• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Голубця, 2, в с. Ліпляве Канівського району – капітальний ремонт

Торги не відбулися

3 424 396.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 121.98 UAH
Період уточнення: 06.07.2020 09:11 - 12.07.2020 09:16
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних умов

Номер: ba698706e55846c2ab9eaeb3a125e126
Дата опублікування: 08.07.2020 11:52
Опис: Відповідно до порядку обліку платників податків і зборів Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2011 р. за № 1562/20300, п.1.4. розділу І, З метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання осіб (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку). Якщо у платника податків на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, відмінної від території адміністративно-територіальної одиниці за своїм місцезнаходженням, виникають обов’язки щодо подання податкових декларацій (розрахунків, звітів) та/або нарахування, утримання або сплати (перерахування) податків, зборів тощо, платник зобов’язаний стати на облік за неосновним місцем обліку у відповідному контролюючому органі. Згідно з Порядком для взяття на облік за неосновним місцем обліку платник податків зобов'язаний протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об'єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність, або які підлягають оподаткуванню чи пов'язані з оподаткуванням, подати до відповідного контролюючого органу заяву про взяття на облік за неосновним місцем обліку за формою №17-ОПП. Заява може бути подана як до контролюючого органу за неосновним місцем обліку, так і до контролюючого органу за основним місцем обліку. Виходячі з вищевказаного вимога, щодо: інформацією територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі); розділ 2.Зміст пропозиції тедерної документації вважаємо як дискримінаційні умови. Керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому та при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників , прошу Вас, цю вимогу видалити та внести зміни до тендерної документації , згідно Закону про публічні закупівлі. Директор ТОВ «БК БУДЦЕНТР» Грек С.Ф.
Відповідь: Оскільки фінансування на проведення капітального ремонту по об’єкту «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Голубця, 2, в с. Ліпляве Канівського району» здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, то Замовник в своїй тендерній документації вимагає від Учасника надання інформації територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі).
Дата відповіді: 08.07.2020 14:49
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 85adabaccd704f95974345792a01aace
Дата опублікування: 08.07.2020 11:35
Опис: Відповідно до статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Відповідно до статті 16 Закону у редакції,Законом встановлено такі кваліфікаційні критерії: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Оскільки замовник має право встановити в умовах документації необхідність підтвердження відповідності учасників всім, декільком або одному кваліфікаційному критерію, важливим аспектом є визначення замовником саме тих критеріїв, які необхідні безпосередньо для участі в оголошеній процедурі закупівлі. Керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому та при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників , прошу Вас, посилаючись на певні нормативи, довести необхідність встановлення критеріїв щодо: В складі пропозиції учасника повинна міститись довідка з інформацією про наявність у учасника «кваліфікованих робітників з інструментом» відповідно до Класифікатору професій кількістю не менше 9 працівників, складена відповідно нижченаведеної таблиці, а саме в частині не менше 9 працівників. Адже за таких умов, взяти участь у процедурі зможутьь лише ті субєкти господорювання, які мають як мінімум 9 осіб працівників «кваліфікованих робітників з інструментом» . У наданій відповіді прошу враховувати наявність п.9 розділу 3 тендерної документації. Також звертаю увагу, що дискримінаційними умовами є вимоги щодо надання підтвердження зв’язку учасника та заявлених працівників відповідної кваліфікації наданням відповідних документів (трудових книжок, тощо). Надання таких документів без згоди працівників є порушенням Закону України «Про захист персональних даних», а працівники відмовляються надати учаснику таку згоду. Крім того, наведені вище умови Документації (у разі, зокрема, відмови працівників учасника від оприлюднення персональних даних) можуть стати підставою для відхилення тендерних пропозицій потенційних учасників з причин, що не залежать від них. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників Процедури закупівлі, у тому числі Скаржника. Прошу також враховувати наявність аналогічного рішення Колегії від 05.07.2017 №4415-р/пк-пз; Голова Колегії А. ВОВК.
Відповідь: Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Замовник в тендерній документації вимагає від учасників такі кваліфікаційні критерії: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вказана в тендерній документації вимога щодо надання довідки з інформацією про наявність у учасника «кваліфікованих робітників з інструментом» відповідно до Класифікатору професій кількістю не менше 9 працівників є підтвердженням у учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації для виконання даного об’єму робіт. Крім того, на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника таких працівників, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати накази про призначення (переведення) на посаду на кожного працівника, якого зазначено у довідці, або договори цивільно-правового характеру (п.2 Розділ 1 Додаток 2) Копії трудових книжок Замовник не вимагає! Тому вважаємо дії Замовника такими, що не містять дискримінаційних вимог.
Дата відповіді: 08.07.2020 14:33