-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Проектор
Завершена
139 210.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 696.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 696.05 UAH
Період уточнення:
03.06.2020 15:56 - 10.06.2020 00:00
Відповідь надана
Оцінка пропозиції ФОП, неплатника ПДВ
Номер:
7610c0d9d6e444f5aa6ebc16499d83af
Дата опублікування:
05.06.2020 09:43
Опис:
Шановний замовнику, яким чином Ви будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Добрий день, згідно Оголошення про спрощену закупівлю "ДК 021:2015: 38652100-1 Проектори " оголошена вартість викладена з ПДВ. Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Найбільш економічно вигідною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично стає найбільш економічно вигідною пропозицією.Оцінюючи пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимемо його ціну як остаточну.
Дата відповіді:
05.06.2020 10:02
Відповідь надана
Тендер
Номер:
46f8141f0aea41528ce8047da4cfc345
Дата опублікування:
04.06.2020 16:25
Опис:
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь:
Добрий день, згідно Додатків до Оголошення про спрощену закупівлю "ДК 021:2015: 38652100-1 Проектори " , а саме в Додатку 5 є такі вимоги :Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, навантаження, транспортування, відвантаження, монтування та налаштування за кінцевим місцем призначення, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо.
Вимоги щодо гарантійного обслуговування устаткування
Запропонований Учасником товар обов’язково забезпечується гарантійним ремонтом. Постачальник зобов’язаний виконувати гарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування із виїздом фахівця до місця розташування устаткування у Замовника протягом одного робочого дня з моменту виклику Замовником.
Постачальник зобов’язаний протягом не більше 14 робочих днів з моменту звернення Замовником відремонтувати устаткування, яке підлягає гарантійному обслуговуванню та вийшло з ладу. Бажана наявність представництва фірми у м. Дніпро або сервісного центру (уповноваженого сервісного партнера) по ремонту і обслуговуванню обладнання, що постачається. Сервісні служби Постачальника повинні відреагувати на запит Замовника протягом 1( робочого) дня з моменту отримання повідомлення по телефону або електронній пошті, при цьому Постачальник реєструє звернення, за серійним номером перевіряє статус гарантії на обладнання та присвоює заявці індивідуальний номер, після чого повідомляє його відповідальній особі Замовника для ідентифікації даної гарантійної події. При необхідності доставки до сервісного центру Постачальника устаткування, яке вийшло з ладу, доставка (включаючи повернення до Замовника) виконується Постачальником за його рахунок.
На товар, у тому числі на комплектуюче обладнання, що постачається, встановлюється гарантійний строк не менше строку, вказаного в технічних вимогах, з дати поставки та монтажу обладнання.
Товар, що постачається Учасником, повинен обов’язково мати (формуляр) з гарантійними зобов’язаннями виробника на обладнання.
Дата відповіді:
05.06.2020 09:18