• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт адміністративного приміщення Луцького відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області

Завершена

596 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 980.00 UAH
Період оскарження: 22.07.2020 13:42 - 28.07.2020 13:47
Вимога
Залишено без розгляду

Технічне завдання. Додаток 1.

Номер: c6b33cc482bd44589710fba67bfd3aa1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-002462-c.a9
Назва: Технічне завдання. Додаток 1.
Вимога:
Шановний замовнику. Ваша відповідь на вимогу-- "Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовником встановлена вимога щодо надання кошторисної документації та її підписання інженером-проектувальником, оскільки це необхідно замовнику для подальшого звітування щодо проведення ремонту. Вимога підписання документів інженером-проектувальником жодним чином не суперечить чинному законодавству та не дискримінує учасників. Замовником встановлювалася ця вимога неодноразово та виконувалася учасниками процедури закупівлі. Таким чином, Замовник не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги." --- є абсолютно дискримінаційною і тою яка суперечить чинному Законодавству України відповідно до статті 16 Закону України Про публічні закупівлі - не передбачено жодного інженера проектувальника чи щось накшталт останнього. Прошу вас внести вище згадані поправки до технічної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовником встановлена вимога щодо надання кошторисної документації та її підписання інженером-проектувальником, оскільки це необхідно замовнику для подальшого звітування щодо проведення ремонту. Вимога підписання документів інженером-проектувальником жодним чином не суперечить чинному законодавству та не дискримінує учасників. Замовником встановлювалася ця вимога неодноразово та виконувалася учасниками закупівлі. Таким чином, Замовник не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.07.2020 16:51
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Технічне завдання. Строки та терміни.

Номер: 99003e40ba99416e8e20d57684e3606c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-002462-c.a8
Назва: Технічне завдання. Строки та терміни.
Вимога:
Шановний замовнику. Прошу вас звернути увагу на Законодавство України , а саме на закон Про публічні закупівлі - Законом встановлено зобовязання відповідальної особи згідно статті 5, статті 11, стаття 16 та стаття 17. Надайте відповіді на поставлені вимоги згідно чинного Законодавства України , незалежно від вашого бачення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. У своїй діяльності Замовник повністю дотримується принципів публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”(надалі - Закон). Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до участі у закупівлі та не дискримінацію учасників. При організації закупівельної діяльності Замовник повністю дотримується вимог статті 11 Закону. Також звертаємо Вашу увагу, що статті 16 та 17 Закону стосуються процедур закупівель. Процедури закупівель визначені статтею 13 Закону, відповідно до якої спрощена закупівля не є процедурою закупівлі. Таким чином зазначені статті на спрощену закупівлю не поширюються. Відповіді на всі вимоги надані Замовником відповідно до чинного законодавства та у строки, встановлені Законом.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

техумови

Номер: b6b5769f248b45df85232a7a6c125ec2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-002462-c.c7
Назва: техумови
Вимога:
Відповідь на Вимогу UA-2020-07-22-002462-c.b5 дана не в повному обсязі: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Зазначені Вами приміщення будуть надані виконавцю. Вносити зміни щодо цього до проекту договору замовник не вбачає необхідним. В зв’язку з тим,що Роботи по поточному та капітальному ремонту мають бути виконані одночасно,практично у всіх приміщеннях ,терміни виконання робіт стислі.Згідно ДБН, санітарно-гігієнічні норми,Замовник має виділити Підряднику :1.приміщення для складування,зберігання будівельних матеріалів ,інструменту 2.приміщення для приймання іжі,загалом два приміщення. Після відбування торгів ,окремо по кожній закупівлі Пенсійного фонду,може бути два підрядника для виконання цих робіт.При одночасному виконанні робіт в стислі строки у Замовника не буде можливості надати Підрядникам аж 4 приміщення ,не порушивши вже зробленого ремонту в інших приміщеннях. ПИТАННЯ : ЯКОМУ З ДВОХ ВИКОНАЦІВ ,ЯКІ ВИГРАЮТЬ ТОРГИ БУДУТЬ НАДАНІ ЦІ ПРИМІЩЕННЯ?? Якщо одночасно буде проводитися ремонт у всіх приміщеннях,то де тоді робітникам двох підрядників будуть приміщення для переодягання та приймання іжі,приміщення для зберігання інструменту?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Зазначені Вами приміщення будуть надані виконавцям ремонтних робіт. Безпосередньо перед виконанням робіт Замовник визначить які приміщення надає виконавцю. Замовник повністю дотримується всіх норм та вимог чинного законодавства. Замовник уже повідомляв, що не має можливості об’єднати зазначені закупівлі в одну, оскільки видатки Замовника на капітальний та поточний ремонт передбачені кошторисом за різними статтями та різними кодами економічної класифікації видатків. Тому Замовником оголошено різні закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.07.2020 16:49
Вимога
Залишено без розгляду

тех умови

Номер: d72a6b9eadc543789d94aa4b7b218b7b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-002462-c.c6
Назва: тех умови
Вимога:
Відповідь на вимогу Вимога UA-2020-07-22-002462-c.a4 дана не в повному обсязі,а саме,відповідь: Замовник є орендарем приміщення, де мають проводитися ремонтні роботи та до оголошення закупівлі отримав всі необхідні дозволи для виконання робіт. Надавати ці дозволи шляхом оприлюднення на майданчик Замовник не зобов’язаний. Враховуючи викладене, відсутні підстави для внесення змін до оголошення по проведення спрощеної закупівлі. То чому тоді встановлення тимчасовою огорожі будівельного майданчика в громадському арочному проході між будинками пр..Грушевського,1 та пр..Грушевського ,3,щоб забезпечити унеможливлення допуску на об'єкт будівництва,МІСЦЕ ВИГРУЗКИ ТА ЗАНОСУ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ТА ВИНОСУ СМІТТЯ сторонніх осіб; ,згідно ДБН А. 3.2-2-2009 НЕ ВКЛЮЧЕНО В ТЕХНІЧНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОІ ДОКУМЕНТАЦІІ,ЩОБ ПРОРАХУВАТИ ВАРТІСТЬ РОБІТ ЗГІДНО ДОГОВІРНОІ ЦІНИ ?Увас є дозволи на виконання робіт,де не може бути передбачено установлення тимчасових споруд. ВИМОГА 1.Внести зміни в тендерну документацію ,включити в договірну ціну Розрахунок N5 Витрати на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будiвель i споруд
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовник є орендарем приміщення, де мають проводитися ремонтні роботи та до оголошення закупівлі отримав всі необхідні дозволи для виконання робіт. Всі зазначені в технічному завданні обсяги робіт погоджені Замовником із Пенсійним фондом України до оголошення закупівлі. Змінювати обсяги чи види робіт, в тому числі додавати нові види робіт Замовник не має права.. Враховуючи викладене, відсутні підстави для внесення змін до оголошення по проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.07.2020 16:49
Вимога
Залишено без розгляду

технічні питання

Номер: 2a5274e8ad424ffbac139cdf688222f4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-002462-c.b5
Назва: технічні питання
Вимога:
Роботи по поточному та капітальному ремонту мають бути виконані одночасно,практично у всіх приміщеннях ,терміни виконання робіт стислі.Згідно ДБН, санітарно-гігієнічні норми,Замовник має виділити Підряднику :1.приміщення для складування,зберігання будівельних матеріалів ,інструменту 2.приміщення для приймання іжі,загалом два приміщення. Після відбування торгів ,окремо по кожній закупівлі Пенсійного фонду,може бути два підрядника для виконання цих робіт.При одночасному виконанні робіт в стислі строки у Замовника не буде можливості надати Підрядникам аж 4 приміщення ,не порушивши вже зробленого ремонту в інших приміщеннях. ВИМОГА;1Внести зміни в тендерну документацію,зокрема в проект договору,а саме,добавити : Замовник має виділити Підряднику :1.приміщення для складування,зберігання будівельних матеріалів ,інструменту2.приміщення для приймання іжі,загалом два приміщення. 2.ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ,об`єднавши закупівлі № 6555609 та №6555317 в одну,розбивши на лоти,з обов`язковим вказанням про виконання робіт по двом лотам тільки одним Підрядником,внести зміни в кошторисну документацію з урахуванням фактичних обсягів робіт(послуг),які треба виконати. Відповідь на ВИМОГУ надати на фірмовому бланку,за підписом уповноваженоі особи та завірену печаткою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Зазначені Вами приміщення будуть надані виконавцю. Вносити зміни щодо цього до проекту договору замовник не вбачає необхідним. Замовник не має можливості об’єднати зазначені закупівлі в одну, оскільки видатки Замовника на капітальний та поточний ремонт передбачені кошторисом за різними статтями та різними кодами економічної класифікації видатків. Тому Замовником оголошено різні закупівлі. Більше того, поділ на лоти не виключає перемогу різних підрядників по різних лотах. Встановлювати вимогу виконання робіт по двом лотам одним підрядником Замовник не може, оскільки це суперечитиме Закону України “Про публічні закупівлі”. Окрім того, Замовник повідомляє, що Законом України “Про публічні закупівлі” не передбачено надання відповіді на вимогу на фірмовому бланку Замовника зі скріпленням печаткою. Також звертаємо Вашу увагу, що уповноважена особа Замовника не має права підпису на документах, що оформляються на фірмовому бланку. Таке право надано виключно керівнику чи його заступнику. Однак, відповідальною за проведення спрощеної закупівлі є виключно уповноважена особа. Тому дана вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2020 17:27
Вимога
Залишено без розгляду

тезнічні питання

Номер: ff036385c1fd4cad91809f00aa752d5c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-002462-c.a4
Назва: тезнічні питання
Вимога:
Шановний учаснику дякуємо за запитання. Місце виконання робіт вказане в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Роботи необхідно виконувати за адресою м.Луцьк, проспект Грушевського, 1. Конкретні моменти щодо занесення до приміщення будівельних матеріалів та винесення будівельного сміття будуть вирішені після підписання договору на місці виконання робіт. На об’єкті є як основні так і додаткові двері, місяця для складання сміття, для заїзду і виїзду поруч з об’єктом достатньо. Також повідомляємо, що 10 днів для вивезення сміття не входять до строку виконання робіт, оскільки учасник має вивезти сміття та залишки після виконання робіт. В приміщення ,де будуть проводитися роботи є двоє дверей :центральний вхід та з торця в арочному проході. Варіант номер один. Якщо для заносу матеріалів та виносу сміття використовувати центральні двері то далі буде прохід через приміщення ,де зроблений ремонт,та щоб занести матеріали довжиною більше 3 метрів,треба розібрати а потім знов монтувати пластикову перегородку між приміщенням ,де приймають людей та коридором.,по іншому не вийде, не пошкодивши вже зроблений ремонт побутову техніку та інше. Варіант номер два. Якщо для заносу матеріалів та виносу сміття використовувати двері з торця в арочному громадському проході,де весь час ходять люди,цей прохід треба закрити та огородити будівельний майданчик,який Ви виділяєте,як сказано в проекті договору.,щоб забезпечити унеможливлення допуску на об'єкт будівництва сторонніх осіб; ВИМОГА 1.Варіант номер один..:Внесіть зміни в техумови тендерної документаціі,а саме демонтаж та монтаж пластикової перегородки зі всіма роботами по оздобленню примикань до існуючих стін,де вже зроблений ремонт,відповідно помінявши терміни виконання робіт. 2.Варіант номер два;Надайте дозвіл міської влади на встановлення тимчасовою огорожі будівельного майданчика в громадському арочному проході між будинками пр..Грушевського,1 та пр..Грушевського ,3,щоб забезпечити унеможливлення допуску на об'єкт будівництва,МІСЦЕ ВИГРУЗКИ ТА ЗАНОСУ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ТА ВИНОСУ СМІТТЯ сторонніх осіб; ,згідно ДБН А. 3.2-2-2009 ,а також внести зміни в тендерну документацію. ,та збільшити строки виконання робіт. 3НАДАЙТЕ дозвіл відповідних установ на заїзд та стоянку транспортих засобів на тротуар для вигрузки матеріалів на вивозу сміття.,що заборонено правилами дорожнього руху,де залишається прохід для людей менше 2 метрів. P.S. Терміни виконання дозволів від 14 до 30 днів,в залежності від скликання сесіі МР.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовник є орендарем приміщення, де мають проводитися ремонтні роботи та до оголошення закупівлі отримав всі необхідні дозволи для виконання робіт. Надавати ці дозволи шляхом оприлюднення на майданчик Замовник не зобов’язаний. Враховуючи викладене, відсутні підстави для внесення змін до оголошення по проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2020 17:27
Вимога
Залишено без розгляду

Технічне завдання . Додаток 5.

Номер: 85531c948dd443189c38cc9dd8b37170
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-002462-c.a3
Назва: Технічне завдання . Додаток 5.
Вимога:
Цитата . "1. Ми погоджуємося , що Ви можете відхилити нашу пропозицію згідно з умовами оголошення, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами." Вимога Пункт 1. викласти в наступній редакції "1. Ми погоджуємося , що Ви можете відхилити нашу пропозицію відповідно до чинного Законодавства, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами відповідно до чинного Законодавства." - оскільки умови Вашого оголошення не можуть суперечити чинному Законодавству України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області є Замовником відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Виходячи з цього, головне управління діє виключно в межах законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі”. Умови оголошення та додатки до нього не суперечать чинному законодавству України, оскільки Замовник діє виключно на підставі та в межах Закону. Відповідно, відхилення пропозиції, прийняття іншої пропозиції буде здійснюватися виключно відповідно до чинного законодавства. Замовник вважає, що змінювати редакцію згаданого Вами пункту немає підстав.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2020 17:27
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Технічне завдання. Додаток 1.

Номер: 62b22aa6be9f44c8acc01756c06a1732
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-002462-c.a2
Назва: Технічне завдання. Додаток 1.
Вимога:
Цитата "2. Копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації завірену печаткою та підписом інженера-проектувальника. 3. Лист-гарантію, що учасник зобов’язується після підписання договору до виконання робіт надати кошторисну документацію (розроблена, пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) на капітальний ремонт у складі " Вимога Пункт 2 видалити з додатку оскільки він суперечить чинному Законодавству і не може вимагатись Замовником. Закон України Про публічні закупівлі. Вимога Пункт 3 сформулювати наступним чином "Лист-гарантію, що учасник зобов’язується після підписання договору до виконання робіт надати кошторисну документацію на капітальний ремонт у складі "" - як наслідок змін до пункту 2. Дана думка Замовника суперечить Законодавству України дискримінуючи учасників, оскільки для подачі звітності , як пояснює Замовник йому потрібен підпис інженера - проектанта - ця необхідність є необхідністю , або внутрішньою організацією робочого процесу Замовника - не підтверджена , а ні законодавством , а ні процедурою Закупівель. Внести відповідні зміни в технічну документацію, оскільки Виконавець робіт надає документи лише передбачені Законодавством України і жодних інших ( Закон України про Публічні закупівлі) всі інші документи або вимоги є протизаконними.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовником встановлена вимога щодо надання кошторисної документації та її підписання інженером-проектувальником, оскільки це необхідно замовнику для подальшого звітування щодо проведення ремонту. Вимога підписання документів інженером-проектувальником жодним чином не суперечить чинному законодавству та не дискримінує учасників. Замовником встановлювалася ця вимога неодноразово та виконувалася учасниками процедури закупівлі. Таким чином, Замовник не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2020 17:27
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Технічне завдання. Строки та терміни.

Номер: d0b48ca2825d4d4cadfd164951092a83
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-002462-c.a1
Назва: Технічне завдання. Строки та терміни.
Вимога:
На поставлене Вам питання щодо строків виконання робіт Вами надана відповідь ЦИТАТА -" Замовник вважає такий строк достатнім та не вбачає підстав для його змін. Звертаємо вашу увагу, що подаючи пропозицію учасник погоджується з усіма вимогами замовника, в тому числі зі строками виконання робіт.". Хочемо Вам зауважити , що формулювання "вважає" є субєктивним. ВИМОГА: Для обєктивності надати розрахунок терміну виконання робіт саме за такий термін на основі ДБН України та Законодавства України. Відповідь надати на фірмовому бланку з зазначенням відповідальної особи, щодо розрахунку . Дякую.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Чинним законодавством України, зокрема Законом України “Про публічні закупівлі” не встановлено вимоги до Замовника надавати розрахунок терміну виконання робіт на основі ДБН України. Закон України “Про публічні закупівлі” не містить вимоги щодо надання Замовником будь-яких розрахунків встановлених строків виконання робіт чи надання послуг. Окрім того, Замовник повідомляє, що Законом України “Про публічні закупівлі” не передбачено надання відповіді на вимогу на фірмовому бланку Замовника зі скріпленням печаткою. Також звертаємо Вашу увагу, що уповноважена особа Замовника не має права підпису на документах, що оформляються на фірмовому бланку. Таке право надано виключно керівнику чи його заступнику. Однак, відповідальною за проведення спрощеної закупівлі є виключно уповноважена особа. Тому дана вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2020 17:23
Задовільнена: Ні