-
Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-ий етап
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
ДК 021:2015:71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва ("Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів")
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Підстава застосування конкурентного діалогу відповідно до пункту 3 частини 2 статті 34 Закону: Замовник не може визначити точну технічну специфікацію з використанням наявних технічних стандартів
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період уточнення:
29.05.2020 18:12 - 20.06.2020 18:00
Відповідь надана
уточнення тендерної документації
Номер:
a003d30294424b6eb3e837320fd2e90d
Дата опублікування:
19.06.2020 17:01
Опис:
Просимо уточнити п.5 розділу ІІІ ТД _ Інструкції щодо покладання на учасника обов’язку
надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем він зобов’язується розмістити наведені вище документи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки встановлені чинним законодавством та у порядку визначеному даною тендерною документацією.
Уповноваженим органом з питань закупівель є Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Технічна можливість розміщення документів на веб-порталі вищезазначеного органу відсутня.
В зв’язку з чим просимо внести зміну до ТД _ Інструкція.
Відповідь:
Повідомляємо, що згідно пункту 5 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього.
Окрім цього, Наказом Мінекономрозвитку від 07.04.2020 № 648 “ Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель” визначено веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, визначеної пунктом 5 частини 1 статті 1 "Про публічні закупівлі" (зі змінами), інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (далі – веб-портал).
Дата відповіді:
19.06.2020 20:56
Відповідь надана
Питання щодо обсягу вихідних даних для виконання робіт
Номер:
8169981f3fb34ac4be1e7926b52fa73e
Дата опублікування:
19.06.2020 15:10
Опис:
Доброго дня.
Предметом закупівлі є енергоаудит 77 будівель. Чи забезпечить Замовник виконавця робіт актуальними технічними паспортами будівель для виготовлення енергетичних сертифікатів?
Відповідь:
Замовник розглянув запитання учасника закупівель та повідомляє, що питання щодо обсягу вихідних даних для виконання робіт надається замовником переможцю процедури закупівель в рамках договірних зобов`язань.
Дата відповіді:
19.06.2020 20:48
Відповідь надана
Стосовно надання документів переможця
Номер:
fe890d86f5c545389afe6fd0f6e8ec50
Дата опублікування:
15.06.2020 11:39
Опис:
Згідно п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації : "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону".
П. 3 Додатку 1 до тендерної документації "Тендерна пропозиція" передбачено наступне: "Якщо рішенням Замовника пропозиція _____________________ (назва Учасника) буде визнана переможцем тендеру (торгів), ми зобов’язуємося надати повний пакет документів (завантажити в електронну систему закупівель), у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, щодо підтвердження відсутності підстав передбачених статтею 17 Закону для Переможця, які зазначені у Додатку 5 до Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести ясність в частині строків передбачених законодавством для надання Переможцем процедури закупівлі документів визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, та привести умови тендерної документації вимогам чинного законодавства, адже зідно п.6 ст. 17 Закону: "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті".
Відповідь:
Замовником розглянуто та прийнято до уваги звернення учасника процедури закупівлі та внесено зміни до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» відповідно до п. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
18.06.2020 09:29
Відповідь надана
Підтвердження кваліфікації.
Номер:
012e4e5e9db84942acb2f25778bd15f3
Дата опублікування:
11.06.2020 14:48
Опис:
4. У Тендерній документації до предмету закупівель в розділі 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5 кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону учасник у складі тендерної пропозиції має надати копії договорів на підтвердження досвіду виконання.
Чи потрібно надати аналогічний (аналогічні) скановані оригінали або належним чином завірені копії договорів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Субпідрядника?
Відповідь:
Замовник інформує учасників процедури закупівлі, що інформація про субпідрядників подається відповідно до Додатку 7 до тендерної документації.
Дата відповіді:
12.06.2020 18:52
Відповідь надана
Уточнення про субпідрядників
Номер:
2a041fea68314e109e1a69f00b99083c
Дата опублікування:
11.06.2020 14:47
Опис:
3. У Тендерній документації до предмету закупівель в розділі 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5 кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію фінансової звітності.
Чи потрібно надавати копію фінансової звітності суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника?
Відповідь:
Якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді:
12.06.2020 18:50
Відповідь надана
Обсяг послуг предмета закупівлі.
Номер:
60ceaf4a8d914aeabfb011cdaf8b3893
Дата опублікування:
11.06.2020 14:46
Опис:
1. В Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» пункт 1 вказано, що до обсягу послуг входить:
- проведення енергетичних аудитів будівель;
- розробка енергетичного сертифікату кожної з будівель та витягу з енергетичного сертифікату по кожній будівлі,
а далі в пункті 3 «Вимоги до надання послуг» вказано, що слід виконати і розробку енергетичного паспорту на кожен із об’єктів обстеження повинна здійснюватися відповідно до ДСТУ-Н Б А.2.2-5:2007.
З якою метою вимагається розробка енергопаспорту за ДСТУ-Н Б А.2.2-5:2007, якщо енергетичний сертифікат включає в себе розрахунок енергопотреби будівлі (як кінцевий результант енергопаспорту), але за іншою методикою (базованою за ДСТУ -Н Б А.2.2-12:2015)?
Відповідь:
Проаналізувавши звернення, Замовник інформує учасника, що на першому етапі процедури закупівлі учаснику надано право подати тендерну пропозицію з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби) - інформація з описом рішення про закупівлю для першого етапу конкурентного діалогу, яка подається в тендерній пропозиції окремим файлом згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 2 частини 3 та пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), замовник у тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Відтак, замовник встановив один із пунктів кваліфікаційного критерію - Технічну вимогу до предмета закупівлі (Додаток 2) «Розробка енергетичного паспорту на кожен із об’єктів обстеження», а учасник повинен надати свою пропозицію - як інформацію з описом рішення про закупівлю.
Також, відповідно до рішення Замовника наданаємо уточнену, в новій редакції, відповідь на запитання від 10 червня 2020 15:34 год, оскільки при оприлюдненні відповіді на попереднє запитання було допущено помилку і вказано Додаток 5 замість Додатку 2, а в електронній системі відсутня технічна можливість виправити невідповідність. Отже, відповідь на запитання, яке надійшло 10 червня 2020 15:34 год буде наступною: «Інформація, яка цікавить учасника даної процедури закупівлі знаходиться у Додатку 2 до тендерної документації. Уважно вивчайте, будь ласка, документацію.»
Дата відповіді:
12.06.2020 18:49
Відповідь надана
Уточнення щодо процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва ("Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів").
Номер:
b5614c995255484796bf95a808ab534a
Дата опублікування:
10.06.2020 15:34
Опис:
Згідно Закону України № 2118-VIII від 22.06.2017 «Про енергетичну ефективність будівель», ДСТУ-Н Б А.2.2-5:2007 від 01.07.2008 «Настанова з розроблення та складання енергетичного паспорта будинків при новому будівництві та реконструкції» та розділу 1 Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до наданої від 29.05.2020 Тендерної документації, сертифікат енергетичної ефективності будівлі та енергетичний паспорт виконується окремо по кожної будівлі.
В той же час, в тендерній документації не вказана кількість будівель для яких необхідно виконати роботи. Тобто, на підставі тендерної документації не можливо визначити обсяг послуг, що мають бути надані.
Разом з тим, відповідно до частини першої пункту другого статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), у тендерній документації зазначаються предмет закупівлі з описом необхідних характеристик робіт чи послуг, які планується закупити.
Таким чином, дана тендерна документація не відповідає вимогам Закону, оскільки не містить необхідного опису характеристик послуг, а саме, не містить інформації про кількість будівель, які потребують проведення сертифікації енергетичної ефективності та розроблення енергетичного паспорту. Відсутність зазначеної інформації унеможливлює визначення учасником об’єму робіт, а відповідно вартості та термінів виконання.
Враховуючи вищевикладене, звертаємось з проханням надати інформацію про кількість будівель, які потребують проведення сертифікації енергетичної ефективності та розробки енергетичного паспорту для кожного закладу, що зазначений в тендерній документації.
Відповідь:
Інформація, яка цікавить учасника даної процедури закупівлі знаходиться у Додатку 5 до тендерної документації. Уважно вивчайте, будь ласка, документацію.
Дата відповіді:
11.06.2020 16:50
Відповідь надана
Стосовно предмету закупівлі
Номер:
c8e46d2cc7a44d48bab76e0dd2ea8128
Дата опублікування:
10.06.2020 11:32
Опис:
В зв'язку з тим, що згідно Закону України
"Про енергетичну ефективність будівель", енергетичний сертифікат розробляється окремо на кожну будівлю, просимо надати деталізацію по кількості будівель та їх загальні площі по кожному закладу, які подаються на тендер.
Відповідь:
Замовник розглянув звернення учасника процедури закупівлі та звертає увагу учасника, що у Додатку 2 , п.5 вказано перелік об’єктів для надання послуг, їх назва, загальна площа та фактична адреса.
Дата відповіді:
11.06.2020 16:46
Відповідь надана
Стосовно недискримінації учасників
Номер:
91b9432533a24d65909b10e229877f53
Дата опублікування:
09.06.2020 16:48
Опис:
Уточнення щодо процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва ("Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів"). Згідно Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» від 22.06.2017 № 2118-VIII, основними вимогами для проведення аудиту енергетичної ефективності будівель та сертифікації енергетичної ефективності будівель є наявність кваліфікаційних атестатів на проведення обстеження інженерних систем та аудиту енергетичної ефективності будівель. Вимогами тендерної документації передбачена відповідність кваліфікаційним критеріям, стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, окрім зазначених кваліфікаційних атестатів без жодних обґрунтувань вимагаються кваліфікаційний сертифікати інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань ( згідно п.9 до Технічного завдання “Інженерні вишукування-Виконати інструментальну оцінку тепловтрат через огороджувальні будівельні конструкції”), архітектора та інженера-проектувальника у кошторисній частині. Слід зазначити, що Сертифікати кошторисника і проектувальника потрібні вже при впровадженні запропонованих заходів за результатами енергетичного аудиту, а не при проведенні енергетичного аудиту, який є предметом Вашої закупівлі. Також, в п. 10 Оголошення “Вимоги до складу та оформлення звіту з енергетичного аудиту” зазначено, що результатом є звіт з відповідними розрахунками теплового та енергетичного балансу будівлі, заходами з енергозбереження до впровадження, додатками та Сертифікатом енергетичної ефективності будівлі. Враховуючи той факт, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), основними принципами здійснення публічних закупівель є добросовісна конкуренція, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, просимо Вас врахувати виявлені невідповідності в тендерній документації та Технічному завданні до закупівлі та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Проаналізувавши звернення, Замовник інформує учасника, що на першому етапі при визначенні кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації Замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону та встановлює наступні кваліфікаційні критерії:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи із специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини 3 та пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник у тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до законодавства, чинного в Україні щодо предмету закупівлі, чинний лише Закон України «Про енергетичну ефективність будівель», який унормовує порядок проведення енергетичної сертифікції будівель. Саме посилання на цей Закон, є вимогою замовника при розроблені енергетичного сертифікату на кожну з будівель (Додаток 2). Крім того, законодавством України не визначено порядку проведення енергетичного аудиту будівель, усі державні стандарти носять лише рекомендаційний характер. Відтак, не є обов`язковими до врахування.
Варто зазначити, що вартість енергетичного аудиту/енергетичного сертифікату враховується відповідно до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» до кошторисної вартості проектних робіт, відповідно розрахунки вартості робіт по заходах, які будуть розроблені повинні виконувати дипломовані та сертифіковані фахівці, які мають знання та підтвердження досвіду розрахунку кошторисної вартості предпроектних робіт (енергетичний аудит) та мати знання та сертифікат щодо архітектурних та інженерних рішень при розробці рекомендованих заходів, які будуть включені до звіту з енергетичного аудиту.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, його обсяг та стислі терміни виконання, Замовник бажає, що б дані послуги надавала організація, яка відповідає всім вимогам чинного законодавства. Саме тому в тендерній документації прописана відповідна вимога до фахівців, що має підтверджуватися документально.
Замовник вважає, що відповідність учасника зазначеній вимозі Тендерної документації є ознакою компетентності, дисциплінованості, та передумовою надання якісних послуг учасником і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам та захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань учасника перед Замовником та у подальшому убезпечення Замовника від судових спорів щодо некомпетентності Учасника у виконанні аналогічних договорів до предмету закупівлі.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
На підставі викладеного вище, та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні, а вимога учасника не підлягає задоволенню у повному обсязі.
Дата відповіді:
11.06.2020 16:44
Відповідь надана
Стосовно публікації процеди
Номер:
f2d1704aaec64219872cbc17bb31eb27
Дата опублікування:
06.06.2020 10:43
Опис:
Департаментом регінального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації 29.05.2020р. опубліковано закупівлю за кодом ДК 021:2015-71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів) вдруге. При публікації процедури за зазначеним предметом закупівлі вперше, а саме 17.04.2020р. Замовником було чітко визначено ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ з надання послуг: Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів» згідгно додатку 2 тендерної документації з детальним описом обсягів послуг, що підлягають виконанню по кожній будівлі та зазначенням нормативної правової бази, відповідно до предмета закупівлі, наведено перелік необхіної матеріально-технічної бази та наявності працівників, що мають необхідні знання та досвід для надання вищезазначених послуг. Вважамо незрозумілим обгрунтування замовника, в частині неможливості визначення точної технічної специфікації з використанням наявних технічних стандартів, адже при попередній публікації процедури Замовником було чітко визначено та законодавчо обгрунтовано умови надання послуг та критерії відповідності Учасника процедури закупівлі.
Відповідь:
Замовник розглянув дане звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до чинного законодавства України щодо даного предмету закупівлі чинний лише Закон України «Про енергетичну ефективність будівель», який унормовує порядок проведення енергетичної сертифікації будівель. Саме посилання на цей закон є вимогою Замовника при розробленні енергетичного сертифікату на кожну з будівель (Додаток 2). Крім того, законодавством України не визначено порядку проведення енергетичного аудиту будівель, усі державні стандарти носять лише рекомендаційний характер, відтак не є обов’язковими до врахування. Проаналізувавши в електронній системі «Prozorro» досвід схожих закупівель, Замовник дійшов висновку, що підходи та практики складання технічної специфікації щодо подібного предмету закупівлі вкрай відрізняються одна від одної.
Відповідно до пункту 2 частини 3 та пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовник у тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у т.ч. відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне включити. Крім цього, відповідно до пункту 13 статті 1 Закону, Замовник має право обрати процедуру закупівлі: «конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) – здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу». Підставою для застосування конкурентного діалогу, згідно пункту 3 частини 2 статті 34 Закону є причина не можливості визначити точну технічну специфікацію з використанням наявних технічних стандартів, у зв’язку з відсутністю обов’язкового їх застосування.
Тому Замовник вважає, що вжив усіх заходів для професійного підходу до формування технічного завдання, з урахуванням всього вищезазначеного. Компетентність, досвід щодо використання найактуальніших вимог і стандартів є передумовою надання якісних послуг учасником і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам та захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань учасника перед Замовником та у подальшому убезпечення Замовника від судових спорів щодо некомпетентності учасника у виконанні аналогічного предмету закупівлі.
Дата відповіді:
10.06.2020 17:34