-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Білопільська в м. Бердичеві.» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
11 409 460.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 048.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 048.00 UAH
Період уточнення:
08.07.2020 12:53 - 14.07.2020 18:00
Відповідь надана
про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, ускладнених та завищених технічних вимог
Номер:
a29afce3abc24b4f8ed921b5432b3083
Дата опублікування:
14.07.2020 16:57
Опис:
про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, ускладнених та завищених технічних вимог.
Звертаємось до Замовника закупівлі у зв’язку із про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, ускладнених та завищених технічних вимог :
Форма 2 Тендерної документації :
Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт:
- робітники зайняті керуванням та обслуговуванням машин(не менше 4 осіб);
- дорожні робітники(робітники будівельники)(не менше 22 осіб);
Шановний замовник з чого ви взяли кількість дорожніх робітників? Не менше 22 осіб? На сьогоднішній день більшість робіт автоматизована , та виконується за допомогою будівельної техніки.
Відповідно до ст.31 ГК України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
З урахуванням вищенаведеного Ви, як Замовник , вимогою наявності такої кількості тільки дорожніх робітників , не враховуючи кількості інших працівників - ставите потенційних учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше , а інших – у вигідне становище, безпідставно збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Можемо стверджувати, що з урахуванням зазначеної вимоги у Замовника вже є заздалегідь визначений (відомий) учасник процедури, інтереси якого Ви лобіюєте і, що у такого учасника вже на момент подання пропозиції вже є наявна кількість , а саме 22 дорожніх працівника , працівників відповідно до форми 2 до ТД .
Дана вимога (умова) зазначена без врахування законодавчого закріплення та без обґрунтування, а виключно на власному бажанні Замовника.
По факту маємо явну дискримінацію (дискримінаційну вимогу), яка порушує принципи здійснення публічних закупівель (ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
В звязку із чим вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію
Дата відповіді:
15.07.2020 16:03
Відповідь надана
додаток 2 зарплата
Номер:
50ef7166136e40ba9e306892773f228e
Дата опублікування:
14.07.2020 16:47
Опис:
ЧОМУ ЗАРОБІТНА ПЛАТА В ДОДАТКУ 2 РЕКОМЕНДОВАНА 8527,52 грн
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
УПРАВЛІННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ, ЕКОНОМІКИ ТА ДОГОВІРНИХ ВІДНОСИН У БУДІВНИЦТВІ
ЛИСТ
від 13.02.2019 р. N 8/15.3/298-19
Щодо розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів
Управління ціноутворення, економіки та договірних відносин у будівництві Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України розглянуло лист [...] щодо розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів на стадії розроблення проектної документації, та з питань компетенції повідомляє.
Відповідно до пункту 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 N 281, зареєстрованого у Мін'юсті 11.11.2016 за N 1469/29599 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 N 196, далі - Порядок), розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Отже, величина, нижче якої не може бути розмір кошторисної заробітної плати, визначається з використанням даних щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за попередній звітний рік та прогнозного індексу споживчих цін на поточний рік (за сценарієм 1).
Інформація щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності, зокрема у будівництві, за період з початку року (у розрахунку на одного штатного працівника) оприлюднюється на офіційному веб-сайті Державної служби статистики України у розділі "Статистична інформація", рубриці "Демографічна та соціальна статистика", категорії "Ринок праці", підкатегорії "Оплата праці та соціально-трудові відносини".
Прогнозні показники індексів споживчих цін містяться в прогнозах економічного і соціального розвитку України на відповідний рік, які схвалюються постановами Кабінету Міністрів України.
Рішення щодо розміру кошторисної заробітної плати приймається замовником будівництва або інвестором (розпорядником коштів).
Заступник начальника
Управління - начальник відділу І. Пономаренко
Відповідь:
Розмір кошторисної заробітної плати, врахований при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації). Додаток 2 «Технічне завдання» тендерної документації виконано на основі кошторисної проектної документації, частина якої має позитивний експертний висновок.
Дата відповіді:
15.07.2020 16:02
Відповідь надана
додаток 2 технічне завдання
Номер:
d981d9ee44144de7b2d8153cfbb6260f
Дата опублікування:
14.07.2020 15:40
Опис:
п9 Улаштування колодязів прямокутних бетонних 0,6 м3 –Чи потрібно враховувати вартість нового люка чугунного ( п7 розбирання колодязя)
п11 Установлення бортових каменів природних 1398 м- Чи потрібно враховувати вартість вартість 100% нового матеріалу (п1 Розбирання бортових каменів (гранітних) 1398 м
п47 Розливання в’яжучих матеріалів 0,6 л/м2- 0,606т (Підтвердити об’єм для зупинки ПК13+20-ПК14+00 ( ліво )
п48 Влаштування вирівнювального шару з а/б суміші – 24 т (Підтвердити об’єм для зупинки ПК13+20-ПК14+00 ( ліво )
п49 Влаштування покриттів товщиною 5 см - 1010 м2 (Підтвердити об’єм для зупинки ПК13+20-ПК14+00 ( ліво )
п50 Розбирання металевого паркану – 35м (вага м/к)
п57 Конструкція металева - 0,078 т ?
п58 Стійки із труби – 0,142 т (розміри)
Додаток 6
Форма 1
Крани козловi вантажопiдйомнiсть не меншке 32 т мінімум 1 одиниці
Крани вантажопiдйомнiсть не менше 6,3 т - 16 т мінімум 1 одиниця
Крани на пневмоколiсному ходу вантажопiдйомнiсть не менше 25 т мінімум 1 одиниця
Електричнi печi для сушiння зварювальних матерiалiв мінімум 1 одиниця
Крани баштовi, вантажопiдйомнiсть не менше 8 т мінімум 1 одиниця
Термопенали з масою завантажувальних електродiв мінімум 1 одиниця
При виконанні даних робіт необхідність в таких механізмів немає потреби.
Відповідь:
При розрахунку договірної ціни, відповідно до додатку 2 «Технічне завдання» п.9 Улаштування колодязів прямокутних бетонних, вартість нового чавунного люка – потрібно враховувати. В п.11 Установлення бортових каменів природних в обсязі 1398 м – камені бортові повторного використання. Додаток 2 «Технічне завдання» тендерної документації виконано на основі відомості обсягів робіт проектної документації, кошторисна та технічна частина якої має позитивний експертний висновок.
Додаток 6 Форма 1, замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
15.07.2020 15:56
Відповідь надана
про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, ускладнених та завищених технічних вимог.
Номер:
be6771ed02d940ae82e1dee44d940315
Дата опублікування:
11.07.2020 12:22
Опис:
Замовнику
про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, ускладнених та завищених технічних вимог.
Звертаємось до Замовника закупівлі у зв’язку із про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, ускладнених та завищених технічних вимог :
1. Додаток 6 до тендерної документації , таблиця 2 Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) або аналогів, яка необхідна для виконання робіт:
Автомобiлi бортові мінімум 1 одиниця
Автомобiлi-самоскиди мінімум 1 одиниця
Трактори мінімум 1 одиниця
Крани баштовi, вантажопiдйомнiсть не менше 8 т мінімум 1 одиниця
Крани козловi вантажопiдйомнiсть не меншке 32 т мінімум 1 одиниці
Крани вантажопiдйомнiсть не менше 6,3 т - 16 т мінімум 1 одиниця
Крани на пневмоколiсному ходу вантажопiдйомнiсть не менше 25 т мінімум 1 одиниця
Автонавантажувачi мінімум 1 одиниця
Навантажувачі мінімум 1 одиниця
Електростанцiї пересувнi мінімум 1 одиниця
Установка для зварювання мінімум 1 одиниц1
Електричнi печi для сушiння зварювальнихматерiалiв мінімум 1 одиниця
Компресори пересувнi мінімум 1 одиниця
Екскаватори мінімум 1 одиниця
Бульдозери мінімум 1 одиниця
Автогудронатори мінімум 1 одиниця
Автогрейдери мінімум 1 одиниця
Котки дорожнi причiпнi кулачковi, маса 8 т мінімум 1 одиниця
Котки дорожнi самохiднi вібраційнігладковальцеві, маса не менше 8 т - 13 т мінімум 1 одиниця
Котки дорожнi самохiднi напневмоколiсному ходу, маса не менше 16 т мінімум 1 одиниця
Машини маркiрувальнi мінімум 1 одиниця
Машини поливально-мийнi мінімум 1 одиниця
Розподiльники щебеню та гравiю мінімум 1 одиниця
Асфальтоукладальники мінімум 1 одиниця
Машина для холодного фрезерування мінімум 1 одиниця
Машини бурильнi на тракторi мінімум 1 одиниця
Молотки вiдбiйнi пневматичні мінімум 1 одиниця
Щiтки дорожнi навiснi на базi трактора мінімум 1 одиниця
Домкрати гiдравлiчнi мінімум 1 одиниця
Термопенали з масою завантажувальних електродiв мінімум 1 одиниця
Баддi, мiсткiсть не менше 2 м3 мінімум 1 одиниця
Гудронатори ручнi мінімум 1 одиниця
Машини шлiфувальнi електричнi мінімум 1 одиниця
Вiбратори мінімум 1 одиниця
Апарат для газового зварювання i рiзання мінімум 1 одиниця
Вiбратори глибиннi мінімум 1 одиниця
Трамбiвки електричні мінімум 1 одиниця
Вивчивши технічне завдання , та роботи які необхідно виконати згідно Додатка 2 до ТД, просимо Вас обгрунтувати необхідність переліченої Вами у даній таблиці техніки чи їх аналогів, а саме : Трактори, Крани баштовi, вантажопiдйомнiсть не менше 8 т, Крани козловi вантажопiдйомнiсть не меншке 32 т, Крани на пневмоколiсному ходу вантажопiдйомнiсть не менше 25 т, Електричнi печi для сушiння зварювальнихматерiалiв, Котки дорожнi причiпнi кулачковi, маса 8 т, Машини бурильнi на тракторi, Домкрати гiдравлiчнi, Термопенали з масою завантажувальних електродiв, Баддi, мiсткiсть не менше 2 м3, Машини шлiфувальнi електричнi, Вiбратори, Вiбратори глибиннi, Трамбiвки електричні, Щiтки дорожнi навiснi на базi трактора, Розподiльники щебеню та гравiю, Бульдозери, Установка для зварювання.
Відповідно до ст.31 ГК України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
З урахуванням вищенаведеного Ви, як Замовник , вимогою наявності вищезазначеної техніки та обладнання - ставите потенційних учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше , а інших – у вигідне становище, безпідставно збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Можемо стверджувати, що з урахуванням зазначеної вимоги у Замовника вже є заздалегідь визначений (відомий) учасник процедури, інтереси якого Ви лобіюєте і, що у такого учасника вже на момент подання пропозиції перелічена в таблиці 2 додатку 6 до ТД техніка .
Дана вимога (умова) зазначена без врахування законодавчого закріплення та без обґрунтування, а виключно на власному бажанні Замовника.
По факту маємо явну дискримінацію (дискримінаційну вимогу), яка порушує принципи здійснення публічних закупівель (ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
В звязку із чим вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію
Дата відповіді:
15.07.2020 15:54