-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС»
колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС»
Завершена
9 740 824.32
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 4 100.00 UAH
мін. крок: 0% або 4 100.00 UAH
Період уточнення:
07.07.2020 20:51 - 28.07.2020 19:00
Відповідь надана
Внесення змін в ТД (Додаток 5 - Проект Договору про закупівлю)
Номер:
cc19114d4e874602a819740c40366106
Дата опублікування:
10.07.2020 15:36
Опис:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію по Закупівлі №6382878, номер у Prozorro UA-2020-07-07-004798-a, має бажає прийняти участь в даних торгах та просить Вас внести нижче вказані зміни в:
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 5), а саме:
1) Розділ. 6. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, з п.п. 6.4. видалити наступне: - але не раніше реєстрації податкової накладної. Оплата за кожну партію поставленого Товару по даному Договору проводиться ПОКУПЦЕМ при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Даний п.п. 6.4. викласти в наступній редакції:
- ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого Товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки. Датою поставки Товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару.
Не в компетенції ПОКУПЦЯ і ПОСТАЧАЛЬНИКА коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246.
Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
2) Доповнити Розділ. 9. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН, та викласти
п.п. 9.3.4. наступним чином:м - у випадку поставки товару неналежної якості, замінити Товар, з приводу якого отримано повідомлення у порядку та в строки, які визначено у п.п.2.8., та п.п.7.4. даного Договору.
3) Розділ 10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
Викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, тому п.п. 10.2. необхідно викласти в наступній редакції: - Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 20% (двадцять) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. Тому що, якщо залишити цей пункт без змін то ПОКУПЕЦЬ може рік не платити за отриманий Товар і за це не понесе ніякої відповідальності…, при тому, що ПОСТАЧАЛЬНИК повинен виконати всі умови Договору.
П.п.10.3.
- за постачання Товарів неналежної якості ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного Товару, видалити взагалі, так як доповнений п.п. 9.3.4.;
Наступне викласти в іншій редакції, де 20% замінити на 0,1%:
- за прострочення строків заміни Товару на якісний та такий, що відповідає умовам договору, погоджених відповідно до п 2.8, 7.4 Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 20% 0,1% від вартості Товару, що має бути замінений, за кожен день прострочення.
п.п. 10.5. видалити взагалі, так як ПОСТАЧАЛЬНИК сам зацікавлений в тому, щоб вчасно зареєструвати податкову накладну і не попасти під штрафні санкції ДФС. ПОКУПЕЦЬ при цьому нічого не втрачає. Не отримавши податковий кредит в поточному періоді він його отримає в наступному. Тому про який штраф у розмірі 20% може йти мова, коли ПОКУПЕЦЬ отримує Товар (товарний кредит), не платить за нього вчасно, хоче провести п.п. 10.2. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ де йдеться про відповідальність ПОКУПЦЯ, в редакції 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних, чим підтверджує те, що вчасно не оплатить поставлений Товар!
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Дата відповіді:
14.07.2020 08:21
Відповідь надана
Умови оплати
Номер:
9bed2bfa09a24795b8ec999ba800eaaf
Дата опублікування:
10.07.2020 13:56
Опис:
ТОВ «ТД «Будком» має намір прийняти участь в даних торгах та уважно вивчивши дану тендерну документацію на закупівлю вищевказаної продукції просить Вас внести зміни та викласти в наступній редакції :
- Форма «Тендерної пропозиції (Додаток №1):
Умови розрахунків - 100 % перерахуванням грошових коштів на рахунок постачальника протягом _10_ (десять) банківських днів з дати поставки ТОВАРУ. Датою поставки Товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання – передачі Товару.
ВИДАЛИТИ - «…, але не раніше реєстрації податкової накладної».
В Податковому кодексі України прописано: ПОДАТКОВА НАКЛАДНА ПОВИННА БУТИ ЗАРЕЄСТРОВАНА ПОСТАЧАЛЬНИКОМ В ОБУМОВЛЕНІ ПОДАТКОВИМ КОДЕКСОМ УКРАЇНИ СТРОКИ. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст.201 ПКУ , а також п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 р. №1246..
- Проект Договору (Додаток № 5):
Р. 6 ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ п. 6.4 ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату товару протягом _10_ (десять) банківських днів з дати поставки. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Дата відповіді:
14.07.2020 08:20