-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пелети з лузги соняшника
Пелети з лузги соняшника
Завершена
347 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 737.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 737.60 UAH
Період уточнення:
13.07.2020 14:08 - 19.07.2020 00:00
Відповідь надана
Роз'яснення
Номер:
133ebee8048f4a5490cc8f751258a813
Дата опублікування:
18.07.2020 11:45
Опис:
На підставі ч.1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємося до Замовника за роз’ясненнями стосовно тендерної документації.
Згідно п. 4.3. Розділу «Загальні положення» Тендерної документації «(у зв’язку з відсутністю складських приміщень та місця зберігання, поставка товару повинна відбуватися партіями за заявкою Замовника, розвантаження та доставка товару за рахунок Учасника.)».
З метою обчислення питомої ваги транспортних витрат в структурі собівартості товару і формування ціни тендерної пропозиції просимо надати роз’яснення, якими партіями повинен поставлятися товар (у тоннах або кілограмах).
Згідно п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати «виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість)», причому дата видачі вищевказаних документів повинна бути не раніше, ніж один місяць до дати публікації оголошення цієї закупівлі.
Але згідно з п.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України листом від 16.01.2020 р. № 3304-04/2361-06 і Міністерство юстиції України листом від 02.01.2020 р. № 81/28294-26-19/8.4.1 надали інформацію, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є відкритим єдиним державним реєстром з вільним доступом.
Також відповідно до пункту 183.13 статті 183 розділу V Податкового Кодексу України з метою постійного забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб інформацією Державна фіскальна служба України щоденно оприлюднює на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців та власному офіційному веб-сайті: дані з Реєстру платників ПДВ із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника ПДВ, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ; інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників ПДВ анульовано, із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації.
Тобто Замовник має змогу в будь-який час самостійно переконатися в статусі платника ПДВ учасника і отримати актуальні дані про учасника з відкритого єдиного державного реєстру з вільним доступом Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
На підставі вищевикладеного просимо привести Тендерну документацію у відповідність з діючим законодавством, а саме видалити вимогу стосовно того, що дата видачі витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість) і виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань повинна бути не раніше, ніж один місяць до дати публікації оголошення цієї закупівлі.
Відповідь:
Добрий день! Шановні учасники! Дякуємо за Ваше запитання. По першому питанню: поставка товару у відповідності до умов тендерної документації здійснюється у кількості та у терміни згідно графіку доставки Замовника. В залежності від погодних умов фактична потреба може змінюватись, відповідно графік та кількість доставки за адресою узгоджується Замовником. Орієнтована поставка товару за місяцями складає:
Жовтень 2020 – 59,2 т
Листопад 2020 – 70,8 т
Грудень – 2020 – 74,4 т
Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру затверджений наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.03.2015 № 349/26794, (далі – Порядок). Зазначений Порядок встановлює механізм надання відомостей з Єдиного державного реєстру з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Згідно з пунктом 7 розділу І Порядку відомості, що містяться в Єдиного державного реєстру,надаються:
1) у паперовій формі державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців у вигляді:
витягу;
довідки;
виписки;
2) в електронній формі:
державним реєстратором через Реєстраційний портал (http://rp.irc.gov.ua/home) у вигляді виписки, витягу та довідки, засвідчених його електронним цифровим підписом;
програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру через офіційний веб-сайт розпорядника Єдиного державного реєстру (https://usr.minjust.gov.ua/ua/extractedr) у вигляді виписки щодо юридичної особи; витягу та довідки; доступу до відомостей з Єдиного державного реєстру;
у форматі бази даних або в іншому форматі відповідно до договору між технічним адміністратором та бюро кредитних історій або банком.
Враховуючи викладене, вносити зміни до документації є недоцільно.
Дата відповіді:
20.07.2020 16:36