• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проєктно-кошторисної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141903 Бориня – Мохнате, км 0+238 – 30+300 Турківського району Львівської області

Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.

Завершена

7 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Період уточнення: 18.06.2020 09:36 - 03.07.2020 09:00
Відповідь надана

Запитання щодо кваліфікаційних критеріїв

Номер: c4a2ec02829544d8a2135e0c79544c57
Дата опублікування: 25.06.2020 18:23
Опис: Відповідно до положень ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Вимогами пунктів 2.1, 3.1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наявність в учасника сертифікованих інженерів на виконання відповідних робіт щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності), не нижче СС3, та наявність досвіду виконання аналогічного договору з виготовлення та/або розроблення проєктної документації (проєктно-кошторисної документації) на будівництво та/або реконструкцію та/або капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування (відповідно до ЗУ «Про автомобільні дороги») класу наслідків, не нижче СС3. В той же час як випливає із Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації), виконання робіт на дорозі С141903 Бориня – Мохнате належить до класу наслідків СС2 з урахуванням положень розділу 6 ГБН В.2.3-37641918- 552:2015 «Автомобільні дороги. Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів дорожнього будівництва». Таким чином в діях замовника вбачається порушення вимог ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищенаведеного, просимо внести зміни до Тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв щодо працівників і аналогічних договорів в частині їх співмірності до предмета закупівлі.
Відповідь: Відповідно до ДСТУ 8855: 2019 “Визначення класу наслідків (відповідальності)” (далі – ДСТУ) та ГБН В.2.3-37641918-552:2015 “Автомобільні дороги. Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів дорожнього будівництва” (далі – ГБН) класи наслідків (відповідальності) об'єктів визначаються незалежно за кожною характеристикою можливих наслідків відмови об'єктів, наведених у Таблиці 1 ДСТУ: - можлива небезпека для здоров'я і життя людей, які постійно перебувають на об'єкті; - можлива небезпека для здоров'я і життя людей, які періодично перебувають на об'єкті; - можлива небезпека для здоров’я і життя людей (життєдіяльності), які перебувають зовні об'єкта; - обсяг матеріальних збитків і (або) соціальних втрат; - можливість припинення функціонування лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об’єктів комунікації, зв’язку, енергетики та інженерних мереж. Класи наслідків (відповідальності) об’єктів встановлюють за найвищою характеристикою можливих наслідків, отриманих за результатами розрахунків. Характеристики можливих наслідків відмови об’єкта є підставою для класифікації об'єктів за трьома класами наслідків (відповідальності): - незначні наслідки – СС1; - середні наслідки – СС2; - значні наслідки – СС3. Характеристики є загальними і обов'язковими для об'єктів і не залежать від їх функціонального призначення. За попередніми розрахунками, виходячи з довжини дороги (більше 30 км), категорії та орієнтованої загальної вартості (900 000 тис. грн,), та виходячи із характеристик: можлива небезпека для здоров'я і життя людей, які постійно перебувають на об'єкті та обсяг матеріальних збитків і (або) соціальних втрат, даний об’єкт будівництва відноситься до класу наслідків СС3. Тендерна документація розроблена з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі».». (Рішення тендерного комітету від 01.07.2020року, протокол № 62)
Дата відповіді: 01.07.2020 15:25
Відповідь надана

Вимоги щодо відповфідності учасників кваліфікаційним критеріям

Номер: 0e03ab0448274ea78046b04ab8b06e36
Дата опублікування: 24.06.2020 11:26
Опис: Запитання №2. В додатку 1 Тендерної документації вказана інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасника встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме: - Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: Оригіналом(ами) експертного звіту по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена в учасником в Довідці Оригінал експертного звіту є власністю Замовника будівництва, тому в учасника процедури закупівлі зберігається лише копія експертного звіту. Тому прошу Вас розглянути можливість та внести зміни до Тендерної документації, що до даного пункту Тендерної документації.
Відповідь: Умовами тендерної документації визначено, що усі документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів та подаються в електронному вигляді кольорових сканованих копій у форматі Portable Document Format (pdf)». Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами, а саме: - оригіналом(ами) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому(яких) відображена в Довідці; -оригіналом(ами) експертного звіту по договору(ах), інформація по якому(яких) відображена учасником в Довідці; -оригіналом(ами) актів здачі-приймання виконаних робіт по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці; -оригіналом(ами) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору та номер телефону і ПІБ посадової особи, яка може підтвердити вказану інформацію. Оскільки, вимогами тендерної документації передбачено певний пакет документів, які учасник повинен отримати виключно від замовника на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, не вбачаємо жодних ускладнень в отриманні сканованого оригіналу експертного звіту , який знаходиться у замовника будівництва. Тендерна документація розроблена з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі. (Рішення тендерного комітету від 25.06.2020року, протокол № 57)
Дата відповіді: 26.06.2020 15:39
Відповідь надана

Вимоги щодо відповфідності учасників кваліфікаційним критеріям

Номер: 73083171e0fe426da1f4d85feba09cb0
Дата опублікування: 24.06.2020 11:25
Опис: Запитання №1. В додатку 1 Тендерної документації вказана інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасника встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме: - Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі» Примітка (*) до таблиці 3 – «Аналогічним договором є виготовлення та/або розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на будівництво та/або реконструкцію та/або капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування (відповідно до ЗУ «Про автомобільні дороги») класу наслідків не нижче СС3». Враховуючи вимоги технічного завдання (додаток 3 до Тендерної документації) та класифікацію автомобільної догори згідно Закону України «про Автомобільні дороги» та ДБН В.2.3-4:2015, автомобільна дорога О141903, за предметом закупівлі, відноситься до доріг загального користування місцевого значення. Згідно норм ДСТУ 8855:2019, ДБН В.1.2-14:2018, а також Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» об’єкт капітального ремонту за предметом закупівлі відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки). П.3 частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує на кваліфікаційні критерії, а саме: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) за предметом закупівлі. Тобто учасник процедури закупівлі має право надати для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору – договір з виготовлення та/або розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на будівництво та/або реконструкцію та/або капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування (відповідно до ЗУ «Про автомобільні дороги») класу наслідків не нижче СС2» Тому вимоги Тендерної документації за предметом закупівлі є дискримінаційними щодо учасників процедури закупівлі. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому прошу Вас розглянути можливість та внести зміни до Тендерної документації, що до документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору
Відповідь: В завданні на проектування в п. 14 вказано, проектувальник повинен чітко розрахувати клас наслідків (відповідальності) відповідно до показників розробленої ним проектної документації. За попередніми розрахунками , виходячи з довжини (більше 30 км) дороги, категорії та орієнтованої загальної вартості (900 000 тис. грн.,), за характеристиками: можлива небезпека для здоров'я і життя людей, які постійно перебувають на об'єкті та обсяг матеріальних збитків і (або) соціальних втрат, даний об’єкт будівництва відноситься до класу наслідків СС3. Дана вимога не носить дискримінаційного характеру, тендерна документація розроблена з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі. (Рішення тендерного комітету від 25.06.2020року, протокол № 57)
Дата відповіді: 26.06.2020 15:38
Відповідь надана

Вимоги по класу наслідків

Номер: 4b7059b114034975aee67aa1ced8ee93
Дата опублікування: 24.06.2020 09:53
Опис: В завданні на проектування по виготовленню проєктно-кошторисної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141903 Бориня – Мохнате, км 0+238 – 30+300 Турківського району Львівської області не визначений клас наслідків (відповідальності) даного об’єкту. Згідно з ГБН В.2.3-37641918- 552:2015 «Автомобільні дороги. Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів дорожнього будівництва» та ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)» даний об’єкт проектування підпадає під клас наслідків СС2. На ст..23 ТД в п.3.1 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вказані договори по роботам на а/д загального користування класу наслідків не нижче СС3. Також на ст..22 ТД в п. 2.1 про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по проектуванню даного об’єкту зазначені сертифіковані інженери-проектувальники на виконання відповідних робіт щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3. Просимо врахувати дані заваження та внести зміни в Тендерну Докумнтацію.
Відповідь: Відповідно до ДСТУ 8855: 2019 “Визначення класу наслідків (відповідальності)” (далі – ДСТУ) та ГБН В.2.3-37641918-552:2015 “Автомобільні дороги. Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів дорожнього будівництва” (далі – ГБН) класи наслідків (відповідальності) об'єктів визначаються незалежно за кожною характеристикою можливих наслідків відмови об'єктів, наведених у Таблиці 1 ДСТУ: - можлива небезпека для здоров'я і життя людей, які постійно перебувають на об'єкті; - можлива небезпека для здоров'я і життя людей, які періодично перебувають на об'єкті; - можлива небезпека для здоров’я і життя людей (життєдіяльності), які перебувають зовні об'єкта; - обсяг матеріальних збитків і (або) соціальних втрат; - можливість припинення функціонування лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об’єктів комунікації, зв’язку, енергетики та інженерних мереж. Класи наслідків (відповідальності) об’єктів встановлюють за найвищою характеристикою можливих наслідків, отриманих за результатами розрахунків. Характеристики можливих наслідків відмови об’єкта є підставою для класифікації об'єктів за трьома класами наслідків (відповідальності): - незначні наслідки – СС1; - середні наслідки – СС2; - значні наслідки – СС3. Характеристики є загальними і обов'язковими для об'єктів і не залежать від їх функціонального призначення. За попередніми розрахунками, виходячи з довжини дороги (більше 30 км), категорії та орієнтованої загальної вартості (900 000 тис. грн,), та виходячи із характеристик: можлива небезпека для здоров'я і життя людей, які постійно перебувають на об'єкті та обсяг матеріальних збитків і (або) соціальних втрат, даний об’єкт будівництва відноситься до класу наслідків СС3. Саме тому, Замовником встановлені вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на виготовлення та/або розроблення проєктної документації (проєктно-кошторисної документації) на будівництво та/або реконструкцію та/або капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування (відповідно до ЗУ «Про автомобільні дороги») класу наслідків, не нижче СС3. Тендерна документація розроблена з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі. (Рішення тендерного комітету від 25.06.2020року, протокол № 57)
Дата відповіді: 26.06.2020 15:35