-
Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-ий етап
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
ДК 021:2015:71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва ("Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів")
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Підстава застосування конкурентного діалогу відповідно до пункту 3 частини 2 статті 34 Закону: Замовник не може визначити точну технічну специфікацію з використанням наявних технічних стандартів
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2020 18:12 - 26.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін в ТД
Номер:
b3113f1cc21348d2b547a49812473832
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-29-005484-b.c1
Назва:
Щодо внесення змін в ТД
Вимога:
СУБ'ЄКТ ПОДАННЯ ВИМОГИ:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН»
КОД ЄДРПОУ 39728136
76009, МІСТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК,
ВУЛ. В. ІВАСЮКА, БУДИНОК 11
НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
КОД ЄДРПОУ 39932654
10014, УКРАЇНА, ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ, МІСТО ЖИТОМИР, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, БУДИНОК 12
ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ:
UA-2020-05-29-005484-B
ВИМОГА
Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (Код ЄДРПОУ- 39932654) оголошено закупівлю ДК 021:2015:71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва ("Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів") та розміщено Тендерну документацію для проведення процедури конкурентного діалогу з публікацією англійською мовою (1-ий етап).
Відповідно до положень тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність у фахівців, спеціалізованої освіти у галузях знань: «Архітектура та будівництво», «Електрична інженерія», «Механічна інженерія», “Автоматизація та приладобудування”, “Управління та адміністрування» не менше одного працівника за кожною із наведених галузей знань.
Також учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
- кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань (сканований оригінал документа);
- кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника у кошторисній частині (сканований оригінал документа);
- кваліфікаційний сертифікат архітектора у частині архітектурного об`ємного планування (сканований оригінал документа).
Враховуючи предмет закупівлі - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва ("Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів" вважаємо що наявність зазначених вимог містить ознаки дискримінації та значно обмежує коло потенційних учасників.
Згідно Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» від 22.06.2017 № 2118-VIII (далі - Закон), основними вимогами для проведення аудиту енергетичної ефективності будівель та сертифікації енергетичної ефективності будівель є наявність кваліфікаційних атестатів на проведення обстеження інженерних систем та аудиту енергетичної ефективності будівель.
Відповідно до ст.5 Закону Енергетична ефективність будівель визначається відповідно до МЕТОДИКИ, що розробляється з урахуванням вимог актів законодавства Європейського Союзу, Енергетичного Співтовариства, гармонізованих європейських стандартів у сфері енергетичної ефективності будівель та затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва.
Методика визначення енергетичної ефективності будівель, що затверджена Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 11 липня 2018 року № 169 також лише наголошує на необхідності кваліфікаційних атестатів на проведення обстеження інженерних систем та аудиту енергетичної ефективності будівель у відповідних спеціалістів.
Тому, з точки зору діючого законодавства право на провадження діяльності, що є предметом даної закупівлі мають особи з наявністю:
- кваліфікаційних атестатів на право провадити діяльність з обстеження інженерних систем будівель (сканований оригінал документа);
- кваліфікаційних атестатів на право провадити діяльність з проведення аудиту енергетичної ефективності будівель (сканований оригінал документа);
Таким чином відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1. Внести відповідні зміни в тендерну документації та скасувати вимоги щодо спеціалізованої освіти працівників Учасника у галузях знань: «Архітектура та будівництво», «Електрична інженерія», «Механічна інженерія», “Автоматизація та приладобудування”, “Управління та адміністрування» не менше одного працівника за кожною із наведених галузей знань, а також щодо підтвердження у працівників:
- кваліфікаційних сертифікатів інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань (сканований оригінал документа);
- кваліфікаційних сертифікатів інженера-проектувальника у кошторисній частині (сканований оригінал документа);
- кваліфікаційних сертифікатів архітектора у частині архітектурного об`ємного планування (сканований оригінал документа).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 16.06.2020 17:37
- протокол 339 від 18.06.2020.pdf 18.06.2020 18:43
Дата подачі:
16.06.2020 17:37
Вирішення:
1. Відповідно до розгляду вимоги/скарги учасника закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН» (код ЄДРПОУ 39728136), номер вимоги: UA-2020-05-29-005484-b.c1 (далі – Вимога), у якій на думку учасника закупівлі, є наявність зазначених вимог, встановлених у процедурі закупівлі, що містять ознаки дискримінації та значно обмежують коло потенційних учасників, надати наступну відповідь:
Замовником розглянуто вимогу учасника закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН» (код ЄДРПОУ 39728136) номер вимоги: UA-2020-05-29-005484-b.c1 (далі – Вимога), у якій на думку учасника закупівлі, є наявність зазначених вимог, встановлених у процедурі закупівлі, що містять ознаки дискримінації та значно обмежують коло потенційних учасників.
Розглянувши Вимогу, повідомляємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 2018 р. № 605 «Про Порядок проведення професійної атестації осіб, які мають намір провадити діяльність із сертифікації енергетичної ефективності та обстеження інженерних систем» зазначено: заклади вищої освіти - заклади вищої освіти, що здійснюють підготовку фахівців з вищою освітою не нижче другого (магістерського) рівня (для осіб, які мають намір провадити діяльність із сертифікації енергетичної ефективності будівель) та не нижче першого (бакалаврського) рівня (для осіб, які мають намір проводити обстеження інженерних систем будівель) у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Електрична інженерія”, “Механічна інженерія”, Автоматизація та приладобудування”, “Управління та адміністрування».
Фахова (відповідна) вища освіта - сукупність систематизованих знань, умінь і практичних навичок, професійних якостей, інших компетентностей, здобутих у закладах вищої освіти у сферах енергетики, електроенергетики, електротехніки, електромеханіки, теплоенергетики, енергетичного менеджменту, тепло-,газопостачання, вентиляції, теплофізики, будівництва, архітектури та цивільної інженерії, сертифікації енергетичної ефективності будівель, обстеження інженерних систем будівель.
Замовник вважає, що вимога Учасника стосовно видалення кількості працівників за
кожною із наведених галузей знань та інших вимог Замовника до встановлених кваліфікаційних критеріїв щодо підтвердження працівників є необгрунтованою та не підлягає задоволенню у повному обсязі, а лише частково з наступних підстав.
Ураховуючи положення пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020р,. № 922 - VIII, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням вимог та дотриманням принципів статті 5 Закону.
Повідомляємо, що Наказом № 169 від 11.07.2018 затверджена «Методика визначення енергетичної ефективності будівель» (далі – Методика) яка встановлює механізм визначення енергетичної ефективності будівель, у тому числі: перелік показників енергетичної ефективності будівель; метод визначення енергетичної ефективності будівель; особливості визначення енергетичної ефективності будівель, приміщення яких мають різне функціональне призначення; проведення розрахунків первинної енергії та викидів парникових газів; визначення класу енергетичної ефективності будівель, але тлумачення Методики з точки зору учасника не є правдивою, тому що у Методиці жодного наголосу «про необхідність застосування тільки кваліфікаційних атестатів на проведення обстеження інженерних систем та аудиту енергетичної ефективності будівель у відповідних спеціалістів» - не встановлено. Натомість, Розділом ІІІ Методики встановлено «обов’язкову інформацію, що враховується при визначенні енергетичної ефективності будівель», та перерахований перелік актів законодавства Європейського Союзу, Енергетичного Співтовариства, що унормовані та гармонізовані в українському законодавстві та є обовязковими при визначенні енергетичної ефективності будівель. Крім того, законодавством України не визначено порядку проведення енергетичного аудиту будівель, усі державні стандарти носять лише рекомендаційний характер. Відтак, не є обов`язковими до врахування.
Варто зазначити, що вартість енергетичного аудиту, відповідно до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» враховується до кошторисної вартості проектних робіт, відтак, розрахунки вартості робіт по заходах, які будуть розроблені, повинні виконувати дипломовані та сертифіковані фахівці, які мають знання та підтверджений досвід розрахунку кошторисної вартості предпроектних робіт (енергетичний аудит) та мати знання та сертифікат щодо архітектурних та інженерних рішень при розробці рекомендованих заходів, які будуть включені до звіту з енергетичного аудиту.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, його обсяг (77 об’єктів) та стислі терміни виконання, а також те, що послуги будуть надаватися в закладах з масовим перебуванням дітей, інших категорій громадян, у лікувальних спеціалізованих закладах,
Замовник вважає, що дані послуги повинні надаватись учасником з достатньою кількістю
фахових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за кожною із наведених галузей знань, що є передумовою в першу чергу, надання якісних послуг, компетентності, дисциплінованості і в свою чергу, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі та захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань учасника перед Замовником та у подальшому убезпечення Замовника від судових спорів щодо некомпетентності учасника.
Додатково звертаємо увагу, що відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
На підставі викладеного вище, та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається
обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні, а вимога учасника щодо видалення «не менше одного працівника за кожною із наведених галузей знань» та скасування вимог «щодо підтвердження у працівників відповідної кваліфікації» непідлягає задоволенню, замовник вностить зміни в документацію лише до пункту - кваліфікаційний сертифікат архітектора у частині архітектурного об`ємного планування (сканований оригінал документа).
Статус вимоги:
Відхилено