-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга з проведення поточного ремонту окремих приміщень НАЗК
Торги відмінено
2 103 182.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 515.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 515.91 UAH
Період оскарження:
28.05.2020 18:14 - 11.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційна вимога щодо надання копій повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання)
Номер:
c625dadf41a34c88a5c0e5f5d9820ba0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-28-007256-b.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо надання копій повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання)
Вимога:
Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що за критерієм наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надаються стосовно кожного виконавця, зокрема, повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання).
Форма повідомлення про прийняття на роботу затверджена Постановою КМУ від 17 червня 2015 р. № 413. Зокрема, затверджена форма повідомлення, яку використовують на підприємтсвах містить реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта та інші персональні дані, за якими легко можна ідентифікувати ту чи іншу фізичну особу.
Статтею 2 Закону України "Про захист персональних даних" встановлено, що персональні дані — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
До персональних даних фізичної особи можна віднести, такі, як, відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Обробкою персональних даних є будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у т. ч. з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.
Вважаю, що замовник встановив дискримінаційну вимогу стосовно надання документів, які містять персональні дані працівників. Вимагаючи надати документи працівників, які містять персональні дані, Замовник змушує учасників порушувати ЗУ "Про захист персональних даних" та суттєво звужує конкуренцію в закупівлі.
Підсумовуючи вищевикладене, прошу Замовника скасувати дискримінаційну вимогу стосовно надання копій повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2020 20:18
Вирішення:
Тендерним комітетом прийнято рішення надати наступну відповідь.
Згідно з ч. 3 ст. 24 КЗпП України працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Тому враховуючи зазначене, складність і зміст предмету закупівлі, вимогу щодо надання повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) не вважаємо дискримінаційною.
З метою дотримання законодавства, при поданні інформації передбаченої пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації необхідно надавати документи із знеособленням персональних даних (закреслення інформації, що є конфіденційною, зокрема реєстраційний номер облікової картки платників податків або серія і номер паспорта).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скасування вимоги про надання трудових книжок працівників за сумісництвом.
Номер:
89f231c3b5b94356bd6717e04d005d08
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-28-007256-b.b1
Назва:
Скасування вимоги про надання трудових книжок працівників за сумісництвом.
Вимога:
Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що за критерієм наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надаються стосовно кожного виконавця, зокрема, - завірені копії всіх сторінок трудової книжки, у т.ч. працівників за сумісництвом.
У відповідності до п. 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту і Мінсоцзахисту населення від 29.07.93 р. за № 58, на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи
Також у п. 2.14 цієї Інструкції зазначено: запис про роботу за сумісництвом за бажанням працівника вносить до його трудової книжки окремим рядком основний роботодавець.
Отже, трудові книжки зберігають і ведуть за основним місцем роботи. Відповідно запис про роботу за сумісництвом (внутрішнім або зовнішнім) до трудової книжки за бажанням працівника уповноважений вносити виключно роботодавець за основним місцем роботи.
Зважаючи на вимогу про надання копій трудових книжок на працівників за сумісництвом, Замовник суттєво звужує коло потенційних учасників. Учасник, працівники якого працюють за сумісництвом не зможуть виконати вищезазначену вимогу.
Підсумовючи вищевикладене, прошу Замовника скасувати дискримінаційну вимогу щодо надання копій трудових книжок на працівників за сумісництвом.
Пов'язані документи:
Замовник
- Зміни до тендерної документації (РЕМОНТ) (3).docx 29.05.2020 17:28
Дата подачі:
28.05.2020 20:18
Вирішення:
Тендерним комітетом прийнято рішення внести відповідні зміни до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю товару: код згідно з ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Послуга з проведення поточного ремонту окремих приміщень НАЗК), ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-28-007256-b, виклавши тендерну документацію у новій редакції, а також затвердити перелік змін, що вносяться.
Статус вимоги:
Задоволено