• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне

Завершена

580 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
Період уточнення: 26.06.2020 14:24 - 08.07.2020 00:00
Відповідь надана

Уточнення щодо довідки з банку

Номер: 9350bbf9466f4c78b40d8f5f85970bda
Дата опублікування: 06.07.2020 12:39
Опис: Згілно Додатку 2 до Документації ви вимагаєте надати: Скан-копію довідки, видану банківською установою (надається з усіх обслуговуючих банківських установ, в яких учасник має відкриті поточні рахунки), яка містить інформацію про наявність поточного рахунку в гривні, його номер, а також містить інформацію про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, гарантіями, поруками та лізингами (вся інформація надається однією довідкою). Наше підприємство обслуговуємося в декількох банківських установах. Банки видають довідки про відкритя рахунку та довідки про відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Довідка про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, гарантіями, поруками та лізингами не надається. Банки можуть надати довідку про відсутність заборгованості по усім зобавязаннями перед банком в цілому. Питання: Якщо ми як учасник подамо довідку з банку про наявність поточного рахунку та про відсутність простроченої заборгованості по усім зобовязанням перед банком. Чи не спричинить це відхилення нашої пропозиції та чи буде достатнім для замовника подання саме такої довідки в нашій пропозиції ???
Відповідь: в разі відсутньої можливості надати довідку з банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, гарантіями, поруками та лізингами необхідно надати в складі пропозиції довідку про відсутність заборгованості по усім зобов'язанням в цілому. Дана довідка буде достатньою підставою для невідхилення пропозиції учасника під час розгляду пропозиції
Дата відповіді: 06.07.2020 15:03
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: ea3939c024914f3b8b87a5a7ab61ea83
Дата опублікування: 05.07.2020 11:31
Опис: Згідно з вимогами пункту 4.1. додатку 2 до тендерної документації вимагається довідка в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічного договору з постачання вугілля кам'яного, укладеного за результатами конкурсного відбору та інформація про який знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким був укладений договір, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічний договір або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір. Вказана умова є дискримінаційною, оскільки обмежує коло учасників торгів тільки тими, які мають аналогічний договір, укладений за результатами конкурсного відбору та інформація про який знаходиться у публічному доступі. Наше підприємство має досвід виконання аналогічного договору з комерційними підприємствами, укладеного без конкурсного відбору. Також, наше підприємство має досвід виконання аналогічного договору з бюджетними організаціями, укладеного без конкурсного відбору та інформація про який знаходиться у публічному доступі. Однак, вище встановлена умова тендерної документації не дає нам можливості взяти участь у даній закупівлі, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни до тендерної документації та усунути вказану вище дискримінаційну вимогу, виклавши пункт 4.1. додатку 2 до тендерної документації у наступній редакції: «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічного договору з постачання вугілля кам'яного. Довідка повинна містити інформацію про дату укладення та номер договору; найменування та обсяг вугілля, поставленого згідно договору; повне найменування Замовника (підприємства, організації, установи), для якого здійснювались поставки вугілля, його код за ЄДРОПУ, із зазначенням адреси такого замовника, прізвища, ім'я та по батькові контактної особи Замовника та контактного номеру телефону.».
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 06.07.2020 11:07
Відповідь надана

Не законна вимога

Номер: a77bdbf55d3d4c359266aedffb7b3586
Дата опублікування: 05.07.2020 09:18
Опис: Згідно п. 5.5 розділу ІІІ ви вимагаєте виконати наступну вимогу для учасника переможця: 5.5. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону; Шановний Замовнику! Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 22 червня 2018 року внесено зміни до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України. Зокрема, запроваджується два види довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України – так звану «СКОРОЧЕНА» та «ПОВНУ» довідки. «СКОРОЧЕНА» довідка включатиме відомості про відсутність/наявність судимості. «ПОВНА» довідка - відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Такі зміни пов’язані з необхідністю диференціації інформації про особу, яка зберігається в персонально-довідковому обліку ЄІС МВС. Як правило, особа запитує довідку у випадках, визначених законодавством, зокрема, з метою працевлаштування, усиновлення, оформлення візи для виїзду за кордон, дозволу на зброю, участі в публічних закупівлях тощо. Водночас для кожної мети законодавство передбачає різний обсяг інформації стосовно особи. В одних випадках особа має лише довести, що вона не має судимості, в інших – має бути підтверджено, що особа не лише не має судимості, але й ніколи не була засуджена, навіть якщо судимість відповідно до Кримінального кодексу України була погашена чи знята. Іноді законодавство передбачає перевірку за персонально-довідковим обліком у разі притягнення особи до кримінальної відповідальності. При цьому необхідно звернути увагу, на те що в разі, якщо особа на час перевірки за персонально-довідковим обліком ЄІС МВС буде перебувати в розшуку, про це буде заначено у довідці незалежно від її виду. Згідно частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі-Закон) переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8,12 і 13 частини першої та другої статті 17. Пункт 6 частини 1 статті 17 зазначає: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Тобто, згідно з Законом від учасника переможця вимагається надати «СКОРОЧЕНУ» довідку про відсутність/наявність судимості. Замовник в Документації вимагає надати згідно п. 5,6,12 довідку з МВС «ПОВНУ» про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Надання всього можливого обсягу інформації про особу в певних випадках може бути невиправданим та не відповідати встановленій меті обробки персональних даних, що, у свою чергу, становить загрозу порушенню конституційного права особи на захист приватного життя, визначеного статтею 32 Конституції України, а також принципів обробки персональних даних, визначених Законом України «Про захист персональних даних», а також суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якого вимагається лише надання інформації про відсутність/наявність судимості. Згідно Статті 62 Конституції України особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Встановленням даної вимоги в документації Замовник порушує статтю 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцію України. Просимо видалити не закону вимогу та привести Документацію до діючого законодавства. У разі не виконання змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 06.07.2020 11:07
Відповідь надана

Не законна вимога

Номер: b29cdaff12964ebd8af0b58ba95d71a4
Дата опублікування: 05.07.2020 09:11
Опис: Згідно Додатку 2 ви вимагаєте виконати наступну вимогу: 5.7. Скан-копію довідки, видану банківською установою (надається з усіх обслуговуючих банківських установ, в яких учасник має відкриті поточні рахунки), яка містить інформацію про наявність поточного рахунку в гривні, його номер та залишок коштів на ньому, а також містить інформацію про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, гарантіями, поруками та лізингами (вся інформація надається однією довідкою). Вимога, щодо надання інформації про залишок коштів на рахунках є не законною. Дана інформація визначається згідно чинного законодавства, як конфіденційна та не повинна розголошуватися тим паче в публічний доступ в системі прозоро. Дане рішення неодноразово розглядалося в Антимонопольному комітеті України та виносилися рішення про незаконність даної вимоги. Будь ласка видаліть незаконну вимогу в Документації. У разі не виконання змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 06.07.2020 11:07
Відповідь надана

Дискримінація учасника

Номер: dacf500feff1483690aad7856bd8c1b0
Дата опублікування: 05.07.2020 09:04
Опис: Згідно Додатку 2 ви вимагаєте виконати наступну вимогу: 3.3. Якщо учасник користується послугами спецтехніки та/або перевізника- юридичної особи (фізичної особа-підприємця): копії трудових книжок водіїв (всіх сторінок), які будуть здійснювати доставку вугілля до замовника / навантаження вугілля або копії чинних трудових угод(угоди) або цивільно-правових договорів(у) (якщо водії (водій) мають такі умови трудової діяльності з перевізником-юридичною особою). Також учасник надає копії посвідчень водіїв та/або машиністів спецтехніки, які будуть залучені до виконання умов договору; Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми як потенційний учасник даної закупівлі не можемо прийняти участь в ваших торгах, тому що маємо договори, щодо надання послуг перевезення та послуг навантаження. При укладанні відповідних договорів чинним законодавством не передбачено, що надавач даних послуг повинен нам, як замовнику надавати копії трудових книжок своїх працівників, копії трудових угод, копії посвідчень водіїв. Слід зазначити, що дані документи містять особисті персональні дані працівників надавача відповідних послуг, що не уможливлює їх надання третім особам, а тим паче надання їх для публічного доступу в системі прозоро. Будь ласка видаліть незаконну дискримінаційну вимогу в Документації. У разі не виконання змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 06.07.2020 11:07
Відповідь надана

Щодо якості вугілля

Номер: b1d8bc5de0594e1ebf89e2da70deb6c0
Дата опублікування: 01.07.2020 20:08
Опис: Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, повинні бути визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме вугілля марок Ж (25-80) та ДГ (13-100). При виборі марки предмету закупівлі замовник повинен керуватися ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Що стосується якісних показників вугілля, то Замовник повинен керуватися ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше замовники при визначені розміру кусків вугілля керувалися положенням ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)», але наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 року №185 «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року» скасовано з 01.01.2019 року чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема ГОСТ 19242-73. Відповідно до ДСТУ 7146:2010 вугілля марки ДГ (13-100) має наступні якісні показники: Розмір кусків: 13-100 мм. Зольність на сухий стан палива – не більше ніж 14 % Загальна волога на робочий стан палива - не більше ніж 14 % Нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше ніж 5500 ккал/кг. Вугілля марки Ж з розміром кусків 25-80 мм. в ДСТУ 7146:2010 відсутнє. Не зрозуміло, якими стандартами керувався замовник при визначені якісних показників на товар. Однак даний стандарт містить марку вугілля Ж з розмірами кусків від 13 до 100 мм. Якісні показники вугілля марки Ж в ДСТУ 7146:2010 мають наступний вигляд: Розмір кусків: 13-100 мм., 50-100 мм., 25-100 мм., 13-50 мм., 13-25 мм. Зольність на сухий стан палива – не більше ніж 10% ( залежно від розміру кусків від 10% до 14%) Загальна волога на робочий стан палива - не більше ніж 8% ( залежно від розміру кусків від 8% до 14%) Нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше ніж 6600 ккал/кг. ( залежно від розміру кусків від 5700 ккал/кг до 6600 ккал/кг) Замовник в своїй Документації вимагає наступні показники якості для вугілля: вугілля марки ДГ (13-100): Розмір кусків: 13-100 мм. Зольність на сухий стан палива – не більше ніж 10 % Загальна волога на робочий стан палива - не більше ніж 10 % Нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше ніж 5600 ккал/кг. вугілля марки Ж (25-80) Розмір кусків: 25-80 мм. Зольність на сухий стан палива – не більше ніж 7% Загальна волога на робочий стан палива - не більше ніж 6% Нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше ніж 6800 ккал/кг. Замовник значно занизив показники якості для вугілля ДГ (13-100) відносно ДСТУ 7146:2010 , тим самим значно звузив коло учасників даної процедури закупівлі. Показники якості на вугілля марки Ж (25-80) зовсім не відповідають діючим стандартам та носять дискримінаційний характер до інших учасників закупівлі. Навіть якщо взяти найкращі показники якості для вугілля марки Ж згідно ДСТУ 7146:2010, то воно також не відповідає вимогам Замовника. Згідно вище сказаного, Замовник повинен усунути дискримінаційні вимоги, щодо якості вугілля та привести показники якості до діючих стандартів, а саме ДСТУ 7146:2010 та викласти їх в наступній редакції: Вугілля марки ДГ (13-100): Розмір кусків: 13-100 мм. Зольність на сухий стан палива – не більше ніж 14 % Загальна волога на робочий стан палива - не більше ніж 14 % Нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше ніж 5500 ккал/кг. Вугілля марки Ж (25-80) Розмір кусків: 25-80 мм. Зольність на сухий стан палива – не більше ніж 10% Загальна волога на робочий стан палива - не більше ніж 8% Нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше ніж 6600 ккал/кг. Дякуємо!
Відповідь: ДСТУ 7146-2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) - ГОСТ 19242. Відповідно до ДСТУ 7146-2010 допускається вугілля ДГ (довгополум’яне газове), Ж (жирне). Згідно ГОСТ 19242 допускаються класи з заміною відповідно верхнього та нижнього меж крупності 100 мм в 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм і 6 мм на 5 (8) мм. Таким чином, чинними ДСТУ визначено можливість використовувати вугілля кам’яне ДГ (13-100) та Ж (25-80). ДГ (13-100) має наступні якісні показники: зольність на сухий стан палива – не більше ніж 14 %, загальна волога на робочий стан палива - не більше ніж 14 %, нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше ніж 5500 ккал/кг. Замовником в тендерній документації визначено наступні характеристики вугілля - зольність до 10 % та вміст вологи до 10 % - не більше, тобто в межах, визначених характеристик ДСТУ, нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше ніж 5600 ккал/кг - не менше, тобто в межах, визначених характеристик ДСТУ. Так само і по вугіллю марки Ж (25-80) – воно має наступні якісні показники: зольність на сухий стан палива – не більше ніж 10 %, загальна волога на робочий стан палива - не більше ніж 10 %, нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше ніж 6600 ккал/кг. Замовником в тендерній документації визначено наступні характеристики вугілля - зольність до 7 % та вміст вологи до 6 % - не більше, тобто в межах, визначених характеристик ДСТУ, нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше ніж 6800 ккал/кг - не менше, тобто в межах, визначених характеристик ДСТУ. При визначенні предмету закупівлі, тендерним комітетом прийнято рішення встановити в документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та найбільше відповідають вимогам замовника. При складені технічної специфікації, замовником дотримано вимоги Закону та ДСТУ в повній мірі. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно- правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Дата відповіді: 03.07.2020 14:59
Відповідь надана

Щодо вибору предмету закупівлі

Номер: 9d34a57fde434d3d85ef2317de440f85
Дата опублікування: 01.07.2020 19:31
Опис: У відповідності до вимог Закону № 922, а саме ст. 23 « Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Кожен учасник має право надати еквівалент товару. А отже просимо внести зміни в Документацію та додати вираз «або еквівалент».
Відповідь: Згідно чинних в Україні стандартів (ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація, ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб, тощо) визначається класифікація вугілля кам’яного згідно параметрів, властивостей та складу вугілля (наприклад за середнім виходом летких речовин, показниками зольності, вологості, тощо). При цьому, перші літери найменування позначають марку вугілля, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ГОСТ 19242-73. Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, які вирізняють один вид вугілля від іншого. Ч. 2 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вищевикладене означає, що застосування виразу "або еквівалент" для конкретної марки вугілля не потрібне, оскільки марка вугілля як поняття, що не має за своїм змістом жодного відношення до застережень, визначених п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (не містить посилання на конкретну торговельну марку, тип, патент, джерело походження або виробника, тощо). Запропонований Вами варіант визначення предмету закупівлі із застосуванням положення «еквівалент» до марки вугілля як призведе до неможливості добросовісної конкуренції серед учасників та дискримінації (ринкова вартість вугілля кожної марки вугілля визначається ні підставі якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що притаманні виключно такій марці), отже тендерна пропозиція щодо марки вугілля, що має гірші якісні показники серед інших марок, матиме необґрунтовану в даному випадку перевагу в частині можливості формування мінімальної ціни тендерної пропозиції по відношенню до інших.
Дата відповіді: 03.07.2020 14:58