• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво спортивного майданчику для міні-футболу зі штучним покриттям на території Виноградівського закладу повної загальної середньої освіти ім. О.М. Соценка Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області за адресою: вул. Суворова, 12, Олешківського району Херсонської області» (ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об'єктів)

1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури та сорту Виноградівської сільської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41622592. 4. Місцезнаходження замовника: 75144, Херсонська область, Олешківський район, село Виноградове, вул. Поповича 2А. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Затирач Ірина Ігорівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури та сорту Виноградівської сільської ради, 75144, Херсонська область, Олешківський район, село Виноградове, вул. Поповича 2А, телефон +380664217596, e-mail: bych.osvita@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво спортивного майданчику для міні-футболу зі штучним покриттям на території Виноградівського закладу повної загальної середньої освіти ім. О.М. Соценка Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області за адресою: вул. Суворова, 12, Олешківського району Херсонської області». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об'єктів. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво спортивного майданчику для міні-футболу зі штучним покриттям на території Виноградівського закладу повної загальної середньої освіти ім. О.М. Соценка Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області за адресою: вул. Суворова, 12, Олешківського району Херсонської області» (ДК 021:2015:45212200-8 — Будівництво спортивних об'єктів). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75144, Херсонська обл., Олешківський район, село Виноградове, вул. Суворова, 12. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 359 163,00 грн. (один мільйон триста п’ятдесят дев’ять тисяч сто шістдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету України. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «23» липня 2020 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «31» липня 2020 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 26. Примітки: Фінансування за рахунок державного бюджету України на 2020 рік – 1 263 074 грн. (один мільйон двісті шістдесят три тисячі сімдесят чотири гривні 00 копійок).

Торги не відбулися

1 359 163.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 591.63 UAH
Період уточнення: 17.07.2020 09:54 - 23.07.2020 00:00
Відповідь надана

довідка про наявність машин та механізмів

Номер: 93611d2245694d478aa424d1d95cd330
Дата опублікування: 20.07.2020 12:44
Опис: Якщо учасник використовує орендовану техніку , треба надавати копії свідоцтв про реєстрацію, чи достатньо договору оренди техніки та акту прийому-передачі?
Відповідь: Перш за все висловлюємо вдячність за відкритість до співпраці та повідомляємо наступне. Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить наступну інформацію, якщо техніка не є власністю Учасника, то на такі машин, механізмів, транспортні засоби наведені у довідці згідно таблиці 1, Учасник надає: якщо Учасник користуватиметься орендованими будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми. Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); оригінал листа-підтвердження орендодавця, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, транспортних засобів для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Тому, якщо учасник використовує орендовану техніку, не має потреби надавати копії свідоцтв про реєстрацію, проте необхідно додати оригінал листа-підтвердження орендодавця, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, транспортних засобів для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі.
Дата відповіді: 20.07.2020 13:46