• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, дизельне паливо (талони або скретч-картки)

Місцезнаходження Замовника: 69002, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою.

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період уточнення: 12.06.2020 14:58 - 20.06.2020 15:03
Відповідь надана

дискримінація учасників

Номер: 5154c19d85e84bfa974eb7b3da0b0182
Дата опублікування: 20.06.2020 10:18
Опис: П. 17 Розділу 3 наявна вимога : 17) офіційне підтвердження відповідності ціни пропозиції середньоринковим цінам по Запорізькій області від уповноважених на це органів, актуальним на місяць подання тендерної пропозиції; Дана вимога є дискримінаційною, надмірною та занадто деталізованою, оскільки, Замовник може використовувати дану інформацію з відкритих джерел, доступ до яких є вільним та які також використовують "уповноважені органі" для надання довідок (висновків, «підтверджень») щодо середньоринкових цін на ринку нафтопродуктів (http:// index.minfin.com.ua; https://vseazs.com). Тому дана вимога не тільки необґрунтовано призводить до додаткових витрат Учасника, але і звужує коло потенційних учасників, та перешкоджає певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, взяти участь у закупівлі. З огляду на вищевикладене, наполягаємо на виключення цієї вимоги.
Відповідь: Відповідно до ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно окремого доручення Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 09.04.2015 р. №В-123 про контроль під час здійснення закупівель, посилено контроль за здійсненням моніторингу цін на товари, роботи, послуги, які закуповуються за державні кошти, та не допускається їх закупівля за вартістю, що перевищує середню ринкову. Оскільки на даний час відсутній офіційний веб-сайт в мережі Інтернет уповноваженого органу, який би надав офіційне підтвердження відповідності ціни пропозиції середньоринковим цінам по Запорізькій області, актуальним на місяць подання тендерної пропозиції, тому з метою ефективного використання державних коштів, недопущення перевитрачання державних коштів та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за завищеними цінами Учасник повинен надати офіційне підтвердження відповідності ціни пропозиції середньоринковим цінам по Запорізькій області від уповноважених на це органів, актуальним на місяць подання тендерної пропозиції в вигляді який зазначено в Розділі ІІІ Тендерної документації. У зв’язку з зазначеним вище ГУ ДСНС України у Запорізькій області не вбачає необхідності вносити зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.06.2020 12:49
Відповідь надана

умови тендерної документації

Номер: 5022826159364ef1a93057618debe852
Дата опублікування: 20.06.2020 09:22
Опис: У Додатку 2 ТД вказано: «Учасники надають Довідку, згідно Додатку 8 тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(і)/орендовану(і) АЗС або АЗС партнеру(ів)/зберігання або інші АЗС, з якими оформлені правові господарські відносини, не менше ніж дві АЗС у кожній з областей України або не менше 1 одиниці у кожному обласному центрі України*, на якій(их) можна здійснити розрахунок талонами або скертч-картками, виданими Учасником» - оскільки талони або скретч-карти не є розрахунковим документом, тому пропонуємо внести зміни до тендерної документації та викласти у наступної редакції : «Учасники надають Довідку, згідно Додатку 8 тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(і)/орендовану(і) АЗС або АЗС партнеру(ів)/зберігання або інші АЗС, з якими оформлені правові господарські відносини, не менше ніж дві АЗС у кожній з областей України або не менше 1 одиниці у кожному обласному центрі України*, на якій(их) можна отримати товар, який є предметом закупівлі, за талонами або скертч-картками, виданими Учасником»
Відповідь: Згідно закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» розрахунковий документ - документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, купівлі-продажу іноземної валюти, надрукований у випадках, передбачених цим Законом, і зареєстрований у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну. Відповідно талони або скертч-картки, які видані Учасником (Переможцем тендеру) не є розрахунковим документом. Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Мінпаливенерго України, Мінекономіки України, Мінтрансу і зв’язку України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 р. № 281/171/578/155 передбачено, що відпуск нафтопродуктів на АЗС може здійснюватися як за готівковий розрахунок, так і за безготівковим розрахунком — за відомостями, талонами, платіжними картками. Тобто талони або скертч-картки, видані Учасником (Переможцем) є одним із видів безготівкової оплати (розрахунку) за відпуск нафтопродуктів на АЗС. У зв’язку з зазначеним вище ГУ ДСНС України у Запорізькій області не вбачає необхідності вносити зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 23.06.2020 12:47
Відповідь надана

дискримінаційні умови

Номер: 52b834cb8ca24360927a00f4ae4caa5f
Дата опублікування: 20.06.2020 08:48
Опис: Додаток 2 містить вимогу, щодо надання Учасником довідки: «складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника власної та/або орендованої матеріально-технічної бази;»- дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Учасників які мають МТБ на підставі інших видів господарських відносин, не заборонених діючим законодавством України. Тому, наполягаємо на внесення змін та викладення даної вимоги у наступної редакції : «довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника власної та/або орендованої (та/або за іншими видами договорів) матеріально-технічної бази».
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно даного Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням статті 5 Закону. Тому, встановленого законодавством вичерпного переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону не має. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи з специфіки предмету закупівлі та не порушуючи норм чинного законодавства. У зв’язку з зазначеним вище ГУ ДСНС України у Запорізькій області не вбачає необхідності вносити зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.06.2020 12:46
Відповідь надана

Додаток 2 ч. 1 Наявність матеріально-технічної бази та технологій

Номер: 682da61dfeab4788bbc00a2133132745
Дата опублікування: 16.06.2020 12:10
Опис: Просимо конкретизувати інформацію, щодо наявності у Учасника матеріально-технічної бази та технологій, а саме- наявність яких технологій необхідно зазначити в довідці про наявність матеріально-технічної бази?
Відповідь: До тендерної документації Додаток 2 було внесено зміни, що конкретизують зазначену інформацію.
Дата відповіді: 18.06.2020 13:59
Відповідь надана

питання

Номер: 90dae568a1114bee9123ce21aa63e891
Дата опублікування: 15.06.2020 15:09
Опис: 1) чи можлива передплата? 2) що Ви маєте на увазі під офіційним підтвердженням відповідності ціни пропозиції середньоринковим цінам по Запорізькій області від уповноваженихна це органів. Які саме органи Ви маєте на увазі? Чи буде достатньо зробити скріншот з сайтів, які надають інформацію щодо середньоринкових цін ? 3) чи можливе виключення п. 6.2 проекту договору? 4) чи можливе виключення п. 6.3 проекту договору?
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», одним з головних принципів публічних закупівель є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель. Саме з цією метою закупівля товарів, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється по факту і не передбачає попередньої оплати. Крім цього, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, попередню оплату, лише у разі закупівлі зазначеного в цієї Постанові товарів, робіт і послуг. Бензин не відноситься до такого товару. А тому встановлення попередньої оплати не можливо. Штрафні санкції, зазначені в пунктах 6.2, 6.3 передбачені ч.2 ст. 231 Господарського кодексу України і не можуть бути виключені. Закупівля товарів, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється саме за умов виконання зобов’язань щодо строків поставки та якості поставленого товару тому нарахування штрафних санкцій, є запорукою забезпечення та виконання умов договору. замовника а тому виключення пунктів 6.2, 6.3 Договору не можливо. Таким чином, запропоновані зміни неможливі. Щодо другого питання повідомляємо Вам наступне: - для забезпечення ефективного використання державних коштів замовниками під час здійснення процедур державних закупівель повинні вживатися заходи, спрямовані на недопущення перевитрачання державних коштів та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за завищеними цінами. Одним із таких заходів має стати надання учасником офіційного підтвердження відповідності ціни пропозиції середньоринкової ціни по Запорізькій області. Наявність такої інформації свідчить про економічну обґрунтованість ціни тендерної пропозиції учасника — переможця процедури закупівлі, її відповідність рівню цін, сформованому на відповідному ринку аналогічних товарів, робіт і послуг. - відповідно до п. 17 ч. 1. Розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція, яка подається учасником, повинна містити офіційне підтвердження відповідності ціни пропозиції середньоринковим цінам по Запорізькій області від уповноважених на це органів, актуальним на місяць подання тендерної пропозиції. Оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30 червня 2020 року, то офіційне підтвердження відповідності ціни пропозиції середньоринковим цінам по Запорізькій області повинно бути станом на червень 2020 року. Уповноваженим органом надання такої інформації є Державна служба статистки України та Торгово – промислова палата України. - відповідно до Розділу ІІІ Тендерної документації всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розши-ренням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Саме тому скріншот з сайтів, які надають інформацію щодо середньоринкових цін є недопустимим.
Дата відповіді: 16.06.2020 14:59