• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Бензин А 92

Завершена

1 806 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 478.00 UAH
Період уточнення: 26.06.2020 08:31 - 03.07.2020 08:36
Відповідь надана

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 816d05e17980481e94e3a89b313f0144
Дата опублікування: 02.07.2020 12:04
Опис: п.4. Дод.2 передбачено подання копії чинних договорів, які підтверджують партнерство учасника з автозаправними станціями, на яких буде здійснюватись обслуговування замовника. Законодаство України не містить чіткого тлумачення партнерства. Тому просимо унести зміни до тендерної документації, виклавши вказаний пункт у наступній редакції: копії чинних договорів, які підтверджують можливість учасника забезпечити заправку транспорту на автозаправних станціях, на яких буде здійснюватись обслуговування замовника
Відповідь: Вимога з надання копії чинних договорів, які підтверджують партнерство учасника з автозаправними станціями , на яких буде здійснюватися обслуговування замовника, по своїй суті і є підтвердженням можливості учасника забезпечити необхідним об’ємом палива транспорт замовника. Згідно з чинним законодавством України договір (контракт, угода) — це форма документального закрі¬плення партнерських зв'язків (предмета договору, взаємних прав та обов'язків, наслідків порушення домовленостей). Він опосередковує взаємини в процесі праці, виробництва і реалізації продукції чи надання різноманітних послуг. Статтею 626 Цивільного кодексу України зазначено, що Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. У відповідності до ч.3 зазначеної статті договір є двостороннім, якщо правами та обов'язками наділені обидві сторони договору. Заправка транспорту та поставка палива буде здійснюватися шляхом застосування талонів (скретч-карт) на АЗС. Виходячи з цього, якщо Учасник бере участь у даній закупівлі, він має право продавати такі талони, скретч-карти, тому вказана вимога щодо надання договорів є однією із гарантій щодо надання своєчасних, якісних послуг та палива автозаправними станціями на яких буде здійснюватися обслуговування Замовника. Разом з тим, незрозуміло, що включає у Ваше розуміння «договора, які підтверджують можливість учасника забезпечити заправку транспорту на автозаправних станціях, на яких буде здійснюватися обслуговування замовника», оскільки законодавство не містить поняття такого договору.
Дата відповіді: 06.07.2020 13:09
Відповідь надана

Порушення Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі" та ознаки корупційних зловживань

Номер: ac709b7d0b7d4581b70533f7761b9257
Дата опублікування: 02.07.2020 12:00
Опис: Перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції чітко визначено у ст.31, 17 та 29 ЗУ "Про публічні закупівлі". Проте тендерна документація містить інші підстави відхилення пропозиції, ніж визначено законодавчо. Зокрема, у Додатку 3 визначено: Після аукціону і до визначення переможця замовник має право звернутися до учасника, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною з метою відбирання проб на аналіз відповідності зазначених ТМЦ у його пропозиції. Дату відбору проб на аналіз відповідності замовник вибирає самостійно. За результатами перевірки замовнику надається паспорт якості з висновками щодо перевірених показників на відповідність. За результатами здійсненого аналізу, замовник: - у разі відповідності палива показникам зазначеним у паспорті якості та сертифікату відповідності наданим учасником у складі своєї тендерної пропозиції Замовник визначає учасника переможцем та оприлюднює копії паспорту якості незалежної лабораторії; - у разі не відповідності результатів проб палива, показникам зазначеним у паспорті якості та сертифікату відповідності наданим учасником у складі своєї тендерної пропозиції Замовник відхиляє пропозицію учасника із доданням до протоколу відхилення копії паспорту якості незалежної лабораторії. Вказана вимога не лише суперечить Закону, а й надає Замовнику можливість використовувати службове становище для визначення переможцем "бажаного" учасника, містить ознаки корупційних зловживань і може свідчити про перевищення повноважень посадовими особами. З метою уникнення порушень законодаства України, у т.ч антикорупційного, просимо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Саме з метою недопущення постачання палива з сумнівною якістю недобросовісним учасником при використанні якого може бути завдано збитки Замовнику у ТД визначено можливість проведення лабораторного аналізу палива, вказана процедура може бути застосована для підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі, а саме палива згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Разом з цим, згідно ст. 23 цього Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження щодо відповідності товарів, послуг чи робіт екологічним чи іншим характеристикам встановлених ТД. Таким чином, можливе проведення перевірки відповідності палива заявленим вимогам шляхом відбору проб, є правом Замовника, і не являється складовою можливості використання службового становища для визначеного переможцем «бажаного» учасника, а тим паче, ознак корупційних зловживань, враховуючи проведення вказаної процедури незалежною лабораторією.
Дата відповіді: 06.07.2020 13:09