботи,які не вказані в документаціі ,на виконання яких требв по досвіду виконання аналогічного замовлення 15 % ,це ще буде 2 дні.РАЗОМ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ЛЮБОГО КАБІНЕТУ ТРЕБА 22 РОБОЧИХ ДНІВ А НЕ КАЛЕНДАРНИХ згідно КОДЕКСУ ЗАКОНУ ПРО працю. З яких міркувань ,НАВЕДІТЬ РОЗРАХУНКИ,КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК РОБІТ МАЄ БУТИ ВИГОТОВЛЕН В СКЛАДІ ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОІ ДОКУМЕНТАЦІІ ЗАМОВНИКОМ!!!!!!(ТАМ Є НОРМИ ЧАСУ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ТА ІХ ПОСЛІДОВНІСТЬ,НЕ ПОРУШУЮЧИ БУДІВЕЛЬНИХ НОРМ ,ЗГІДНО ГАРАНТІЙНОГО ТЕРМІНУ ) Якщо договір буде підписаний 21 серпня по умовах договору учасник приступає до роботи через два дні (після поступлення авансу) тобто 22-24 вихідні аванс поступить 25 ,26 серпня початок робіт при макс сприянню учасника по 15 вересня включно 2020 року,згідно календарю-це буде - 11 робочих днів ,а не 20-ть!!!!!! Надайте РЕАЛЬНІ ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ .
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за запитання. Строки виконання робіт, запропоновані в оголошенні, Замовник вважає достатніми для виконання робіт та реальними. Замовник не вбачає підстав для для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. вертаємо вашу увагу, що подаючи пропозицію учасник погоджується з усіма вимогами замовника, в тому числі зі строками виконання робіт.
Дата відповіді: 27.07.2020 14:49
Відповідь надана

ТЕХНІЧНІ умови

Номер: bd84879398394208b03c3fcb7b4c3ec3
Дата опублікування: 23.07.2020 15:02
Опис: в Проекті договору вказано:Замовник зобов’язаний передати за актом Виконавцю підготовлений для виконання будівельних робіт майданчик протягом 2-х робочих днів з моменту підписання Договору. 5.19. Протягом 10 днів після здачі Об’єкта Виконавець зобов’язаний вивезти з будівельного майданчика техніку, невикористані матеріали, відходи, допоміжні споруди тощо. ПИТАННЯ:1.дЕ САМЕ ТОЙ МАЙДАНЧИК БУДЕ ВИДІЛЕН,ТОЧНЕ МІСЦЕ ?.,2.Через які двері буде дозволено вніс будівельних матеріалів ,та виніс будівельного сміття,де його складати перед вивозом?3.Чи є дозвіл з муніципальною вартою про заізд на тротуари чи його формувати та підписувати Учаснику? ,або яким чином доставляти матеріали?4.Чи входять ті 10 днів,на протязі яких Учасник має вивезти сміття та залишки ,тощо .в терміни виконання робіт?
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за запитання. Місце виконання робіт вказане в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Роботи необхідно виконувати за адресою м.Луцьк, проспект Грушевського, 1. Конкретні моменти щодо занесення до приміщення будівельних матеріалів та винесення будівельного сміття будуть вирішені після підписання договору на місці виконання робіт. На об’єкті є як основні так і додаткові двері, місяця для складання сміття, для заїзду і виїзду поруч з об’єктом достатньо. Також повідомляємо, що 10 днів для вивезення сміття не входять до строку виконання робіт, оскільки учасник має вивезти сміття та залишки після виконання робіт.
Дата відповіді: 24.07.2020 11:24
Відповідь надана

терміни виконання

Номер: 38d2d3fd1d2b41a092fdd8a274b8cb31
Дата опублікування: 23.07.2020 10:38
Опис: Закупівля по капітальному ремонту відбувається другий раз. Чому терміни виконання послуг зменшилися? (в перший раз були, від моменту опублікування , 2.07.2020 -31.08.2020 :60 днів, в другий раз ,22.07.2020-15.09.2020 :55 днів) Норма часу виконання будівельних робіт по закупівлі.згідно РЕКН на ремонтно –будівельні роботи становить : 1978 люд,годин. Ви бажаєте виконати ці роботи по 15.09.2020року,тобто від початку аукціону -06.08.2020 на визначення переможця дається мінімум 5 робочих днів(при найсприятливіших умовах проведення тендеру та при мінімальноі кількості учасників),потім на оскарження закупівлі дається 10 днів,з 6 серпня 2020 року (аукціон)договір підпишеться не раніше 21 серпня 2020року,на виконання ремонтно-будівельних робіт залишається 25 календарних днів.-16 робочих днів.Щоб не порушувати КЗпП Украіни,при нормі часу 1978 люд.годин на виконання робіт ,передбачених тендерною документацією,,треба залучити 15 робітників(1978:16:8=15,45) Згідно технологіі виконання будівельних робіт ,навіть при такій кількості робітників ,ці роботи виконати до 15 вересня НЕ МОЖЛИВО!(сроки висихання шарів шпаклівки,фарбування,лакування ,деформаціі металоконструкцій СРОКИ ВИГОТОВЛЕННЯ ДВЕРНИХ БЛОКІВ!,та інше…) У якого Учасника,який подасть тендерну пропозицію,є в наявності така кількість вільних робітників,які чекають ,чи виграє цей Учасник торги ,чи ні ,готових приступити ,як по «пожарній команді»до виконання робіт?Дайте реальні строки виконання робіт,ВІД МОМЕНТУ ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ТА ПОСТУПЛЕННЯ АВАНСУ, ,ЦЕ 35 РОБОЧИХ ДНІВ…
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за запитання. Строки розгляду пропозицій та укладання договору про закупівлю визначаються Законом України “Про публічні закупівлі”. Строк розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі становить не більше 5 робочих днів. Продовження строку розгляду пропозиції не передбачено Законом. Електронною системою закупівель, найімовірніше, буде призначено аукціон на 7 серпня. Виходячи з вимог Закону переможець буде визначений до 14 серпня, але замовник планує визначити переможця протягом 1-днів, тобто вже 10-11 серпня. Відповідно до Закону договір може бути укладено не раніше ніж через 10 днів, тобто орієнтовно 21 серпня за умови максимального сприяння переможця договір може бути укладено. Таким чином, переможець закупівлі матиме не менше 20 днів на виконання робіт. Замовник вважає такий строк достатнім та не вбачає підстав для його змін. Звертаємо вашу увагу, що подаючи пропозицію учасник погоджується з усіма вимогами замовника, в тому числі зі строками виконання робіт.
Дата відповіді: 24.07.2020 11:25