-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга з проведення поточного ремонту окремих приміщень НАЗК
Торги відмінено
2 103 182.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 515.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 515.91 UAH
Період уточнення:
28.05.2020 18:14 - 05.06.2020 09:00
Відповідь надана
Підтвердження кваліфікації
Номер:
7b66e7fd54a54b349c2565abab5eaf15
Дата опублікування:
04.06.2020 14:43
Опис:
Доброго дня, роз'ясніть будь-ласка, що в розумінні Замовника є довідка в електроному вигляді? Це документ в форматі наприклад doc з накладеним електронним підписом? Чи це відсканований з оригіналу довідки з печаткою ти підписом директора документ в форматі pdf з накладеним електронним підписом? Чи можна надати замість довідки в електронному вигляді для підтвердження наявності обладнання та працівників відскановані з оригіналу довідки з печаткою та підписом директора? Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Шановний запитувачу, в розділі ІІІ тендерної документації Замовника визначено наступне:
«Усі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу. Документи (матеріали та інформація) можуть бути надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства) учасника.
Документи, що складаються учасником у довільній формі, надаються на фірмовому бланку учасника (за наявності) за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завіряються печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з діючим законодавством).
Допускається об’єднання файлів в електронні архіви та/або окремі електронні архіви із накладанням загального кваліфікованого електронного підпису. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів.»
Дата відповіді:
10.06.2020 17:07
Відповідь надана
Трудові книжки
Номер:
d8364ec4d3d04fff92c5a2a16fbeb8b8
Дата опублікування:
04.06.2020 12:28
Опис:
Тендерною документацією передбачено, учасник надає, зокрема, завірені копії всіх сторінок трудової книжки.
Прошу Замовника надати роз"яснення стосовно того, чи можуть надаватися у складі тендерної пропозиції лише заповнені сторінки трудової книжки? Чи доцільно надавати усі сторінки, які є пустими? Чи стосується вимога обкладинки трудової книжки? Варто додатково зазначити, що трудова книжка містить більш ніж 60 сторінок, більшість з яких зазвичає незаповнені.
Відповідь:
Шановний запитувачу, за результатами розгляду Вашого питання повідомляємо, що тендерною документацією передбачено, що учасник надає, зокрема, завірені копії всіх сторінок трудової книжки. Під всіма сторінками трудової книжки слід розуміти лише її заповнені сторінки.
Дата відповіді:
10.06.2020 17:04
Відповідь надана
Аналогічні Договори
Номер:
00fc762ba8284900ba36cb6805cd7f26
Дата опублікування:
01.06.2020 13:51
Опис:
Прошу Замовника переглянути і скасувати дискимінаційну вимогу щодо загальної площі виконаного аналогічного Договору: *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір аналогічного предмету цієї закупівлі про надання послуг з проведення поточного ремонту окремих приміщень загальною площею не менше 500 м2. Чому площа відремонтованих приміщень не може бути меншою і як це впливає на якість робіт і т. п.?
Відповідь:
Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір».
Таким чином, оскільки Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, він може і зазначати в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначає Замовник самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Зважаючи на обмежений період надання послуг та безперервність роботи установи, зазначений кваліфікаційний критерій підтверджує можливість забезпечення Учасником вчасного надання обсягів Послуг, визначених в тендерній документації Замовника.
Керуючись принципами здійснення публічних закупівель та враховуючи те, що планується здійснити поточний ремонт окремих приміщень Національного агентства загальною площею близько 800 м2, орієнтовна вартість закупівлі – 2 103 182,00 грн (два мільйони сто три тисячі сто вісімдесят дві грн), Замовником прийнято рішення щодо визначення аналогічного Договору - виконаний Договір аналогічного предмету цієї закупівлі про надання послуг з проведення поточного ремонту окремих приміщень загальною площею не менше 500 м2.
Дата відповіді:
04.06.2020 11:37