-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання пожежною сигналізацією та системою оповіщення про пожежу у будівлі середньої школи за адресою: вул. Берегового , 19, с. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області
Торги не відбулися
705 146.91
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 525.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 525.73 UAH
Період уточнення:
23.06.2020 18:00 - 29.06.2020 18:00
Відповідь надана
медична довідка за формою Додаток 8 до пункту 2.16 наказу МОЗ від 21.05.2007 №246
Номер:
e87ccb7401eb45f49d7ffb02896d30f3
Дата опублікування:
26.06.2020 15:46
Опис:
У тендерній документації міститься вимога: "Необхідна наявність в працівників посвідчень про проходження навчання з курсу « Охорона праці». У складі своєї пропозиції Учасник надає копії підтверджуючих документів про проходження навчання з питань охорони праці (на висоті, 1000В, робота з інструментами та пристроями), медична довідка за формою Додаток 8 до пункту 2.16 наказу МОЗ від 21.05.2007 №246." У зв'язку з тим, що працівники нашого підприємства мають медичні книжки та допущені до виконання робіт протипожежного призначення, просимо змінити вимогу тендерної документації стосовно надання медичних довідок та вказати "або медичні книжки", для уникнення дискримінації учасників, які не отримували і не були зобов'язані отримувати: медичні довідки за формою Додаток 8 до пункту 2.16 наказу МОЗ від 21.05.2007 №246.
Відповідь:
До тендерної документації внесено уточнення в п. 2.1 Додатку 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , а саме : «……медична довідка за формою Додаток 8 до пункту 2.16 наказу МОЗ від 21.05.2007 №246 або медичні книжки.»
Дата відповіді:
30.06.2020 16:56
Відповідь надана
Дозвіл
Номер:
37e39edd25cf4a74bd506df92e8eaeb1
Дата опублікування:
26.06.2020 15:45
Опис:
У тендерній документації визначено вимогу про надання: "Копію діючого Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України." а) Змовник вимагає надати в складі пропозиції документ, виданий органом, який відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 442 від 10 вересня 2014 року «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» реорганізовано. Тобто такого органу як Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України станом на сьогодні не існує, і учасник, який не отримував даного дозволу в період діяльності Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України не може виконати вимогу про надання такого дозволу. б) Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 містить ВИЧЕРПНИЙ перелік видів робіт на які даний дозвіл потрібно отримувати. В жодному з 18 пунктів не йдеться про встановлення систем протипожежного захисту. Той вид робіт, який закуповує Замовник надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, і отримати його не можемо. Тому просимо виключити вимогу щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України.
Відповідь:
В тендерну документацію внесено відповідні зміни , а саме видалено п.2.2 в Додатку 1 ТД :" Копію діючого Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України."
Дата відповіді:
30.06.2020 16:38
Відповідь надана
кількість працівників
Номер:
6079b6fa11104f9d8e20545840d894b7
Дата опублікування:
26.06.2020 15:45
Опис:
У тендерній документації міститься вимога про надання: "Заповнена довідка (складенна в довільній формі),що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б., а також їх посади), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі. В довідці має бути зазначена інформація про наявність не менше 3-х електромонтерів охороно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення електромонтерів охороно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду), не менше 2 –х налагоджувальниківКПВтаА не нижче 4 розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення налагоджувальникаКПВтаА не нижче 4 розряду), не менше 2 працівників інженерних спеціальностей." Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Таким чином, вимога про кількість електромонтерів та налагоджувальників є незаконною та не відповідає вимогам чинного законодавства. У зв’язку з вищевикладеним, для уникнення дискримінації учасників просимо виключити припис щодо кількості електромонтерів та налагоджувальників.
Відповідь:
Враховуючи стислі терміни виконання робіт, складність об’єкту, поверховість, загальну площу, складність форм та мінімальну кількість людей , при обсязі , визначеному в проектно-кошторисній документації ,дотримання вимог з охорони праці на об’єкті під час виконання робіт, вважаємо , що визначення щодо кількості електромонтерів та налагоджувальників в тендерній документації є правомірною
Дата відповіді:
30.06.2020 16:34