-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій
Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій за кодом ДК 016-2010 62.01.1 (ДК 021:2015 72500000-0 Послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями) (Впровадження корпоративного порталу з системою електронного документообігу)
Торги відмінено
4 787 118.40
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 48 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 48 000.00 UAH
Період оскарження:
25.10.2016 20:03 - 21.11.2016 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення тендерного комітету Замовника
Номер:
1ded7132f9334a6e8fcfe454fdafed39
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-25-001350-b.a2
Назва:
Оскарження рішення тендерного комітету Замовника
Скарга:
Необгрунтоване рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Елеганс Україна" та недопущення до участі в аукціоні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення № 1410.pdf 07.12.2016 14:06
- Скарга(UA-2016-10-25-001350-b).pdf 07.12.2016 14:19
- від 12.12.2016 №1997.pdf 12.12.2016 19:57
- про резолютивну частину рішення від 26.12.2016 №2295.pdf 28.12.2016 11:49
- від 26.12.2016 №2295.pdf 29.12.2016 18:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.12.2016 14:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.12.2016 18:53
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Внесення змін в тендерну документацію
Номер:
b57449b056624b819e22cd62ca39eb7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-25-001350-b.a1
Назва:
Внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Із відповіді Замовника на запитання від 31.10.2016, 16:40 слідує, що листом Адміністрації Президента України від 11.08.2016 № 44-01/104, ДП «АМПУ» отримано дозвіл на використання комп’ютерної програми «Система електронного документообігу Адміністрації Президента України». Таким чином дане програмне забезпечення передано безоплатно «подароване» Замовнику. Але Замовник оголошує тендер на його впровадження разом з корпоративним порталом на початкову суму 4`787`118.40 грн (без ПДВ).
Тим не менше в додатку №1а вказані «Детальні технічні вимоги на послуги з розробки та впровадження системи електронного документообігу у державному підприємстві «Адміністрація морських портів України», що говорить про те що необхідно провести розробку системи документообігу, яка вже є в наявності згідно відповіді Замовника.
Подібний спосіб закупівлі в майбутньому може привести до того, що фірми розробники/постачальники систем документообігу чи іншого програмного забезпечення будуть безоплатно передавати своє програмне забезпечення, а потім його ж впроваджувати і доопрацьовувати.
Ми вважаємо, що проведення тендера на закупівлю програмного забезпечення подібним чином порушує вільну конкуренцію, створює передумови для корупційної складової та кидає тінь на співробітників Адміністрації Президента, які проводили розробку даного ПЗ. Впровадження програмного забезпечення може проводитися тільки тими фірмами, які добре обізнані з особливостями роботи програмного забезпечення та мають вільний доступ до його модифікації під потреби замовника. Відповідно дані фірми повинні бути тісно пов’язані з розробниками «Системи електронного документообігу Адміністрації Президента України»
Таким чином ми просимо змінити відповідні вимоги в тендерній документації, які дозволять прийняти участь в закупівлі іншим розробникам програмного забезпечення
Пов'язані документи:
Замовник
- 09.11.16 розгляд вимоги.doc 09.11.2016 12:37
Дата подачі:
04.11.2016 12:22
Вирішення:
ДП «АМПУ» надано право використання комп’ютерної програми «Система електронного документообігу Адміністрації Президента України» (далі – СЕД АПУ) на умовах договору приєднання, як користувачу. При цьому, авторські або майнові права на програмне забезпечення, які визначені Свідоцтвом про реєстрацію авторських прав на твір № 63781 від 27.01.2016, користувачам програми не передаються.
СЕД АПУ, у тому вигляді у якому вона надається користувачам, представляє собою базисну платформу, яка повинна бути модифікована і конфігурована з урахуванням організаційної структури, бізнес-процесів і IT-інфраструктури користувача та адаптована до специфіки його роботи. Для цього, згідно з умовами договору приєднання, ДП «АМПУ» може із залученням третіх осіб вносити зміни у вихідні коди СЕД АПУ (тобто такі коди є відкритими), змінювати логіку реалізованих процесів, додавати нові компоненти або модулі.
Таким чином, процедурою закупівлі не передбачається придбання програмного забезпечення або його розробка. Предметом закупівлі є саме послуги з впровадження корпоративного порталу з системою електронного документообігу з використанням наявного в розпорядженні ДП «АМПУ» програмного забезпечення.
Статус вимоги:
Відхилено