-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування Службі автомобільних доріг у Вінницькій області в межах смуги відведення автомобільної дороги загального користування державного значення Т-02-02 Могилів-Подільський – Ямпіль – Бершадь – Умань, в адміністративних межах Вінницької області
Мова тендерних пропозицій - українська, джерело фінансування - Державний бюджет України, обсяг надання послуг - відповідно документації
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
11.06.2020 16:34 - 28.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (щодо відхилення та відміни торгів)
Номер:
f7fb8d310ff741568a409cf8c65c39d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-005620-c.a4
Назва:
Скарга в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (щодо відхилення та відміни торгів)
Скарга:
Підставою для подання скарги являється неправомірне рішення Замовника торгів (Служби автомобільних доріг у Вінницькій області), в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника - ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ (щодо відхилення та відміни торгів).docx 13.08.2020 11:41
- Скарга до АМКУ (щодо відхилення та відміни торгів).pdf 13.08.2020 11:41
- Лист-відповідь ПуАТ КБ АКОРДБАНК.PDF 13.08.2020 11:41
- рішення від 17.08.2020№15627+лист замовнику.pdf 17.08.2020 18:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2020 №16224.pdf 28.08.2020 18:02
- рішення від 27.08.2020№16224.pdf 01.09.2020 15:34
- Заперечення UA-2020-06-11-005620-c - текст.docx 18.08.2020 15:39
- Заперечення UA-2020-06-11-005620-c.pdf 18.08.2020 16:27
- 30) Протокол-3.docx 01.09.2020 16:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.08.2020 11:48
Дата розгляду скарги:
27.08.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.08.2020 18:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.09.2020 15:34
Дата виконання рішення Замовником:
01.09.2020 16:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
b7c5988edc94407480638124f9664a85
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-005620-c.c3
Назва:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Скарга з обґрунтуванням щодо зобов'язання Замовника скасувати рішення про обрання переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 14.07.2020 17:20
- Скарга АМКУ Вінницька САД.doc 14.07.2020 17:31
- рішення від 17.07.2020 № 13817 + лист Замовнику .pdf 17.07.2020 17:36
- інформація про перенесення розгляду скарги № 11203.pdf 28.07.2020 11:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2020 № 14771.pdf 03.08.2020 18:23
- рішення від 31.07.2020 № 14771.pdf 05.08.2020 20:47
- Заперечення Текст UA-2020-06-11-005620-c.docx 21.07.2020 15:39
- Заперечення Текст UA-2020-06-11-005620-c.docx 21.07.2020 15:40
- Заперечення UA-2020-06-11-005620-c.pdf 21.07.2020 15:40
- сопроводительное письмо банковская гарантия.pdf 21.07.2020 17:20
- Заперечення UA-2020-06-11-005620-c.pdf 22.07.2020 11:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.07.2020 17:39
Дата розгляду скарги:
27.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.07.2020 17:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.08.2020 20:48
Дата виконання рішення Замовником:
06.08.2020 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано!
Скарга
Скасована
Приведення тендерної документації у відповідність, шляхом унесення змін
Номер:
42cbcb2287b3492792098a59bf4ac161
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-005620-c.a2
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність, шляхом унесення змін
Скарга:
1. На вимогу Учасника від 19.06.2020 Замовником зазначено, що ним внесено відповідні зміни до ТД, що не відповідає дійсності, адже вимогу учасника, а саме:
«Видалити з пункту 1.1.1 Додатку 2 Тендерної документації вимогу щодо надання: «витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах)» - Замовником не виконано.
2. До ТД внесено зміни в частині зазначення розміру забезпечення тендерної пропозиції, шляхом збільшення її розміру з 0,5% до 3% від очікуваної вартості. Разом з тим, на головній сторінці процедури закупівлі у графі «Забезпечення пропозиції» досі вказано суму 10000 гривень.
3. У додатку 1.3 до ТД , в частині вимоги кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід», зазначено вимогу про наявність за основним місцем роботи сертифікованого інженера-проектувальника доріг - не менше 1 особи.
Разом з тим, ЗУ "Про топографо-геодезичну зйомку і картографічну діяльність ", а саме статтею 5, визначено, що суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
ЗУ "Про землеустрій", а саме статтею 26 передбачено, що розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою.
У той же час, жодною нормою закону, у тому числі ЗУ "Про автомобільні дороги" та іншими, які зазначені Замовником у технічному завданні, не визначено вимогу про наявність в обов'язковому порядку сертифікованого інженера-проектувальника доріг.
Окрім того, зі змісту самого технічного завдання не випливає необхідність у залученні працівника такого фаху.
За таких обставин уважаємо, що вказана вимога є такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства та має дискримінаційний характер, оскільки ставить учасників, які не мають за основним місцем роботи такого фахівця, у нерівні умови та завчасно позбавляє можливості прийняти участь у процедурі закупівлі, хоча, з урахуванням усіх законних вимог в частині забезпечення сертифікованих працівників необхідної кваліфікації для виконання запитуваної Замовником послуги, такі учасники мають усі можливості.
Ураховуючи зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме:
1.Видалити п.4 з додатку 1.4 ТД, а саме: " - витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах) (якщо умовами договору (ів) було передбачено проведення державної реєстрації земельної ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);
2. Видалити з п. 1.3. ТД вимогу щодо сертифікованого працівника, а саме: "- сертифікований інженер-проектувальник доріг – не менше 1-ї особи (за основним місцем роботи)»;
3. Привести у відповідність інформацію в графі « Забезпечення пропозиції»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
28.06.2020 00:02
Скарга
Скасована
Приведення тендерної документації у відповідність, шляхом унесення змін
Номер:
e31d3fc65fa94ee5b3e3de58ae194105
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-005620-c.a1
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність, шляхом унесення змін
Скарга:
1. На вимогу Учасника від 19.06.2020 Замовником зазначено, що ним внесено відповідні зміни до ТД, що не відповідає дійсності, адже вимогу учасника, а саме:
«Видалити з пункту 1.1.1 Додатку 2 Тендерної документації вимогу щодо надання: «витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах)» - Замовником не виконано.
2. До ТД внесено зміни в частині зазначення розміру забезпечення тендерної пропозиції, шляхом збільшення її розміру з 0,5% до 3% від очікуваної вартості. Разом з тим, на головній сторінці процедури закупівлі у графі «Забезпечення пропозиції» досі вказано суму 10000 гривень.
3. У додатку 1.3 до ТД , в частині вимоги кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід», зазначено вимогу про наявність за основним місцем роботи сертифікованого інженера-проектувальника доріг - не менше 1 особи.
Разом з тим, ЗУ "Про топографо-геодезичну зйомку і картографічну діяльність ", а саме статтею 5, визначено, що суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
ЗУ "Про землеустрій", а саме статтею 26 передбачено, що розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою.
У той же час, жодною нормою закону, у тому числі ЗУ "Про автомобільні дороги" та іншими, які зазначені Замовником у технічному завданні, не визначено вимогу про наявність в обов'язковому порядку сертифікованого інженера-проектувальника доріг.
Окрім того, зі змісту самого технічного завдання не випливає необхідність у залученні працівника такого фаху.
За таких обставин уважаємо, що вказана вимога є такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства та має дискримінаційний характер, оскільки ставить учасників, які не мають за основним місцем роботи такого фахівця, у нерівні умови та завчасно позбавляє можливості прийняти участь у процедурі закупівлі, хоча, з урахуванням усіх законних вимог в частині забезпечення сертифікованих працівників необхідної кваліфікації для виконання запитуваної Замовником послуги, такі учасники мають усі можливості.
Ураховуючи зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме:
1.Видалити п.4 з додатку 1.4 ТД, а саме: " - витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах) (якщо умовами договору (ів) було передбачено проведення державної реєстрації земельної ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);
2. Видалити з п. 1.3. ТД вимогу щодо сертифікованого працівника, а саме: "- сертифікований інженер-проектувальник доріг – не менше 1-ї особи (за основним місцем роботи)»;
3. Привести у відповідність інформацію в графі « Забезпечення пропозиції»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
24.06.2020 16:18