• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки АМ (13-25); Вугілля кам’яне марки ДГ (25-100)

«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України».

Торги відмінено

3 330 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 650.00 UAH
Період уточнення: 03.06.2020 14:25 - 22.06.2020 14:30
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: bb64a378b2014626ac1a0908f98594db
Дата опублікування: 12.06.2020 13:22
Опис: Згідно пункту 8 Додатку 3 ви вимагаєте надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на вугілля, що пропонується до постачання виданий на учасника торгів. Дана вимога є дискримінаційною, тому що даний висновок видається безпосередньо виробнику товару. Даний документ видається виробнику на товар який він виготовляє та в даному документі зазначається згідно яких саме документів даний товар виготовляється (ТУ, ДСТУ). Просимо видалити дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Запитувач! Висновок санітарно-епідеміологічної служби умовами закупівлі передбачається необхідність застосування заходів щодо безпеки та охорони довкілля, що визначені ДСТУ 7146:2010, ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища» та ЗУ «Про відходи». Враховуюси те, що вугілля буде використовуватися в котельнях шкіл, де одночасно тривалий час перебуває велика кількість людей постає питання гігієнічної та екологічної безпеки. Тому замовник не вбачає в даній вимозі дискримінації. Аналогічної думки дотримується постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 3405-р/пк-пз від 21.02.2020р.
Дата відповіді: 16.06.2020 16:17
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 46eb4ae052b7468c97d0640435777785
Дата опублікування: 12.06.2020 13:18
Опис: Згідно пункту 7 Додатку 3 ви вимагаєте надати сертифікат відповідності на минулу партію вугілля виданого не раніше 2020 року на імя учасника. По-перше: Вугілля камяне згідно чиного законодавства України не підлягає обовязковій сертифікації. Тобто сертифікат відповідності не видається на вугілля камяне. По-друге: Згідно чиних державних стандартів, а саме ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 3472:2015 не передбачено надання сертифікату відповідності. До тогож даний документ ні яким чином не підтверджує якіть пропонованого товару, тому що він не передбачений Законом. До тогож в Документації вже наявна вимога щодо надання сертифікату якості, протоколу випробувань та посвідчення якості на товар, що планується до постачання. А отже дана вимога є законно не обгрунтованою. По-третє: Вимагати надання від учасника сертифікату відповідності, саме на імя учасника, до тогож виданого не раніше 2020 року є дискримінацією, що доведена великою кількостю рішень Антимонопольного комітету України. Просимо видалити дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Запитувачу! Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» на питання стосовно дискримінаційних вимог в тендерній документації повідомляє наступне. З метою недопущення погіршення якості вугілля шляхом додавання домішок, в тому числі ґрунту, каміння, сміття, а також інших речовин, що негативно впливають на технічні і якісні характеристики вугілля, замовником встановлено вимогу стосовно надання в складі тендерної пропозиції посвідчення про якість на минулу партію вугілля пропонованої марки (яке повинне бути видане не раніше 2020 року), споживачем в якому повинен бути вказаний безпосередньо учасник, сертифікату якості на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2020 року незалежною лабораторією яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025), протоколу випробувань на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2020 року незалежною лабораторією яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025). Виходячи з умов тендерної документації учасник не зобов’язаний закуповувати вугілля з метою прийняття участі у торгах. Учасник може мати копії відповідних документів на вже здійснені поставки вугілля будь-якому замовнику в попередні періоди. Разом з цим, надати в складі тендерної пропозиції дійсний до кінця 2020 року договір учасника з виробником пропонованої марки вугілля (або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження пропонованої марки вугілля на адресу учасника торгів) щодо відвантаження вугілля кам’яного на користь учасника. Слід зауважити, що під час підготовки та подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен визначити вартість, за яку він згоден виконати замовлення щодо постачання вугілля. Для формування вартості пропозиції учасник, зокрема, повинен знати собівартість продукції, яку він планує постачати. Не маючи договірних відносин з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику, на нашу думку учасник не може сформувати вартість пропозиції для участі у торгах, оскільки в нього відсутня точна інформація щодо собівартості продукції. Отже для підготовки своєї пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції за якою він буде закуповувати вугілля для подальшої його реалізації. Таким чином, учасник, який вирішив прийняти участь у зазначених торгах на момент подання тендерної пропозиції повинен для формування вартості своєї пропозиції укласти договір на постачання вугілля необхідної марки з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику. В свою чергу, уклавши договір на постачання вугілля учасник, згідно ДСТУ 7146:2010, має змогу отримати у виробника чи іншого суб’єкта господарювання, з яким укладено договір на постачання та відвантаження вугілля учаснику, документи про якість на вироблену партію вугілля. Учасник може отримати відповідні документи на вироблену партію вугілля у виробника або в іншого суб’єкта господарювання, що буде здійснювати йому постачання та відвантаження вугілля для подальшого постачання учасником цього вугілля на адресу замовника, з якими планується співпрацювати. Також Посвідчення про якість, сертифікат якості та протокол випробувань видаються лабораторією на партію вугілля з якої бралися проби. Тому, виходячи з зазначеного, Учасник може мати чи може отримати протоколи випробувань та сертифікати якості на вугілля. Водночас сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля видається один раз на чотири роки, а тому зазначені в ньому на дату його видачі (наприклад серпень 2018 року) дані щодо основних параметрів вугілля (зокрема зольність на сухий стан палива та загальна волога на робочий стан палива) відрізняються від тих, що отримуються шляхом дослідження відібраної об’єднаної проби від прийнятої до відправлення партії вугілля (наприклад станом на березень 2019 року). Тому саме протокол випробувань, сертифікат якості та посвідчення про якість слугуватиме актуальним та об’єктивним обґрунтуванням якості товару, що буде постачатися, та гарантією для Замовника щодо отримання якісного вугілля належної якості. Вимога тендерної документації про необхідність надання оригіналу протоколу випробувань, сертифікату якості та посвідчення про якість не може вважатись дискримінаційною, оскільки не створює перешкод для участі будь-кому з потенційних учасників Процедури закупівлі.
Дата відповіді: 16.06.2020 16:15
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 1ee76438c3a348898a106c60cae63b3b
Дата опублікування: 12.06.2020 13:09
Опис: Згідно пункту 5 Додатку 3 ви вимагаєте надати сертифікат якості, а також вимагаєте до нього Акт відбору проби за підписом представника лабораторії по формі ДСТУ 4096-2002. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Акт відбору проб видає безпосередньо лабораторія, яка здійснює відбір проби та її випробування (аналіз). Кожна лабораторія видає акт відбору проб за власною формою, яка затверджена даною установою. Тобто, вимога щодо надання акту відбору проби за чітко встановленою формою (згідно ДСТУ 4096-2002) обмежує коло учасників, які мають акт відбору проб, який виданий лабораторією не за відповідною формою. Просимо видалити дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Запитувачу! Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» на питання стосовно дискримінаційних вимог в тендерній документації повідомляє наступне. З метою недопущення погіршення якості вугілля шляхом додавання домішок, в тому числі ґрунту, каміння, сміття, а також інших речовин, що негативно впливають на технічні і якісні характеристики вугілля, замовником встановлено вимогу стосовно надання в складі тендерної пропозиції посвідчення про якість на минулу партію вугілля пропонованої марки (яке повинне бути видане не раніше 2020 року), споживачем в якому повинен бути вказаний безпосередньо учасник, сертифікату якості на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2020 року незалежною лабораторією яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025), протоколу випробувань на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2020 року незалежною лабораторією яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025). Виходячи з умов тендерної документації учасник не зобов’язаний закуповувати вугілля з метою прийняття участі у торгах. Учасник може мати копії відповідних документів на вже здійснені поставки вугілля будь-якому замовнику в попередні періоди. Разом з цим, надати в складі тендерної пропозиції дійсний до кінця 2020 року договір учасника з виробником пропонованої марки вугілля (або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження пропонованої марки вугілля на адресу учасника торгів) щодо відвантаження вугілля кам’яного на користь учасника. Слід зауважити, що під час підготовки та подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен визначити вартість, за яку він згоден виконати замовлення щодо постачання вугілля. Для формування вартості пропозиції учасник, зокрема, повинен знати собівартість продукції, яку він планує постачати. Не маючи договірних відносин з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику, на нашу думку учасник не може сформувати вартість пропозиції для участі у торгах, оскільки в нього відсутня точна інформація щодо собівартості продукції. Отже для підготовки своєї пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції за якою він буде закуповувати вугілля для подальшої його реалізації. Таким чином, учасник, який вирішив прийняти участь у зазначених торгах на момент подання тендерної пропозиції повинен для формування вартості своєї пропозиції укласти договір на постачання вугілля необхідної марки з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику. В свою чергу, уклавши договір на постачання вугілля учасник, згідно ДСТУ 7146:2010, має змогу отримати у виробника чи іншого суб’єкта господарювання, з яким укладено договір на постачання та відвантаження вугілля учаснику, документи про якість на вироблену партію вугілля. Учасник може отримати відповідні документи на вироблену партію вугілля у виробника або в іншого суб’єкта господарювання, що буде здійснювати йому постачання та відвантаження вугілля для подальшого постачання учасником цього вугілля на адресу замовника, з якими планується співпрацювати. Також Посвідчення про якість, сертифікат якості та протокол випробувань видаються лабораторією на партію вугілля з якої бралися проби. Тому, виходячи з зазначеного, Учасник може мати чи може отримати протоколи випробувань та сертифікати якості на вугілля. Водночас сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля видається один раз на чотири роки, а тому зазначені в ньому на дату його видачі (наприклад серпень 2018 року) дані щодо основних параметрів вугілля (зокрема зольність на сухий стан палива та загальна волога на робочий стан палива) відрізняються від тих, що отримуються шляхом дослідження відібраної об’єднаної проби від прийнятої до відправлення партії вугілля (наприклад станом на березень 2019 року). Тому саме протокол випробувань, сертифікат якості та посвідчення про якість слугуватиме актуальним та об’єктивним обґрунтуванням якості товару, що буде постачатися, та гарантією для Замовника щодо отримання якісного вугілля належної якості. Вимога тендерної документації про необхідність надання оригіналу протоколу випробувань, сертифікату якості та посвідчення про якість не може вважатись дискримінаційною, оскільки не створює перешкод для участі будь-кому з потенційних учасників Процедури закупівлі.
Дата відповіді: 16.06.2020 16:14
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 00deb9e825b440dabba26e3d7c1ed112
Дата опублікування: 12.06.2020 12:12
Опис: Згідно пункту 5 Додатку 3 ви вимагаєте надати сертифікат якості на минулу партію товару, а також надати договір з лаболаторією, що здійснювала випробування та атестат акредитації. Ви вимагаєте згідно даного пункту, щоб лаболаторія була акредитована згідно вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025. Дана вимога э дискримінаційною оскільки ви звужуєте коло учасників які співпрацють з лаболаторіями які не відповідають даному стандарту, але є акредитованими та незалежними. Будь ласка виправіть дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Запитувачу! Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» на питання стосовно дискримінаційних вимог в тендерній документації повідомляє наступне. З метою недопущення погіршення якості вугілля шляхом додавання домішок, в тому числі ґрунту, каміння, сміття, а також інших речовин, що негативно впливають на технічні і якісні характеристики вугілля, замовником встановлено вимогу стосовно надання в складі тендерної пропозиції посвідчення про якість на минулу партію вугілля пропонованої марки (яке повинне бути видане не раніше 2020 року), споживачем в якому повинен бути вказаний безпосередньо учасник, сертифікату якості на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2020 року незалежною лабораторією яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025), протоколу випробувань на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2020 року незалежною лабораторією яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025). Виходячи з умов тендерної документації учасник не зобов’язаний закуповувати вугілля з метою прийняття участі у торгах. Учасник може мати копії відповідних документів на вже здійснені поставки вугілля будь-якому замовнику в попередні періоди. Разом з цим, надати в складі тендерної пропозиції дійсний до кінця 2020 року договір учасника з виробником пропонованої марки вугілля (або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження пропонованої марки вугілля на адресу учасника торгів) щодо відвантаження вугілля кам’яного на користь учасника. Слід зауважити, що під час підготовки та подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен визначити вартість, за яку він згоден виконати замовлення щодо постачання вугілля. Для формування вартості пропозиції учасник, зокрема, повинен знати собівартість продукції, яку він планує постачати. Не маючи договірних відносин з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику, на нашу думку учасник не може сформувати вартість пропозиції для участі у торгах, оскільки в нього відсутня точна інформація щодо собівартості продукції. Отже для підготовки своєї пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції за якою він буде закуповувати вугілля для подальшої його реалізації. Таким чином, учасник, який вирішив прийняти участь у зазначених торгах на момент подання тендерної пропозиції повинен для формування вартості своєї пропозиції укласти договір на постачання вугілля необхідної марки з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику. В свою чергу, уклавши договір на постачання вугілля учасник, згідно ДСТУ 7146:2010, має змогу отримати у виробника чи іншого суб’єкта господарювання, з яким укладено договір на постачання та відвантаження вугілля учаснику, документи про якість на вироблену партію вугілля. Учасник може отримати відповідні документи на вироблену партію вугілля у виробника або в іншого суб’єкта господарювання, що буде здійснювати йому постачання та відвантаження вугілля для подальшого постачання учасником цього вугілля на адресу замовника, з якими планується співпрацювати. Також Посвідчення про якість, сертифікат якості та протокол випробувань видаються лабораторією на партію вугілля з якої бралися проби. Тому, виходячи з зазначеного, Учасник може мати чи може отримати протоколи випробувань та сертифікати якості на вугілля. Водночас сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля видається один раз на чотири роки, а тому зазначені в ньому на дату його видачі (наприклад серпень 2018 року) дані щодо основних параметрів вугілля (зокрема зольність на сухий стан палива та загальна волога на робочий стан палива) відрізняються від тих, що отримуються шляхом дослідження відібраної об’єднаної проби від прийнятої до відправлення партії вугілля (наприклад станом на березень 2019 року). Тому саме протокол випробувань, сертифікат якості та посвідчення про якість слугуватиме актуальним та об’єктивним обґрунтуванням якості товару, що буде постачатися, та гарантією для Замовника щодо отримання якісного вугілля належної якості. Вимога тендерної документації про необхідність надання оригіналу протоколу випробувань, сертифікату якості та посвідчення про якість не може вважатись дискримінаційною, оскільки не створює перешкод для участі будь-кому з потенційних учасників Процедури закупівлі.
Дата відповіді: 16.06.2020 16:13
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 8f3efad0b7464ca2ad7229a9f01fbe20
Дата опублікування: 12.06.2020 12:06
Опис: Згідно пункту 6 Додатку 3 ви вимагаєте надати протокол випробувань на минулу партію товару виданий на імя Учасника торгів не раніше 2020 року. Дана вимога є дискримінаційною оскільки вона звужує коло учасників, тобто учасники які мають протокол випробувань за 2019 рік не можуть прийняти участь в торгах. Також дискримінаційною вимогою є видача протоколу безпосередньо на ім’я учасника. Ми як потенційний учасник вашої закупівлі маємо відповідний документ наданий нам від постачальника та який виданий на ім’я постачальника, який постачав нам відповідний товар. Шановний Замовнику зверніть увагу на те, що згідно пункту 4 того ж додатку ви вимагаєте таку ж вимогу щодо посвідчення про якість, однак там прописуєте, що посвідчення про якість повинне бути видане не раніш 2019 року, а також може бути видане на учасника або постачальника або виробника або іншого суб’єкта господарювання. Просимо виправити недоліки Документації та усунути дискримінаційну вимого, щодо надання протоколу випробувань на ім’я учасника не раніше 2020 рокую.
Відповідь: Шановний запитувачу! Повідомляємо Вас про те, що Ваше запитання розглянуто та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.06.2020 16:10
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 5197f2e1221345d1b6ba0dc116e7dbb9
Дата опублікування: 12.06.2020 12:03
Опис: Згідно пункту 5 Додатку 3 ви вимагаєте надати сертифікат якості на минулу партію товару виданий на імя Учасника торгів не раніше 2020 року. Дана вимога є дискримінаційною оскільки вона звужує коло учасників, тобто учасники які мають сертифікати якості за 2019 рік не можуть прийняти участь в торгах. Також дискримінаційною вимогою є видача сертифікату якості безпосередньо на ім’я учасника. Ми як потенційний учасник вашої закупівлі не отримували сертифікат якості на товар, однак маємо відповідний документ наданий нам від постачальника та який виданий на ім’я постачальника, який постачав нам відповідний товар. Шановний Замовнику зверніть увагу на те, що згідно пункту 4 того ж додатку ви вимагаєте таку ж вимогу щодо посвідчення про якість, однак там прописуєте, що посвідчення про якість повинне бути видане не раніш 2019 року, а також може бути видане на учасника або постачальника або виробника або іншого суб’єкта господарювання. Просимо виправити недоліки Документації та усунути дискримінаційну вимого, щодо надання сертифікату якості на ім’я учасника не раніше 2020 рокую.
Відповідь: Шановний запитувачу! Повідомляємо Вас про те, що Ваше запитання розглянуто та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.06.2020 16:10
Відповідь надана

уточнення

Номер: f2ca11823e1d486595df51bc8c28d60e
Дата опублікування: 04.06.2020 15:04
Опис: шановний Замовнику, яким нормативно-правовим актом передбачені вимоги щодо надання гарантійних листів, листів-згод які ви вимагаєте у тендерній документації? Крім того просимо надати інфрмацію про нормативно-правовий акт яким передбачено та містять поняття "лист-згода", "гарантійний лист" "відгук"? Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наголошуємо, що в редакції нового Закону, вимоги, які Замовник бажає включити у тендерну документацію повинні бути передбачені чинним законодавством!
Відповідь: Шановний Запитувач, Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з кваліфікаційних критеріїв згідно з ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Проте договір може виконуватися належним чином або з порушенням умов договору. Лист – відгук документально підтверджує саме факт належного виконання умов договору, а головне якості поставленого товару, що жодним чином не підтверджується видатковою накладною. Всі вимоги тендерної документації передбачені згідно з частиною 3 статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Позиція запитувача щодо неможливості з боку замовника вимагати документи та інформацію, що не передбачені саме частиною 2 статті 22 Закону, є хибною з наступних підстав. Перелік вимог та положень тендерної документації не є вичерпним. Частина 2 статті 22 Закону визначає лише обов’язків перелік складових тендерної документації. Частина 3 статті 22 Закону дозволяє замовнику включати до тендерної документації також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, або вимог які ускладнюють або унеможливлюють подання тендерної пропозиції будь-яким учасником. Єдиною метою Замовника при складанні тендерної документації є закупівля якісного товару у учасника, який має документально підтверджений позитивний досвід поставки вугілля кам’яного.
Дата відповіді: 09.06.2020 17:09
Відповідь надана

незаконна вимога

Номер: 4f5e7c9411c14c50945cee9eca4afcba
Дата опублікування: 04.06.2020 15:00
Опис: Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Шановний Замовнику, у ст. 31 ЗУ "про публічні закупівлі" не має такої підстави. Приведіть тендерну документацію у відповідність новому ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідь: Шановний Запитувач, згідно ст. 31 п.1 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Дата відповіді: 09.06.2020 17:06
Відповідь надана

уточнення

Номер: 3229ed9edb574c07adfbdf60b0fc4b91
Дата опублікування: 04.06.2020 14:50
Опис: У випадку надання у складі тендерної пропозиції документів з відомостями з єдиних державних реєстрів такі документи повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, якщо інше не зазначено в змісті тендерної документації. Надайте вичерпаний перелік таких есєтрів, до яких відноситься дана вимога. Крім того, просимо надати нормативно-правовове обгрунтування даної вимоги. Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідь: Шановний запитувачу! Повідомляємо Вас про те, що Ваше запитання розглянуто та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 09.06.2020 17:04