-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус пасажирський)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-27-000239-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
97 377 775.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 973 777.75 UAH
мін. крок: 1% або 973 777.75 UAH
Період оскарження:
19.06.2020 15:44 - 20.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена
щодо вимог технічного завдання
Номер:
d7704ac3d38e4edb8616f25f32da6526
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-19-001959-a.c1
Назва:
щодо вимог технічного завдання
Вимога:
Ми, як потенційний учасник торгів, уважно вивчивши тендерну документацію, вимагаємо внести правки до технічних характеристик предмету закупівлі, які не призведуть до погіршення якості предмета закупівлі, а саме: пункт 26 Додатку №1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ "Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус пасажирський)" код згідно ДК 021-2015: 34120000-4 викладений таким чином: «Двері для пасажирів передні з пневмоприводом, задні механічні (аварійні-двері не повинні мати пристроїв, що передбачають використання для їх відчиняння або зачинення будь-якого джерела енергії (крім м'язового), і не повинні бути зсувного типу)».
Відповідно до «Порядку затвердження конструкції транспортних засобів», затвердженого Указом Міністерства інфраструктури України 17.08.2012 №521, в Україні діють Правила ЄЕК ООН №107R (Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження транспортних засобів категорій М2 та М3 стосовно їх загальної конструкції ), в яких чітко дані визначення таких понять, як: "Службові двері", "Подвійні двері", "Розсувні двері", "Запасні двері", "Аварійний люк", "Службові двері з механічним приводом", "Автоматичні службові двері", "Службові двері, керовані водієм". Визначення такого поняття як «аварійні двері» відсутнє.
У відповідності до пункту 7.6.1.1 Додатку 3 до Правил ЄЕК ООН № 107 у транспортному засобі має бути як мінімум двоє дверей: або дві службові двері, або одні службові двері і одні запасні двері.
Крім того, двоє дверей, передбачені в пункті 7.6.1.1, повинні бути віддалені один від одного таким чином, щоб відстань між центрами поперечних вертикальних площин становила не менше:
у разі одноповерхових транспортних засобів 40% від загальної довжини пасажирського салону, виміряної паралельно поздовжньої осі транспортного засобу.
Таким чином, в автобусі довжиною до 13,1 м другі двері можуть розташовуватись не тільки в задній частині, а і в середній.
Міжміські та туристичні автобуси українських, європейських та інших світових виробників оснащуються двома «службовими дверима з механічним приводом», що працюють від пневматичного або електричного приводу і є запасними дверима, що виконують роль аварійних виходів, які легко відкрити вручну після приведення в дію, при необхідності, механізму управління який розташований як всередині, так і зовні транспортного засобу, що відповідає законодавству України з перевезення пасажирів і Правилам ЄЕК ООН.
Тому вимога Замовника відносно задніх механічних дверей (аварійні-двері не повинні мати пристроїв, що передбачають використання для їх відчиняння або зачинення будь-якого джерела енергії (крім м'язового), і не повинні бути зсувного типу)» не відповідає діючим в Україні стандартам і є дискримінаційною, оскільки обмежує коло учасників закупівлі.
Тому для збільшення кола учасників, уникнення дискримінаційних вимог та відповідності предмета закупівлі нормативам щодо безпечного перевезення пасажирів, вимагаємо викласти п.26 Додатку 1 до тендерної документації в наступній редакції: «Дві «службові двері», що працюють від пневматичного або електричного приводу, які легко відкрити вручну після приведення в дію, за необхідності, механізму управління, який розташований як всередині, так і зовні автобуса, та відповідають законодавству України з перевезення пасажирів і Правилам ЄЕК ООН №107».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2020 16:55
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога розглянута та будуть внесені зміни, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено