-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Проектор
Завершена
139 210.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 696.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 696.05 UAH
Період оскарження:
03.06.2020 15:56 - 10.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Порушення закону.
Номер:
6cc37eb7ed25432ab25bcdae3e5185ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-03-006137-b.a1
Назва:
Порушення закону.
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації додатку 5 (п. 3 та 4), що до для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, де учасник повинен надати наступні документи. 4. Документи що підтверджують поставку запропонованого обладнання (проектор), офіційними каналами, та підтримкою гарантійних зобов’язань. На підтвердження надається оригінал листа від виробника, або офіційного представника в Україні, наданий для даної закупівлі, з вказанням моделі обладнання що пропонується до поставки.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону
Повідомляймо, що виробник може не надати гарантійні листи такого змісту, та подібна вимога суттєво звужує коло учасників, адже деякі виробники не мають змоги або бажання надати гарантійні листи чи листи загалом саме з таким формулюванням як встановлює Замовник.
Наведені вище умови документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками (офіційними представниками, дилерами, дистриб’юторами). Такі вимоги є дискримінаційними стосовно інших учасників Процедури закупівлі.
Відповідні вимоги додатку 5 (п. 3 та 4) порушують Закон тому вимагаю прибрати відповідні пункти. В іншому разі буде подана скарга до АМКУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.06.2020 20:42
Вирішення:
Добрий день!Як Ви вірно підмітили, принципами здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» повинні бути максимальна економія і ефективність, а також відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що авторизаційний лист може бути виданий не лише виробником але й офіційним представником виробника - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Крім того, відповідно до частини першої ст.43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Водночас, частиною 3 статті 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо авторизаційного листа обумовлена метою підтвердження гарантійного терміну від виробника, зменшення ризиків закупівлі контрафактної продукції, яка ввезена на територію України незаконним шляхом та запобігає постачанню неякісної та неоригінальної продукції.
Висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки виробник(и) чи їх офіційні представник(и) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Статус вимоги:
Відхилено