• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій

Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій за кодом ДК 016-2010 62.01.1 (ДК 021:2015 72500000-0 Послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями) (Впровадження корпоративного порталу з системою електронного документообігу)

Торги відмінено

4 787 118.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 48 000.00 UAH
Період уточнення: 25.10.2016 20:03 - 15.11.2016 09:30
Відповідь надана

Про СЕД АПУ

Номер: 9b9ef7a58eb8449cb12950a47729ec24
Дата опублікування: 10.11.2016 11:03
Опис: Згідно відповіді на Вимогу про "внесення змін в тендерну документацію" (від 04.11.2016) коди СЕД АПУ є відкритими. Скажіть будь ласка: 1) за яким посиланням в мережі Інтернет можливо отримати відкриті коди СЕД АПУ? 2) за яким типом ліцензії поширюється дане ПЗ, наприклад, Free software, GNU? 3) чому для впровадження ПЗ з відкритим кодом необхідний документ від АПУ, який підтверджує компетенцію конкретного учасника виконувати таке впровадження?
Відповідь: 1. «ДП «АМПУ» проведено завантаження комп’ютерної програми «Система електронного документообігу Адміністрації Президента України» (далі – СЕД АПУ) за посиланням отриманим після проходження процедури реєстрації на сайті Державного управління справами http://www.dus.gov.ua/content/systema-elektronnogo-dokumenoobigu. 2. Порядок надання СЕД АПУ користувачам та умови його використання визначаються власником у договорі приєднання. 3. Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи викладене, вважаємо за необхідне підтвердити компетенцію учасника у розгортанні, налаштуванні та впровадженні комп’ютерної програми «Система електронного документообігу Адміністрації Президента України» за допомогою відповідного документу.».
Дата відповіді: 15.11.2016 17:39
Відповідь надана

Вимоги документації п.3.7 (уточнено)

Номер: 106e68ad9b384bf1856d38c9e906f100
Дата опублікування: 31.10.2016 16:40
Опис: У п.3.7. Вимоги до програмного забезпечення Технічної документації вказано: СЕД повинна базуватися на програмному забезпеченні Microsoft SharePoint, комп’ютерній програмі «Система електронного документообігу Адміністрації Президента України»... Права користування на програмне забезпечення мають належати ДП «АМПУ». Однак в Законі України "Про публічні закупівлі" в Статті 23, Ч.1, п.3 вказано: Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Обґрунтуйте, будь ласка, чому вашому підприємству необхідна саме система електронного документообігу розробки Адміністрації Президента України. Чи можуть приймати участь у тендері розробники еквівалентних систем?
Відповідь: Згідно з Угодою від 27.12.2015, укладеною між ДП «АМПУ» та компанією Майкрософт, ДП «АМПУ» має право на використання програмного забезпечення Microsoft SharePoint, Microsoft Windows Server, Microsoft SQL та іншого програмного забезпечення від компанії Майкрософт. Одночасно, листом Адміністрації Президента України від 11.08.2016 № 44-01/104, ДП «АМПУ» отримано дозвіл на використання комп’ютерної програми «Система електронного документообігу Адміністрації Президента України». Таким чином, програмним забезпеченням, необхідним для впровадження корпоративного порталу з системою електронного документообігу, ДП «АМПУ» вже забезпечено. В межах процедури закупівлі не передбачається закупка будь яких товарів, у тому числі програмного забезпечення. Зважаючи на те, що предметом закупівлі є не товар, а послуги з впровадження корпоративного порталу з системою електронного документообігу, у ході виконання яких передбачається використання вже наявного програмного забезпечення, відповідно до підпункту 3) частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ДП «АМПУ» у тендерній документації ДП «АМПУ» надано інформацію про всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Дата відповіді: 02.11.2016 12:52
Відповідь надана

Вимоги документації п.3.7

Номер: 8c71ff6aee4940b4aaa3efd409d81058
Дата опублікування: 28.10.2016 14:26
Опис: У п.3.7. Вимоги до програмного забезпечення Технічної документації вказано: СЕД повинна базуватися на програмному забезпеченні Microsoft SharePoint, комп’ютерній програмі «Система електронного документообігу Адміністрації Президента України»... Права користування на програмне забезпечення мають належати ДП «АМПУ». Однак в Законі України "Про публічні закупівлі" в Статті 23, Ч.1, п.3 вказано: Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Обґрунтуйте, будь ласка, чому вашому підприємству необхідна саме система електронного документообігу розробки ДП «АМПУ». Чи можуть приймати участь у тендері розробники еквівалентних систем?
Відповідь: Згідно з Угодою від 27.12.2015, укладеною між ДП «АМПУ» та компанією Майкрософт, ДП «АМПУ» має право на використання програмного забезпечення Microsoft SharePoint, Microsoft Windows Server, Microsoft SQL та іншого програмного забезпечення від компанії Майкрософт. Одночасно, листом Адміністрації Президента України від 11.08.2016 № 44-01/104, ДП «АМПУ» отримано дозвіл на використання комп’ютерної програми «Система електронного документообігу Адміністрації Президента України». Таким чином, програмним забезпеченням, необхідним для впровадження корпоративного порталу з системою електронного документообігу, ДП «АМПУ» вже забезпечено. В межах процедури закупівлі не передбачається закупка будь яких товарів, у тому числі програмного забезпечення. Зважаючи на те, що предметом закупівлі є не товар, а послуги з впровадження корпоративного порталу з системою електронного документообігу, у ході виконання яких передбачається використання вже наявного програмного забезпечення, відповідно до підпункту 3) частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ДП «АМПУ» у тендерній документації ДП «АМПУ» надано інформацію про всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Дата відповіді: 02.11.2016 12:52
Відповідь надана

умови документації

Номер: 21ba9b18143944209c3991508745fecd
Дата опублікування: 25.10.2016 20:20
Опис: поясніть будь-ласка на підставі яких вимог законодавства у документації вимога: Копію документу від Адміністрації Президента України, яким підтверджується компетенція учасника у розгортанні, налаштуванні та впровадженні комп’ютерної програми «Система електронного документообігу Адміністрації Президента України».
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Майнові права на комп’ютерну програму «Система електронного документообігу Адміністрації Президента України» належать Державному управлінню справами відповідно до свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір від 27.01.2016р. №63781. Порядок перевірки компетенції визначений за посиланням http://sed.reforms.in.ua/basic-page/prezentaciya. Враховуючи викладене, вважаємо за необхідне підтвердити компетенцію учасника у розгортанні, налаштуванні та впровадженні комп’ютерної програми «Система електронного документообігу Адміністрації Президента України» за допомогою відповідного документу.
Дата відповіді: 28.10.2016 19:20