• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33730000-6 Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи (36108 Набір для заміщення водянистої вологи / рідини склоподібного тіла ока, 35658 Лінза інтраокулярна для задньої камери ока, псевдофакічна, 13909 Хірургічна поліпропіленова нитка, 38000 Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 45150 Офтальмологічний хірургічний набір, який не містить лікувальних засобів, разового застосування, 59258 Блок для мікро системи вітректомії, 47726 Картридж для введення інтраокулярної лінзи, 46741 Офтальмологічний ніж, одноразовий, 13704 Офтальмологічна губка, 46698 Ретрактор для райдужної оболонки, одноразового застосування, 46705 Офтальмологічна аспіраційна / іригаційна канюля, одноразового застосування, 37207 Хірургічна / медична процедура зрошувальна рідина, 61162 Лучепровод офтальмологічної лазерної системи, 46840 Набір офтальмологічних канюль, одноразового застосування, 62478 Щипці хірургічні офтальмологічні для м'яких тканин, у формі зонда, одноразового використання, 45125 Матеріал для заміщення рідини склуватого тіла ока, післяопераційний)

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період оскарження: 09.06.2020 15:34 - 21.06.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Критерії вибору переможця

Номер: 5609aea9945c4ec3bc9a44118f5a2c24
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-09-001761-a.c3
Назва: Критерії вибору переможця
Вимога:
Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти. Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу. Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів. Згідно з процедурою закупілі UA-2020-03-03-000900-b ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) - було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів, незважаючи на більш вигідну пропозицію. Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець. Просимо щонайшвидше надати відповідь для можливого надання скарги в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Запитувачу! Надаємо відповідь стосовно даної процедури закупівлі. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ). Питома вага критерію «Ціна» - 100%». Відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Враховуючи викладене, Замовник при виборі переможця керується вимогами тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2020 17:04
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення комтаємниці

Номер: 9d5c31088d93400e99ac3dcac9286337
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-09-001761-a.a2
Назва: Порушення комтаємниці
Вимога:
Відповідно до ч. 2 ст. 505 ЦК України комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Обмеження на застосування режиму комерційної таємниці встановлені також постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці". Так, комерційну таємницю не становитимуть: 1) установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою діяльністю та її окремими видами; 2) інформація за всіма встановленими формами державної звітності; 3) дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; 4) відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; 5) документи про сплату податків і обов'язкових платежів; 6) інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; 7) документи про платоспроможність; 8) відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; 9) відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню. Згідно з тендерною документацією Додаток 4. Пп. 3.1. Відомості про виконання аналогічного (их) договору (ів) відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (их) договору (ів). Аналогічним (и) договором (ами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (ори) на постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, або договір на поставку медичних виробів. Для підтвердження виконання аналогічного (их) договору (ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору (ам), вказаному (им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 до тендерної документації: копію (ї) договору (ів);   копію (ї) видаткової (их) накладної (их)/акту (ів) прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджує (ють) факт (и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або оригінал (и) відгуку (ів) про виконання учасником аналогічного (их) договору (ів) від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), суму виконаного договору, рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.   Ця інформація є комерційною таємницею та вимоги її оприлюднити порушують законодавство. Це порушує чинне законодавство України та права учасників тендеру. Вимагаємо пояснити та виключити.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Запитувачу! Перелік кваліфікаційних критеріїв визначений статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Спосіб документального підтвердження відповідно до положень частини 2 статті 22 Закону визначається Замовником. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону в електронній системі закупівель оприлюднюється договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Тобто дана інформація не є конфіденційною. Також тендерна документація відповідно до пункту 3 частини 1 Додатку 4 до тендерної документації містить альтернативність виконання вимоги щодо аналогічних договорів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2020 17:04
Вимога
Відхилено

вимога копії паспорту

Номер: f278744051884f918c84fba627b8f47a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-09-001761-a.b1
Назва: вимога копії паспорту
Вимога:
Згідно з пп. 1.5. тендерної документації необхідно надати в електронному варіанті - для учасників-фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10-16 (за наявності записів), засвідчені учасником. Вимога надати копію паспорту в електронному варианті порушує Закон України «Про захист персональних даних». Вимагаємо усунути цю вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Запитувачу! Відповідно до пункту1 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. З огляду на викладене, тендерна пропозиція це не лише інформація, що подається в електронному вигляді, а також інформація та документи, що підтверджують відповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, які подані у вигляді завантаження необхідних документів. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації інформація та документи завантажуються в сканованому вигляді у форматі PDF. З огляду на викладене, формат подання документів та інформації, визначений в тендерній документації, не порушує вимоги Закону України «Про захист персональних даних». Окрім того, відповідно до підпункту 1.9 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати проект договору, підготовлений у відповідності до Додатку 2 до тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і повинен містити печатку учасника (у разі її використання), положення якого передбачають згоду (дозвіл) сторін на обробку їх персональних даних, з метою підтвердження повноважень суб’єкта на укладання, зміну та розірвання Договору, забезпечення реалізації адміністративно-правових і податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та статистики, а також для забезпечення реалізації інших передбачених законодавством відносин. Представники Сторін підписанням цього Договору підтверджують, що вони повідомлені про свої права відповідно до статті 8 Закону України «Про захист персональних даних».
Статус вимоги: Відхилено