-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33730000-6 Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи (36108 Набір для заміщення водянистої вологи / рідини склоподібного тіла ока, 35658 Лінза інтраокулярна для задньої камери ока, псевдофакічна, 13909 Хірургічна поліпропіленова нитка, 38000 Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 45150 Офтальмологічний хірургічний набір, який не містить лікувальних засобів, разового застосування, 59258 Блок для мікро системи вітректомії, 47726 Картридж для введення інтраокулярної лінзи, 46741 Офтальмологічний ніж, одноразовий, 13704 Офтальмологічна губка, 46698 Ретрактор для райдужної оболонки, одноразового застосування, 46705 Офтальмологічна аспіраційна / іригаційна канюля, одноразового застосування, 37207 Хірургічна / медична процедура зрошувальна рідина, 61162 Лучепровод офтальмологічної лазерної системи, 46840 Набір офтальмологічних канюль, одноразового застосування, 62478 Щипці хірургічні офтальмологічні для м'яких тканин, у формі зонда, одноразового використання, 45125 Матеріал для заміщення рідини склуватого тіла ока, післяопераційний)
Завершена
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період уточнення:
09.06.2020 15:34 - 15.06.2020 17:00
Відповідь надана
критерії вибору переможця. Просимо пояснити.
Номер:
cc2616d78ab04c1f98cc42d2ed12e394
Дата опублікування:
13.06.2020 09:42
Опис:
Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти.
Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу.
Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів.
Згідно з процедурою закупілі UA-2020-03-03-000900-b ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) - було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів, незважаючи на більш вигідну пропозицію.
Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець.
Просимо щонайшвидше надати відповідь для можливого надання скарги в АМКУ.
Відповідь:
Шановний Запитувачу!
Надаємо відповідь стосовно даної процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації:
«Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ).
Питома вага критерію «Ціна» - 100%».
Відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Враховуючи викладене, Замовник при виборі переможця керується вимогами тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.
Дата відповіді:
17.06.2020 15:09
Відповідь надана
комерційна таємниця
Номер:
1530b95cd8c4404e83aab4de6ddfe62d
Дата опублікування:
13.06.2020 09:33
Опис:
Шановний замовнику,
Тендерна документація не є нормою закону. Посилання на тендерну документацію як на норми ЗУ не є відповідними.
Тендерна документація має відповідати чинному законодавству України та бути складеною згідно з ним.
Згідно з ЗУ "Про публічні закупівлі" Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі не вимагається надання будь яких документів в електронному варианті.
Вимога стосується вимоги надати
копію (ї) видаткової (их) накладної (их)/акту (ів) прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджує (ють) факт (и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або оригінал (и) відгуку (ів) про виконання учасником аналогічного (их) договору (ів) від замовників.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону в електронній системі закупівель оприлюднюється договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. ЗУ не вимагає оприлюднення документів які становлять комерційну таємницю.
Це є безумовним порушенням законодавства України щодо комерційної таємниці.
Відповідь:
Шановний Запитувачу!
Перелік кваліфікаційних критеріїв визначений статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Спосіб документального підтвердження відповідно до положень частини 2 статті 22 Закону визначається Замовником.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону в електронній системі закупівель оприлюднюється договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Тобто дана інформація не є конфіденційною.
Також тендерна документація відповідно до пункту 3 частини 1 Додатку 4 до тендерної документації містить альтернативність виконання вимоги щодо аналогічних договорів. Якщо для учасника копії видаткових накладних та актів прийому передачі товару є комерційною таємницею, він може надати оригінали відгуків від замовників, що свідчать про виконання аналогічних договорів.
Дата відповіді:
17.06.2020 15:08
Відповідь надана
Згідно з пп. 1.5. тендерної документації - для учасників-фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10-16 (за наявності записів), засвідчені учасником. Вимога надати копію паспорту в електронному варианті порушує Закон України «Про захист персональних даних».
Номер:
84a8c3af791441e5892cf9fc9f0ad097
Дата опублікування:
13.06.2020 09:19
Опис:
Шановний замовнику,
Тендерна документація не є нормою закону. Посилання на тендерну документацію як на норми ЗУ не є відповідними.
Тендерна документація має відповідати чинному законодавству України та бути складеною згідно з ним.
Згідно з ЗУ "Про публічні закупівлі" Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі не вимагається надання будь яких документів в електронному варианті.
Згідно з ЗУ Про захист персональних даних:
-персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;
- згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
-ст. 6 Загальні вимоги до обробки персональних даних п6. Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Таким чином тендерна документація не відповідає чинному законодавству України, а вимога надати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру та копію паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10-16) в електронному варианті для загального доступу грубо порушує чинне законодавство України.
Відповідь:
Шановний Запитувачу!
Відповідно до пункту1 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція це не лише інформація, що подається в електронному вигляді, а також інформація та документи, що підтверджують відповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, які подані у вигляді завантаження необхідних документів.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації інформація та документи завантажуються в сканованому вигляді у форматі PDF.
З огляду на викладене, формат подання документів та інформації, визначений в тендерній документації, не порушує вимоги Закону України «Про захист персональних даних».
Окрім того, відповідно до підпункту 1.9 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати проект договору, підготовлений у відповідності до Додатку 2 до тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і повинен містити печатку учасника (у разі її використання), положення якого передбачають згоду (дозвіл) сторін на обробку їх персональних даних, з метою підтвердження повноважень суб’єкта на укладання, зміну та розірвання Договору, забезпечення реалізації адміністративно-правових і податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та статистики, а також для забезпечення реалізації інших передбачених законодавством відносин. Представники Сторін підписанням цього Договору підтверджують, що вони повідомлені про свої права відповідно до статті 8 Закону України «Про захист персональних даних».
Дата відповіді:
17.06.2020 15:07
Відповідь надана
комерційна таємниця
Номер:
49dadbc44c5345e7acb03cec321452ab
Дата опублікування:
09.06.2020 20:32
Опис:
Вимоги п.3 Додатку 4 грубо порушують законодавство України щодо комерційної таємниці. Просимо пояснити.
Відповідь:
Шановний Запитувачу!
Перелік кваліфікаційних критеріїв визначений статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Спосіб документального підтвердження відповідно до положень частини 2 статті 22 Закону визначається Замовником.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону в електронній системі закупівель оприлюднюється договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Тобто дана інформація не є конфіденційною.
Також тендерна документація відповідно до пункту 3 частини 1 Додатку 4 до тендерної документації містить альтернативність виконання вимоги щодо аналогічних договорів.
Дата відповіді:
12.06.2020 15:15
Відповідь надана
Копія паспорта
Номер:
084be0dc42404eafac8843e4acad7335
Дата опублікування:
09.06.2020 20:26
Опис:
Згідно з пп. 1.5. тендерної документації - для учасників-фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10-16 (за наявності записів), засвідчені учасником. Вимога надати копію паспорту в електронному варианті порушує Закон України «Про захист персональних даних».
Відповідь:
Шановний Запитувачу!
Відповідно до пункту1 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція це не лише інформація, що подається в електронному вигляді, а також інформація та документи, що підтверджують відповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, які подані у вигляді завантаження необхідних документів.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації інформація та документи завантажуються в сканованому вигляді у форматі PDF.
З огляду на викладене, формат подання документів та інформації, визначений в тендерній документації, не порушує вимоги Закону України «Про захист персональних даних».
Окрім того, відповідно до підпункту 1.9 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати проект договору, підготовлений у відповідності до Додатку 2 до тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і повинен містити печатку учасника (у разі її використання), положення якого передбачають згоду (дозвіл) сторін на обробку їх персональних даних, з метою підтвердження повноважень суб’єкта на укладання, зміну та розірвання Договору, забезпечення реалізації адміністративно-правових і податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та статистики, а також для забезпечення реалізації інших передбачених законодавством відносин. Представники Сторін підписанням цього Договору підтверджують, що вони повідомлені про свої права відповідно до статті 8 Закону України «Про захист персональних даних».
Дата відповіді:
12.06.2020 15:15
Відповідь надана
Критерії оцінки вибора переможця.
Номер:
045a88349ae94f0a98ce5d5363aa2afc
Дата опублікування:
09.06.2020 20:16
Опис:
Просимо уточнити критерії виибора переможця. А саме, чи то виявляється визначальним в виборі переможця цінова пропозиція.
Відповідь:
Шановний Запитувачу!
Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації:
«Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ).
Питома вага критерію «Ціна» - 100%».
Відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Враховуючи викладене, Замовник при виборі переможця керується вимогами тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.
Дата відповіді:
12.06.2020 15:14