-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус)
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус)
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
15.07.2020 16:41 - 29.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога на дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Номер:
52d7fa5cf025483c943d9e86940dd590
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-15-004660-b.b3
Назва:
Вимога на дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією закупівлі, виявили наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують права інших учасників на участь в даних торгах згідно встановленого Законом порядку.
Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме:
в п.9 відповідно до технічних та якісних характеристик товару зазначених у Додатку 1 до тендерної документації, що має назву «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ВИМОГИ) ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» та визначає технічні вимоги до шкільного автобуса, що є предметом закупівлі, зазначено: Довжина – не більше 8600 мм; Ширина – не більше 2300 мм, Висота – не більше 3000 мм.
Просимо Вас усунути дане порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказаний вище пункт технічних вимог без дискримінаційних положень в наступній редакції: Довжина – не більше 8600 мм; Ширина – не більше 2500 мм, Висота – не більше 3000 мм. У разі незадоволення даної Вимоги, залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2020 14:27
Вирішення:
Перед оголошення процедури відкритих торгів замовником було здійснено моніторинг відповідного ринку. За результатами даного моніторингу було встановлено, що параметри та характеристики, які вимагаються до предмету закупівлі мають низка виробників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА про виключення дискримінаційної вимоги в тендерній документації та уточнення переліку документів обов'язкових для участі в закупівлі відповідно до законодавства з визначенням спеціального субєкту , що має відповідний дозвіл на зайняття торгівлею колісних транспортних засобів
Номер:
1663c87d8764407fac9890c93b2b5f6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-15-004660-b.b2
Назва:
ВИМОГА
про виключення дискримінаційної вимоги в тендерній документації та
уточнення переліку документів обов'язкових для участі в закупівлі відповідно до законодавства з визначенням спеціального субєкту , що має відповідний дозвіл на зайняття торгівлею колісних транспортних засобів
Вимога:
15 липня 2020 року
Вихідний № 1-Т/20
ВИМОГА
про виключення дискримінаційної вимоги в тендерній документації та
уточнення переліку документів обов'язкових для участі в закупівлі відповідно до законодавства з визначенням спеціального субєкту , що має відповідний дозвіл на зайняття торгівлею колісних транспортних засобів
Конструкція транспортних засобів повинна відповідати вимогам сучасних правил, нормативів і стандартів, встановленим рівням викидів забруднюючих речовин в атмосферу, а нормативно-технічна документація має бути узгоджена з відповідними уповноваженими державними органами.
Перед початком серійного виробництва транспортних засобів або їх складових частин проводяться спеціальні випробування і за їх позитивними наслідками видається сертифікат встановленої форми. Сертифікаційні випробування проводяться у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Підприємства, установи, організації та інші суб'єкти господарювання незалежно від форм власності, які мають право здійснювати оптову або роздрібну торгівлю та оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, зобов'язані вести облік реалізованих транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери. Порядок оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, визначається Кабінетом Міністрів України.
Суб'єкти господарювання зобов'язані стати на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі та вести облік надходження, продажу та передачі транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
Облік підприємств, установ, організацій та інших суб'єктів господарювання незалежно від форм власності, які здійснюють оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, здійснюється територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України. Міністерство внутрішніх справ України створює та веде реєстр таких підприємств, установ, організацій та інших суб'єктів господарювання.
Облік підприємств, установ, організацій та інших суб'єктів господарювання незалежно від форм власності, які здійснюють оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, створює та веде реєстр таких підприємств, установ, організацій та інших суб'єктів господарювання.
Торговельна діяльність у сфері оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, регулюється Господарським і Цивільним кодексами України, Законами України "Про захист прав споживачів", "Про дорожній рух", "Про захист прав покупців сільськогосподарських машин", "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України" та іншими актами законодавства, а також цим Порядком здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери.
Суб'єкт господарювання, який здійснює оптову та роздрібну торгівлю автомобілями, автобусами, мотоциклами всіх типів, марок і моделей, причепами, напівпричепами, мотоколясками, іншими транспортними засобами вітчизняного та іноземного виробництва та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, зобов'язаний вести в письмовому та електронному вигляді журнал обліку надходження і реалізації або передачі для реалізації зазначених транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, укладених договорів купівлі-продажу транспортних засобів, виданих актів приймання-передачі, біржових угод і відповідно номерних знаків для разових поїздок та номерних знаків "Транзит", актів огляду реалізованого транспортного засобу, актів технічного стану транспортного засобу або його складової частини, що має ідентифікаційний номер.
На продані транспортні засоби та їх складові частини, що мають ідентифікаційні номери, споживачеві видається примірник договору купівлі-продажу транспортного засобу, підписаного уповноваженою особою суб’єкта господарювання і скріпленого печаткою (за її наявності), копія декларації про відповідність або декларації про вбудовування незавершеної машини (для транспортних засобів, на які поширюється дія Технічного регламенту безпеки машин), копія сертифіката відповідності затвердженому типу (для машин, на які поширюється дія Технічного регламенту затвердження типу сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінних причіпних машин, систем, складових частин та окремих технічних вузлів), сервісна книжка, експлуатаційна документація, розрахунковий документ, який засвідчує факт купівлі, акт приймання-передачі транспортного засобу від виробника, а у разі продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, філією суб’єкта господарювання або його уповноваженим дилером - акт приймання-передачі транспортного засобу або його складових частин, що мають ідентифікаційні номери, який підписується суб’єктом господарювання (його філією) та уповноваженим дилером.
Згідно пункту 5.4. проекту договору на закупівлю розміщеного в Додатку 5 тендерної документації - право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання видаткової накладної та акту приймання – передачі транспортного засобу.
Тобто за проектом договору постачальник шкільного автобусу повинен на момент продажу бути одноособовим власником товару, що є дискримінаційними умовами відносно участі інших учасників дистриб'юторів та дилерів, які перебувають на обліку відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі та ведуть облік надходження, продажу та передачі транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
Відповідно до Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2009 р. № 1200:
дистриб'ютор - суб'єкт господарювання, який уповноважений виробником на здійснення продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, і організацію проведення передпродажної підготовки, гарантійного та післяпродажного обслуговування через свою дилерську мережу і поставлений на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі;
уповноважений дилер - суб'єкт господарювання, який уповноважений дистриб'ютором на здійснення продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, матеріально-технічна база якого відповідає основним критеріям оцінки торгово-сервісних потужностей і який від свого імені здійснює на договірних засадах продаж транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, проводить передпродажну підготовку, гарантійне та післяпродажне обслуговування і поставлений на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі.
Таким чином до дистриб'ютора та дилера право власності на товар не переходить і власником товару фактично є виробник товару.
На підставі вищенаведеного вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме:
1. Викласти пункт 5.4. в проекті договору про закупівлю розміщеного в Додатку 5 тендерної документації викласти в наступній редакції: «Право власності на Товар переходить до Замовника після підписання видаткової накладної та акту приймання – передачі транспортного засобу».
2. Внести зміни до пункту 15 Додатку 1 тендерної документації з метою чіткого визначення осіб, які мають право за законодавством здійснювати оптову та роздрібну торгівлю транспортними засобами, та викласти його в наступній редакції: «15. Інші учасники повинні надати:
- В складі пропозиції учасник повинен надати сертифікат відповідності, сертифікат типу колісного транспортного засобу та гарантійний лист про надання діючого сертифікату відповідності при поставці товару.
- Фотознімки (брошури тощо) запропонованого товару зовні з обох боків, задні двері, пасажирські сидіння та креслення зовнішнього та внутрішнього вигляду автобуса.
- Копію договору про співпрацю із виробником (договору купівлі-продажу) або інший документ, який підтверджує можливість постачання товару Учаснику.
- Копію документа, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб’єкта, що здійснює оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, відповідно до ст. 30 Закону України «Про дорожній рух».
15 липня 2020 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога .pdf 17.07.2020 15:27
Дата подачі:
17.07.2020 15:27
Вирішення:
Стосовно Вашого питання, до тендерній документації замовником будуть внесені відповідні зміни, згідно з вимогами діючого законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
684ff01c7c214b388a99db0bbb99e665
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-15-004660-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відділом освіти Балаклійської районної державної адміністрації Харківської області (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: Код ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2020-07-15-004660-b) за адресою: www.prozorro.gov.ua.
Частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону». Уважно вивчивши зміст тендерної документації повідомляємо Тендерний комітет Відділу освіти Балаклійської районної державної адміністрації Харківської області про невідповідність тендерної документації вимогам законодавства, а саме: не включення до пункту 15 Додатку 1Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до переліку документів вимоги до учасників надати копію документа, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб’єкта, що здійснює оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, відповідно до ст. 30 Закону України «Про дорожній рух»".
Відповідно до статті 20 Закону для здійснення закупівлі шкільного автобусу замовником було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі.
ПРАВОВЕ ОБГРУНТУВАННЯ:
Правове регулювання відносин, пов'язаних з купівлею-продажем транспортних засобів, здійснюється на підставі положень Цивільного кодексу України з урахуванням загальних положень про договір та спеціальних правил, закріплених у відповідних положеннях Закону України «Про дорожній рух» та Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 за № 1388 (з послідуючими змінами), Порядок здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2009 за № 1200 (з послідуючими змінами), які визначають певні особливості укладення, виконання та правові наслідки невиконання відповідних договорів.
Відповідно до ст. 34 Закону України «Про дорожній рух» державна реєстрація транспортного засобу полягає у здійсненні комплексу заходів, пов'язаних із перевіркою документів, які є підставою для здійснення реєстрації, звіркою і, за необхідності, дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом транспортного засобу, оформленням і видачею реєстраційних документів та номерних знаків.
Державна реєстрація транспортних засобів проводиться територіальними органами з надання сервісних послуг МВС (далі - сервісні центри МВС) з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів, дотриманням законодавства, що визначає порядок сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), використанням транспортних засобів в умовах воєнного і надзвичайного стану, а також для ведення їх обліку та запобіганню вчиненню щодо них протиправних дій.
Відповідно до п. 8 вказаного Порядку державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників, поданих особисто або уповноваженим представником, і документів, що посвідчують їх особу, підтверджують повноваження представника (для фізичних осіб - нотаріально посвідчена довіреність), а також правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (далі-правомірність придбання) транспортних засобів, відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів.
Пунктом 4 Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами передбачено, що облік суб'єктів господарювання, які здійснюють оптову та роздрібну торгівлю автомобілями, автобусами, мотоциклами всіх типів, марок і моделей, причепами, напівпричепами, мотоколясками, іншими транспортними засобами вітчизняного та іноземного виробництва та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, ведеться у порядку, встановленому МВС. Головний сервісний центр МВС формує та веде електронний реєстр таких суб'єктів господарювання.
Пунктом 7 Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами передбачено, що суб'єкти господарювання зобов'язані стати на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі та вести облік надходження, продажу та передачі транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
Суб'єкти господарювання невідкладно вносять інформацію про надходження, передачу, реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, до електронного реєстру.
Таким чином, законодавцем визначений спеціальний порядок відчуження та набуття права власності на транспортні засоби, який невід'ємно пов'язаний з обов'язковим внесенням інформації про надходження, передачу, реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, до електронного реєстру та реєстрації у Головному сервісному центрі МВС.
Крім того, перевезення організованих груп дітей здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про дорожній рух», Закону України «Про автомобільний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України №176 від 18.02.1997 р. «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» та інших актів чинного законодавства України.
Зокрема, відповідно до п. 63 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №176 від 18.02.1997, перевезення організованих груп дітей повинно здійснюватися із забезпеченням високого рівня безпеки та надійності транспортного обслуговування.
Законодавство про охорону дитинства в Україні ґрунтується на Конституції України, Конвенції ООН про права дитини, міжнародних договорах, Законі України "Про охорону дитинства", а також інших нормативно-правових актах. Згідно до яких - держава гарантує дитині право на охорону здоров'я, безоплатну кваліфіковану медичну допомогу в державних і комунальних закладах охорони здоров'я, сприяє створенню безпечних умов для життя і здорового розвитку дитини, раціонального харчування, формуванню навичок здорового способу життя.
Таким чином відсутність в Тендерній документації вимоги надання учасником копії документа, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб’єкта, що здійснює оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, відповідно до ст. 30 Закону України «Про дорожній рух», та допуск до торгів учасників, що не знаходяться на обліку суб'єктів господарювання, які здійснюють оптову та роздрібну торгівлю автомобілями, автобусами, мотоциклами всіх типів, марок і моделей, причепами, напівпричепами, мотоколясками, іншими транспортними засобами вітчизняного та іноземного виробництва та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, є порушенням законодавства у сфері оптової та роздрібної торгівлі автобусами та іншими колісними транспортними засобами та Закону України «Про дорожній рух».
Звертаємо вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час відповідно до ст. 30 Закону України «Про дорожній рух» учасниками у відкритих торгах можуть бути виключно юридичні особи та фізичні особи – підприємці, що перебувають на обліку суб'єктів господарювання, які здійснюють оптову та роздрібну торгівлю автомобілями, автобусами, мотоциклами всіх типів, марок і моделей, причепами, напівпричепами, мотоколясками, іншими транспортними засобами вітчизняного та іноземного виробництва та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, та можуть відповідно до пункту 5.3. проекту договору про закупівлю (Додаток 5 тендерної документації) надати документи для реєстрації в сервісному центрі МВС.
Тому вбачаємо за необхідне внести зміни до тендерної документації, а саме в технічні вимоги до предмета закупівлі та доповнити пункт 15 Додатку 1Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета вимоги про надання до тендерної документації та включити в перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - копію документа, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб’єкта, що здійснює оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, відповідно до ст. 30 Закону України «Про дорожній рух»".
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога .doc 17.07.2020 12:42
Дата подачі:
17.07.2020 12:42
Вирішення:
Стосовно Вашого питання, до тендерній документації замовником будуть внесені відповідні зміни, згідно з вимогами діючого законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено