• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус пасажирський)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-27-001041-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.

Завершена

41 370 480.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 413 704.80 UAH
Період уточнення: 19.06.2020 15:40 - 10.07.2020 17:00
Відповідь надана

Зміни до технічної документації

Номер: 4c6e3a1c114f47a3a38cc077c0b6d4ca
Дата опублікування: 08.07.2020 10:50
Опис: Доброго дня! Для можливої участі більшої кількості виробників у вашому тендері, прохання змінити наступний пункт технічної документації, а саме: «26. Двері для пасажирів передні з пневмоприводом, задні механічні (аварійні-двері не повинні мати пристроїв, що передбачають використання для їх відчиняння або зачинення будь-якого джерела енергії (крім м'язового), і не повинні бути зсувного типу)» змінити на «26. Двері для пасажирів передні з пневмоприводом, задні / середні з пневмоприводом». Дані зміни прохання внести, оскільки всі європейські виробники виготовляють задні / середні двері з пневмо- або електро- приводом, та не мають законодавчої можливості виготовити двері з м'язовим приводом.
Відповідь: Доброго дня. Ваше питания розглянуто та будуть внесені зміни, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства.
Дата відповіді: 10.07.2020 08:32
Відповідь надана

Зміни до технчної документації

Номер: dbd26204743f4a338474f00587606fe4
Дата опублікування: 08.07.2020 10:37
Опис: Доброго дня! Для можливої участі більшої кількості виробників у вашому тендері, прохання змінити наступний пункт технічної документації, а саме: «13. Потужність двигуна не менше (кВт/к.с.) – 240/320» змінити на «13. Потужність двигуна не менше (кВт/к.с.) – 235/320». Дані зміни прохання внести, оскільки є визначення «механічна кінська сила» та «метрична кінська сила», відповідно 235 кВт конвертується в механічні кінські сили – 315 к. с. та метричні кінські сили – 320 к. с. Тож різні виробники рахують по-різному, відповідно, щоб наш виробник пройшов з технічним параметром 320 к. с. просимо внести зміни «13. Потужність двигуна не менше (кВт/к.с.) – 235/320».
Відповідь: Доброго дня! Згідно відкритим джерелам в інтернеті на ринку є достатня кількість автобусів з вказаними параметрами двигуна такі як Iveco, МАЗ, MAN, що зможе сприяти достатній конкуренції на торгах.
Дата відповіді: 10.07.2020 08:43
Відповідь надана

Зміни до технчної документації

Номер: 90ef9a172ec84523ae27aff7333176f3
Дата опублікування: 08.07.2020 10:05
Опис: Доброго дня! Для можливої участі більшої кількості виробників у вашому тендері, прохання змінити наступний пункт технічної документації, а саме: «12. Об’єм двигуна, см³ - 7 000-11 000» змінити на «12. Об’єм двигуна, см³ - 6 700-11 000». Дані зміни дадуть прийняти участь більшій кількості виробників, при цьому сам параметр зменшується на 4,5%, що є не значним зниженням.
Відповідь: Доброго дня! Згідно відкритим джерелам в інтернеті на ринку є достатня кількість автобусів з вказаними параметрами двигуна такі як Iveco, МАЗ, MAN, що зможе сприяти достатній конкуренції на торгах
Дата відповіді: 10.07.2020 08:30
Відповідь надана

технічне завдання

Номер: 0731961a91044eb0ae6dc302ccd565c3
Дата опублікування: 06.07.2020 16:10
Опис: У зв’язку з невідповідністю технічного завдання, параметрам техніки, яка може бути запропонована на тендер та для усунення можливих дискримінаційних ознак, просимо Вас внести коригування щодо технічних параметрів транспортного засобу, а саме: - Об’єм двигуна, см³ – об’ємом від – 6871см3. - Потужність двигуна не менше (кВт/к.с.) – не менше - 213кВт/290 к.с. - Двері для пасажирів передні з пневмоприводом, задні механічні(аварійні-двері не повинні мати пристроїв, що передбачають використання для їх відчиняння або зачинення будь-якого джерела енергії (крім м'язового), і не повинні бути зсувного типу)* - автобуси MAN оснащені пневмо- або електроприводом на вибір замовника з функцією аварійного відчинення, що відповідає всім Українським та Європейським правилам та Регламентам. * - до пояснення
Відповідь: Доброго дня! Згідно відкритим джерелам в інтернеті на ринку є достатня кількість автобусів з вказаними параметрами двигуна такі як Iveco, МАЗ, MAN, що зможе сприяти достатній конкуренції на торгах. Що стосується дверей - будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 08.07.2020 11:39