• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Меблі в асортименті для закладів загальної середньої освіти м.Чернігова)

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Математична формула для розрахунку приведеної ціни - не застосовується.

Завершена

1 071 662.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 716.62 UAH
Період уточнення: 03.07.2020 16:48 - 09.07.2020 16:53
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: 82c8d520a8bf45fa835b888ac56ac53c
Дата опублікування: 07.07.2020 11:36
Опис: Шановний Замовнику! В Додатку 2 ТД Замовник вимагає від Учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: ... «з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи, ...» Визначивши аналогічний предмет закупівлі лише кодом 39120000-9, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори з поставки, до прикладу, офісних меблів, які включають в себе в тому числі столи, письмові, столи, книжкові шафи, серванти. Пропонуємо Замовнику внести зміни в Тендерну документацію та розширти діапазон аналогічних договорів предметом закупівлі 39130000-2 Офісні меблі.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Зазначаємо, що аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. Відповідно до ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Тендерною документацією Замовника визначено, що предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи, а саме: стіл кутовий, тумби з лотками, стінки модульні та комплекти меблів. Вважаємо, що внесення змін до тендерної документації в частині зміни коду закупівлі є недоцільним, оскільки меблі закуповуються не для офісу, а для закладів загальної середньої освіти міста.
Дата відповіді: 07.07.2020 20:39
Відповідь надана

Технічні характеристики предмета закупівлі

Номер: 1c6025a5e89c4e04878be5da6a42b046
Дата опублікування: 03.07.2020 17:55
Опис: Просимо Замовника надати більш детальний опис, технічні характеристики, зображення або креслення предмета закупівлі задля підготовки більш обґрунтованої та точної тендерної пропозиції.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Звертаємо увагу, що замовником у Додатку 4 «Технічна специфікація» Тендерної документації зазначено вимоги до предмету закупівлі, а саме: колір, вид матеріалу, орієнтовні розміри та вимоги до наповнення. Упродовж 3-х робочих днів з моменту підписання договору Учасник зобов’язується здійснити виїзд до установ для уточнення замірів, узгодження ескізів та кольору матеріалів.
Дата відповіді: 06.07.2020 10:08