• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 6

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Внутрішньотрубне діагностування магістральних газопроводів)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-04-09-005772-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерії оцінки- ціна 100%.

Торги не відбулися

308 088 095.81 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600 000.00 UAH
Період уточнення: 19.06.2020 10:01 - 25.07.2020 16:00
Відповідь надана

Безпека персональних даних

Номер: 240edaa83a984d44a6e8e5ce442e5d6a
Дата опублікування: 11.07.2020 13:08
Опис: Безпека персональних даних співробітників є важливим завданням для всіх компаній ЄС. Просимо пояснити, яким чином забезпечується захист даних, що надаються учасниками тендеру відповідно до вимог тендерної документації (наприклад, Розділ 4 ФОРМИ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ ПОТЕНЦІЙНОГО КОНТРАГЕНТА - ім'я, національність, місце проживання, дата народження). Під персональними даними відповідно до ст. 4 GDPR розуміється будь-яка інформація, що відноситься до ідентифікованої фізичної особи або тієї, що ідентифікується («суб'єкт даних»); особа, що ідентифікується - це особа, яка може бути ідентифікована, прямо або опосередковано, зокрема, за допомогою таких ідентифікаторів як ім'я, ідентифікаційний номер, відомості про місцезнаходження, ідентифікатор в режимі онлайн або через один чи кілька ознак, характерних для фізичної, психологічної, генетичної, розумової, економічної, культурної або соціальної ідентичності зазначеної фізичної особи.
Відповідь: На Ваше питання інформуємо, що згідно абз. 2 ч. 2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Дата відповіді: 15.07.2020 13:08
Відповідь надана

Захист персональних даних

Номер: 867f8b1ca214461982d0dbc3c205a7ee
Дата опублікування: 11.07.2020 13:07
Опис: 1) Умови участі в тендері припускають передачу персональних даних співробітників (директорів) компаній ЄС і пов'язаних з ними фізичних осіб (наприклад, Розділ 4 ФОРМИ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ ПОТЕНЦІЙНОГО КОНТРАГЕНТА - ім'я, національність, місце проживання, дата народження). Згідно п.1 ст. 46 Регламенту Європейського Парламенту та Ради Європейського Союзу 2016/679 від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб при обробці персональних даних і про вільний обіг таких даних, а також про скасування Директиви 95/46/ЄС (Загальний Регламент про захист персональних даних / General Data Protection Regulation / GDPR) передача персональних даних за межі ЄС за замовчуванням заборонена. Під персональними даними відповідно до ст. 4 GDPR розуміється будь-яка інформація, що відноситься до ідентифікованої фізичної особи або тієї, що ідентифікується («суб'єкт даних»); особа, що ідентифікується - це особа, яка може бути ідентифікована, прямо або опосередковано, зокрема, за допомогою таких ідентифікаторів як ім'я, ідентифікаційний номер, відомості про місцезнаходження, ідентифікатор в режимі онлайн або через один чи кілька ознак, характерних для фізичної, психологічної, генетичної, розумової, економічної, культурної або соціальної ідентичності зазначеної фізичної особи. Наша компанія зареєстрована на території Європейського Союзу і на неї поширюються положення GDPR. З метою дотримання вимог GDPR при передачі персональних даних за межі ЄС відповідно до п.2 (с) ст. 46 GDPR необхідно укласти стандартну угоду між особами, які передають і які отримують персональні дані за формою, затвердженою Єврокомісією. Пропонуємо Вам укласти цю угоду, текст якої можна знайти на офіційному правовому порталі ЄС https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32004D0915. 2) Чи можливе укладання такої угоди на стадії тендеру?
Відповідь: Відповідь на 1 та 3 питання: На Ваше питання інформуємо, що згідно абз. 2 ч. 2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Відповідь на 2 питання: 2. У відповідності до ч. 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Дата відповіді: 15.07.2020 12:51
Відповідь надана

Запитання

Номер: 6cda500d20504da6ba8816630ac5e05c
Дата опублікування: 10.07.2020 17:30
Опис: 1. Просимо вказати кількість секцій трубопроводів із зазначенням довжин, швидкостей потоку під час інспекції та всіх технічних параметрів камер запуску і приймання для коректного вивчення і калькуляції. 2. З досвіду ми знаємо, що у таких великих діаметрів як DN 1400 практично не зустрічається радіусів повороту як 1.5 D. У тендеру вказано таку вимогу до приладів. Просимо пояснити, скільки зазначених поворотів існує в трубопроводах підлягають інспекції в рамках поточного тендера з наданням повних технічних даних (місце розташування, товщина стінки, тип та інше) 3. Відповідальність сторін становить 100% від суми контракту. Просимо обмежити обопільну відповідальність в розмірі 10% то суми контракту. 4. У разі неможливості надати документи, зазначені в тендері компанією-нерезидентом через відсутність оних в бізнес-практиці і документообіг офіційних органів країни нерезидента-учасника - просимо підтвердити можливість використання декларативних документів з поясненнями причин. Відсутність зазначених документів не повинно бути підставою для утримання банківської гарантії. 5. Унаслідок глобального зниження швидкості бізнес-процесів і збору необхідних документів в період пандемії ми просимо продовжити термін подання тендерних пропозицій до 4-го серпня 2020р. 6. В нищезазначеному пункті проекту договору вказана відповідальність за відмову від підписання додаткових угод щодо щорічного обсягу послуг. Просимо надати для вивчення детальний список трубопроводів із зазначенням планованих дат інспекції по кожній секції протягом усієї дії договору (щорічна розбивка). "8.2. У разі відмови Виконавця від підписання додаткових угод про визначення річних обсягів надання послуг, згідно вимог пунктів 3.1, 3.2 Договору, внаслідок чого проведення ВТД у запланованому Замовником на поточний рік обсязі стане неможливим, Виконавець виплачує Замовнику на його розрахунковий рахунок штраф у сумі 5% від вартості обсягів виконання ВТД, які не були виконані згідно пропозицій Замовника, але не більше 5% від вартості 1/3 обсягів виконання ВТД згідно Договору." 7. В нищезазначеному пункті проекту договору не вказано граничне значення суми штрафу (наприклад: "але не більше 10% від вартості послуг, щодо яких відбулася затримка" Просимо обмежити сукупний розмір штрафу в 10% від вартості послуги. 8.4. За порушення строків надання послуг, встановлених цим Договором, включаючи його додатки, зокрема зазначених у пунктах 1.4.1, 1.4.2, 1.4.4, 1.4.6, 1.5, 1.6 Додатку 4 до Договору, Виконавець сплачує на користь Замовника пеню в розмірі 0,1 відсотка вартості послуг, за якими допущено прострочення виконання, за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять календарних днів, Виконавець додатково сплачує штраф у розмірі 7% відсотків вказаної вартості. 9. В нищезазначеному пункті договору не передбачена можливість виставлення рахунків за додаткові запуски очисних поршнів, необхідних для досягнення умов чистоти трубопроводу для подальших запусків інспекційних приладів. Просимо обмежити кількість запусків, включених в комерційній пропозиції до 3 (трьох) і передбачити можливість виставлення рахунків за наступні запуски. "1.3. Якщо результати, отримані після пропуску ВІС, виявляться недостатніми для формування якісного Заключного звіту з вини Виконавця (неправильна робота ВІС і т.п.) і необхідно буде проведення додаткового пропуску, тоді Замовник може дозволити додатковий пропуск ЗОД, за умови оплати Виконавцем усіх реальних витрат Замовника пов'язаних з цим, при цьому Виконавець не виставляє Замовнику рахунків за додаткові пропуски очисних поршнів і ВІС, а надає ці послуги за свій рахунок. Достатніми для формування якісног от Заключного звіту вважати результати, що відповідають вимогам POF 2016 та умовам даного Договору."
Відповідь: 1. Для внутрішньотрубного діагностування Замовником визначено 38 ділянок МГ DN 1400, довжинами від 52 км до 189 км, орієнтовною загальною протяжністю 4537,41 км. Швідкість потоку газу під час надання послуг з ВТД залежить від швидкісного режиму транспортування газу і може становити від 1,5 м/с до 10,0 м/с. Довжини камер запуску засобів очищення та діагностики лінійної частини магістральних газопроводів становлять від 3,4 м.п. до 8,0 м.п. Довжини камер прийому засобів очищення та діагностики лінійної частини магістральних газопроводів становлять від 3,4 м.п. до 10,5 м.п. Для отримання більш детальної інформації, щодо технічних характеристик камер запуску і приймання засобів очищення та діагностики лінійної частини магістральних газопроводів Учаснику процедури необхідно офіційно звернутися до Замовника. 2. В переліку ділянок МГ DN 1400, запланованих до надання послуг з ВТД, є ділянки МГ з поворотами, які виконані відводами 1.5 D. Більш детальну інформацію, буде надано Виконавцю надання послуг з ВТД, при заповнені опитувальних листів по відповідних ділянках МГ. 3. У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Ми розглянули Ваше питання, критерії змінені не будуть. 4. Стосовно ващого питання щодо разі неможливості надати документи, зазначені в тендері компанією-нерезидентом через відсутність оних в бізнес-практиці і документообіг офіційних органів країни нерезидента-учасника - просимо підтвердити можливість використання декларативних документів з поясненнями причин. Відсутність зазначених документів не повинно бути підставою для утримання банківської гарантії. Просимо надати роз'яснення до яких пункті тендерної документації воно відноситься. 5.Замовником будуть внесно зміни до тендерної документації. Згідно ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде визначено після внесення змін в тендерну документаці. 6.Переліки ділянок МГ запланованих до надання послуг з ВТД в межах кожного року (365 днів), буде визначатися додатковими угодами до Договору в залежності від режиму транспортування газу, але не менший ніж 1/3 від загального обсягу послуг. 7. У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Ми розглянули Ваше питання, критерії змінені не будуть. 9. У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Ми розглянули Ваше питання, критерії змінені не будуть.
Дата відповіді: 15.07.2020 14:00
Відповідь надана

Захист персональних даних

Номер: 98dad5455be4491194bc417b1df540dc
Дата опублікування: 07.07.2020 22:42
Опис: Безпека персональних даних співробітників є важливим завданням для всіх компаній ЄС. Просимо дати роз'яснення яким чином буде забезпечено захист персональних даних, які на вимогу Замовника повинні бути надані учасниками тендеру.
Відповідь: На Ваше питання інформуємо, що воно не підлягає розгляду, тому, що ви не зазначили які саме дані в вимогах тендерної документації порушують персональні дані осіб учасників.
Дата відповіді: 10.07.2020 13:44
Відповідь надана

Угода щодо захисту персональних даних

Номер: efe8748fad9147d8b76b69706b748275
Дата опублікування: 07.07.2020 22:41
Опис: Документи, запитувані для участі в тендері містять персональні дані співробітників (директорів) нашої Компанії. Згідно п.1 ст. 46 Регламенту Європейського Парламенту та Ради Європейського Союзу 2016/679 від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб при обробці персональних даних і про вільний обіг таких даних, а також про скасування Директиви 95/46/ЄС (Загальний Регламент про захист персональних даних / General Data Protection Regulation / GDPR) передача персональних даних за межі ЄС за замовчуванням заборонена. Наша компанія зареєстрована на території Європейського Союзу і на неї поширюються положення GDPR. З метою дотримання вимог GDPR при передачі персональних даних за межі ЄС відповідно до п.2 (с) ст. 46 GDPR необхідно укласти стандартну угоду між особами, які передають і які отримують персональні дані за формою, затвердженою Єврокомісією. Пропонуємо Вам укласти цю угоду, текст якої можна знайти на офіційному правовому порталі ЄС https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32004D0915.
Відповідь: На Ваше питання інформуємо, що воно не підлягає розгляду, тому, що ви не зазначили які саме дані в вимогах тендерної документації порушують персональні дані осіб учасників (с посиланням на конкретні норми п., абз. GDPR).
Дата відповіді: 10.07.2020 13:43
Відповідь надана

Внесення відповідних змін до тендерної документації

Номер: e18e5c0b2c9b438db132393fd27de1f7
Дата опублікування: 03.07.2020 14:59
Опис: 1. Відповідно до п.5 р.1 Тендерної документації встановлено наступне: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом Учасники-нерезиденти для виконання вимог Розділів ІІІ та V цієї документації подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані, з відповідними поясненнями. Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників. Невідповідність Дані умови тендерної документації є для нас дискримінаційні зважаючи на те, що участь в процедурі закупівлі буде приймати нерезидент України, а підписувати документи тендерної пропозиції буде громадянин України. При цьому передбачені для представника документи будуть подаватися видані відповідними органами України в той час як умовами Тендерної документації передбачено надання документів з країн де вони зареєстровані. Проте зважаючи на те, що ми не є резидентом України, ми не можемо надати документи видані в нашій країні реєстрації на фізичну особу, яка є громадянином України і знаходиться в Україні та має змогу отримати документи видані лише органами України. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. 2. Відповідно до п.2.3. Додатку 2 тендерної документації передбачено наступне: 2.3.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Довідки Учасника складеної за формою 5, що наведена в продовженні даного додатку, про наявність в нього досвіду успішного виконання у ролі головного виконавця (генерального підрядника) договору(ів) з надання послуг внутрішньотрубної діагностики (ВТД) трубопроводу/-ів DN1000-DN1400 в період 2009-2020 років наступними методами обстеження: Calliper та MFL та TFI та XYZ 2.3.2. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія відгуку(ів) від оператора/-ів трубопроводу/-ів (які володіють та/або експлуатують трубопроводами/-и) про виконання договорів, які охоплюють методи Calliper та MFL та TFI та XYZ, зазначеного(их) в Довідці на виконання п.2.3.1. Просимо надати роз’яснення по зазначеним вимогам в частині можливості надання документів про виконання аналогічного договору, які не містять інформації про охоплення методів Calliper та MFL та TFI та XYZ одночасно під час виконання одного договору, та підтвердження всіх методів кількома договорами. 3. Відповідно до п.4. Додатку 2 тендерної документації передбачено наступне: 4.Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія інформації у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1.Керівника учасника-юридичної особи. 4.2. Представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). 4.3.Представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються такими документами: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (сканкопія з оригіналу або копії)) або довідка (в довільній формі; сканкопія з оригіналу або копії) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються довіреніостю/-ями, виданою/-ими на і’мя представника/-ів учасника, підписаною/-ими уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. Просимо підтвердити чи спростувати нашу думку, що на підтвердження повноважень повинні бути надані документи як на керівника юридичної особи так і на представника по довіреності, навіть якщо керівник не підписує жодного документа. 4. Відповідно до вимог Тендерної документації вимагається надання Додатку 5. Зважаючи на те, що Додаток 5 повинен містити конфіденційну інформацію, просимо роз’яснити можливість подання заповненого Додатку 5 в складі конфіденційної інформації.
Відповідь: Відповідь на 1 та 3 питання: В тендерній документації в п. 4 Додатку №2 вказано: 4. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія інформації у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. 4.2. Представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). 4.3. Представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються такими документами: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (сканкопія з оригіналу або копії)) або довідка (в довільній формі; сканкопія з оригіналу або копії) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються довіреніостю/-ями, виданою/-ими на і’мя представника/-ів учасника, підписаною/-ими уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів (інформації), передбачених додатком 2 до тендерної документації подають документи (інформацію), передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: - у разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є; - у разі якщо законодавством держави, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник надає лист – роз’яснення, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів, передбачених додатком 2 до тендерної документації Учасник-нерезидент заповнює форми, передбачені у додатку 2 до тендерної документації, та надає до них (у разі необхідності) відповідні пояснення, опис яких наведений вище. Відповідь на 2 питання: Учасник зазначає в довідці складеної за формою 5 додатку 2 до тендерної документації інформацію, що підтверджує успішне виконання, у ролі головного виконавця (генерального підрядника), договору та/або договорів з надання послуг внутрішньотрубної діагностики (ВТД) трубопроводу/-ів DN1000-DN1400 в період 2009-2020 років, який(і) охоплює(ють) всі методи обстеження: Calliper, MFL, TFI та XYZ. Відповідь на 4 питання: Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Дата відповіді: 08.07.2020 14:32
Відповідь надана

Про електронний цифровий підпис

Номер: f427ce8a4cf241d38aac7a3292a81ef3
Дата опублікування: 01.07.2020 09:01
Опис: Шановний Замовник! 1) В "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для процедури закупівлі – відкриті торги по предмету закупівлі "Послуги з технічного огляду та випробовувань (Внутрішньотрубне діагностування магістральних газопроводів)" Розділ І. Загальні положення, п.5 Недискримінація учасників вказано: "… Учасники-нерезиденти для виконання вимог Розділів ІІІ та V цієї документації подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані, з відповідними поясненнями." Там же у Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 вказано: "… 2) Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 2 до Тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»". 3) У відповідності до Додатку 2 до тендерної документації "Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї, Розділ ІІ "Вимоги до інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в ЕСЗ у вигляді файлів", п. 1 вказано: "… У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) або електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП), виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 № 852-IV до набрання чинності Законом України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155), на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення." 4) При цьому Законом України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 № 852-IV передбачено, що іноземні сертифікати ключів, засвідчені відповідно до законодавства тих держав, де вони видані, визнаються в Україні чинними у порядку, встановленому законом. Прохання повідомити: якщо учасник-нерезидент України надасть лист-пояснення про неможливість отримати ЕЦП/КЕП у відповідності до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» та накладе на надану їм пропозицію (в цілому та на кожен оригінал електронного документа окремо) свій електронний цифровий підпис, який видано у країні-члені ЕС , але не у відповідності до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» - чи не буде це підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
Відповідь: абз. 6 р.ІІ Додаток 2 до тендерної документації прописано: У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) або електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП), виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 № 852-IV до набрання чинності Законом України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155), на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення.
Дата відповіді: 03.07.2020 08:52