-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування Службі автомобільних доріг у Вінницькій області в межах смуги відведення автомобільної дороги загального користування державного значення Т-02-02 Могилів-Подільський – Ямпіль – Бершадь – Умань, в адміністративних межах Вінницької області
Мова тендерних пропозицій - українська, джерело фінансування - Державний бюджет України, обсяг надання послуг - відповідно документації
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період уточнення:
11.06.2020 16:34 - 22.06.2020 09:00
Відповідь надана
щодо антиконкурентних вимог
Номер:
6065741e8eb648e69b143cf71b3ee20d
Дата опублікування:
19.06.2020 13:34
Опис:
Шановний Замовник!
Відповідно до Додатку №1.4 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації вважаються договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення ) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості ), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.).
Вважаємо, що встановлюючи вимогу необхідності підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів саме наданням витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, Замовником порушуються норми статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог.
Згідно із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, тобто досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а не факт внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували роботи за аналогічними договорами, але не виконували послугу щодо внесення відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Відповідно до статті 186 Земельного кодексу України кінцевим результатом землевпорядних робіт є погодження та затвердження землевпорядної документації. Відповідно ч. 10 статті 79-1 Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі та після отримання рішення про затвердження документації. Відповідно до ст. 79-1 Земельного кодексу України Замовник (власник/користувач земельної ділянки) може зареєструвати право на земельну ділянку протягом року з моменту отримання витягу з Державного земельного кадастру. Для отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно необхідно надати лише оригінал витягу з Державного земельного кадастру на земельну ділянку та рішення про затвердження землевпорядної документації, на даному етапі перевірка складу та якості виконання землевпорядної документації не проводиться, тобто даний документ не може слугувати підтвердженням якості виконаних робіт та професійності учасника. Підтвердженням якості виконання землевпорядної документації є висновки, отримані за результатами перевірки документації, внесення даних про земельну ділянку до Державного земельного кадастру, отримання витягу з Державного земельного кадастру та рішення про затвердження документації. Підтвердженням факту виконання аналогічного договору є підписані акти приймання-передачі виконаних послуг за договором та витяги з Державного земельного кадастру по земельним ділянкам.
Крім того, відповідно до ЗУ «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI та пункту 3 статті 2 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV заявником реєстрації речового права на майно має бути власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло, перейшло чи припинилося речове право, або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав.
Виходячи з договірних відносин, договором може бути передбачено представництво Замовника в центрах надання адміністративних послуг з метою внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, але дана норма не містить обов’язковий характер та не може застосовуватися як обов’язкова вимога в Тендерній документації.
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов, а саме:
1. Видалити з пункту 1.1.1 Додатку 2 Тендерної документації вимогу щодо надання: «витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах)»
Відповідь:
Відповідні зміни внесено в Тендерну документацію!
Дата відповіді:
23.06.2020 10:43
Відповідь надана
Щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації
Номер:
04760ad566ec4167af0ed79427c53021
Дата опублікування:
18.06.2020 20:06
Опис:
Відповідно до Додатку 1.3 Тендерної документації до переліку обов’язкових ключових посад працівників відносяться, в тому числі:
- інженер-фотограмметрист
- ГІС –спеціаліст.
Відповідно до абзацу третього пункту 2.14 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 58 (далі — Інструкція № 58), записи до трудової книжки про назву роботи, професії (посади), на яку прийнято працівника, вносяться відповідно до професійних назв робіт, зазначених Національному класифікаторові професій ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 липня 2010 року № 327 (далі — КП) і введеному в дію з 1 листопада 2010 року.
Вище зазначеним нормативним актом не передбачено наявність таких посад як інженер-фотограмметрист та ГІС-спеціаліст.
Просимо уточнити яким чином підтвердити наявність осіб, які мають досвід у виконанні робіт, пов’язаних з фотограмметрією та геоінформаційними системами не порушуючи чинне трудове законодавство. Або внести зміни до відповідно додатку тендерної документації, з усуненням пункту, що порушує діюче трудове законодавство.
Відповідь:
Відповідні зміни внесено в Тендерну документацію!
Дата відповіді:
23.06.2020 10:42