-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус пасажирський)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-27-000239-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
97 377 775.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 973 777.75 UAH
мін. крок: 1% або 973 777.75 UAH
Період уточнення:
19.06.2020 15:44 - 14.07.2020 17:05
Відповідь надана
Зміни до технічної документації
Номер:
1930ec0d2d054cb1bb5f52146c6cbf8e
Дата опублікування:
10.07.2020 16:48
Опис:
Доброго дня! Для можливої участі більшої кількості виробників у вашому тендері, прохання змінити наступний пункт технічної документації, а саме: «13. Об’єм двигуна, см³ - 9 000-13 000» змінити на «13. Об’єм двигуна, см³ - 8 700-13 000».
Дане прохання дублюємо, адже виробник газових автобусів IVECO Bus з автобусом IVECO Crossway Line CNG з об’ємом двигуна 8 700 см³ не має змоги прийняти участь у даному тендері через невідповідність технічному завданню.
Відповідь:
Доброго дня. Ваше питання розглянуто та будуть внесені зміни, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства.
Дата відповіді:
15.07.2020 11:14
Відповідь надана
Зміни до технічної документації
Номер:
9e59aa4bc5924077aa9e7d689f0c1aec
Дата опублікування:
09.07.2020 12:36
Опис:
Доброго дня! Для можливої участі більшої кількості виробників у вашому тендері, прохання змінити наступний пункт технічної документації, а саме: «27. Двома аварійно-вентиляційними люками на даху автобуса» змінити на «27. Не менше одного вентиляційного люку на даху автобуса». Дані зміни просимо внести в зв’язку з тим, що на європейському автобусі, який наше підприємство буде пропонувати газові балони розміщені на даху автобуса, відповідно залишається місце тільки для одного вентиляційного люку, який не може бути використаний як аварійний вихід. При цьому загальна кількість аварійних виходів відповідає нормам Європейського та Українського законодавства.
Відповідь:
Доброго дня. Ваше питания розглянуто та будуть внесені зміни, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства.
Дата відповіді:
10.07.2020 08:36
Відповідь надана
Зміни до технічної документації
Номер:
b2761d7dc9fe4fdda38fac3896a4965d
Дата опублікування:
08.07.2020 13:56
Опис:
Доброго дня! Для можливої участі більшої кількості виробників у вашому тендері, прохання змінити наступний пункт технічної документації, а саме: «26. Двері для пасажирів передні з пневмоприводом, задні механічні (аварійні-двері не повинні мати пристроїв, що передбачають використання для їх відчиняння або зачинення будь-якого джерела енергії (крім м'язового), і не повинні бути зсувного типу)» змінити на «26. Двері для пасажирів передні з пневмоприводом, задні / середні з пневмоприводом». Дані зміни прохання внести, оскільки всі європейські виробники виготовляють задні / середні двері з пневмо- або електро- приводом, та не мають законодавчої можливості виготовити двері з м'язовим приводом.
Відповідь:
Доброго дня. Ваше питания розглянуто та будуть внесені зміни, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства.
Дата відповіді:
10.07.2020 08:36
Відповідь надана
Зміни до технічної документації
Номер:
b72cbe5d13d44e76815d1ec1f2367ff5
Дата опублікування:
08.07.2020 13:56
Опис:
Доброго дня! Для можливої участі більшої кількості виробників у вашому тендері, прохання змінити наступний пункт технічної документації, а саме: «13. Об’єм двигуна, см³ - 9 000-13 000» змінити на «13. Об’єм двигуна, см³ - 8 700-13 000». Дані зміни дадуть прийняти участь більшій кількості виробників, при цьому сам параметр зменшується на 3,5%, що є не значним зниженням.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до вашого запитання повідомляємо, що запропонована вами заміна не дає розуміння щодо виробника двигуна, його типу та марки, а, відповідно, замовнику не зрозуміло, чи існує в Україні мережа сервісних центрів з обслуговування таких двигунів та чи не виникне труднощів з його обслуговуванням в подальшому.
За інформацією з відкритих джерел в інтернеті, на ринку є достатня кількість автобусів з зазначеними в технічних вимогах параметрами двигуна, такі як YUTONG, MAN, SHEN LONG SLK, що зможе сприяти достатній конкуренції на торгах.
Дата відповіді:
10.07.2020 15:46
Відповідь надана
технічне завдання
Номер:
02613b7f21eb4fd8a40ec375e4595f6b
Дата опублікування:
06.07.2020 16:12
Опис:
У зв’язку з невідповідністю технічного завдання, параметрам техніки, яка може бути запропонована на тендер та для усунення можливих дискримінаційних ознак, просимо Вас внести коригування щодо технічних параметрів транспортного засобу, а саме:
- Двері для пасажирів передні з пневмоприводом, задні механічні(аварійні-двері не повинні мати пристроїв, що передбачають використання для їх відчиняння або зачинення будь-якого джерела енергії (крім м'язового), і не повинні бути зсувного типу)* - автобуси MAN оснащені пневмо- або електроприводом на вибір замовника з функцією аварійного відчинення, що відповідає всім Українським та Європейським правилам та Регламентам.
* - до пояснення
Відповідь:
Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації, які буде оприлюднено відповідно до чинного законодавства України.
Дата відповіді:
08.07.2020 11:37