• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус)

Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус)

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 15.07.2020 16:41 - 23.07.2020 18:00
Відповідь надана

значний правочин

Номер: 652d05c38635431593972329e7870711
Дата опублікування: 20.07.2020 17:55
Опис: Чи потрібно учаснику торгів у складі пропозиції надавати документ щодо підтвердження повноважень на значний правочин!? чи має в обов"язковому порядку Статут підприємства включати вимоги відповідного закону щодо значного правочину?
Відповідь: Кожен потенційний учасник при поданні тендерної пропозиції зобов’язаний документально підтвердити повноваження особи, яка має право вчиняти правочини від імені учасника, в залежності від форми власності такого учасника.
Дата відповіді: 22.07.2020 10:12
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги щодо права власності на товар

Номер: cc38c10b824d46939a34362a9b1fee79
Дата опублікування: 17.07.2020 15:24
Опис: Згідно пункту 5.4. проекту договору на закупівлю розміщеного в Додатку 5 тендерної документації - право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання видаткової накладної та акту приймання – передачі транспортного засобу. Тобто за проектом договору постачальник шкільного автобусу повинен на момент продажу бути одноособовим власником товару, що є дискримінаційними умовами відносно участі інших учасників дистриб'юторів та дилерів, які перебувають на обліку відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі та ведуть облік надходження, продажу та передачі транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери. Відповідно до Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2009 р. № 1200: дистриб'ютор - суб'єкт господарювання, який уповноважений виробником на здійснення продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, і організацію проведення передпродажної підготовки, гарантійного та післяпродажного обслуговування через свою дилерську мережу і поставлений на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі; уповноважений дилер - суб'єкт господарювання, який уповноважений дистриб'ютором на здійснення продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, матеріально-технічна база якого відповідає основним критеріям оцінки торгово-сервісних потужностей і який від свого імені здійснює на договірних засадах продаж транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, проводить передпродажну підготовку, гарантійне та післяпродажне обслуговування і поставлений на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі. Таким чином до дистриб'ютора та дилера право власності на товар не переходить і власником товару фактично є виробник товару, а тому вимоги пункту 5.4. є дискримінаційними відносно дистриб'ютора та дилера, бо право власності на товар до них не переходить.
Відповідь: Статтею 30 Закону України «Про дорожній рух» не передбачено обмежень щодо переліку установ та організацій незалежно від форм власності для поставлення на облік відповідними територіальними органами МВС України. Стосовно даного питання, до тендерній документації замовником будуть внесені зміни відповідно до вимог діючого законодавства. Разом з тим, вважаємо, що вимога передбачена п 5.4. Проекту договору жодним чином не містить дискримінаційних вимог до жодного потенційного учасника даної закупівлі.
Дата відповіді: 22.07.2020 10:08